# #

2 Απρ 2011

Η ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ ΤΗΣ... ΤΟΥΡΚΙΑΣ









    Αστράφτει στο σπαθί 
    τού καβαλάρη...

    Κλαίνε στα χαρέμια οι σκλάβες,
    τρέμουν την οργή τού Πασά.
    Κλαίνε στο σεράι οι αγάδες,
    ποθούσαν τής Σεράχ την ομορφιά.

    Και αρπάζει τη Σεράχ
    κι όλες λέν΄ Αλλάχ - Αλλάχ,
    εϊ γκιουλέ ολσού.
             Έχεις κορμί αράπικο
             και μαύρα μάτια πλάνα.
             Η μάνα που σε γέννησε,
             θα ήτανε τσιγγάνα.

             Γιαχαμπίμπι, γιαλελέλι,
             χόρεψέ μου τσιφτετέλι.

             Είσαι κούκλα μου τσαχπίνα,
             μια φελάχα αραπίνα.
             Γιαχαμπίμπι, γιαλελέλι
             χόρεψέ μου τσιφτετέλι.

             Η ομορφιά σου μάνα μου,
             φουντώνει το σεβντά μου.
             Έλα γλυκιά σουλτάνα μου,
             για πάντα στον οντά μου.

             Γιαχαμπίμπι, γιαλελέλι...


    
    1821: Ο ξεσηκωμός των ρωμιών χριστιανών κατσαπλιάδων των Βαλκανίων για την παλιγγενεσία τής... Τουρκίας, στα ερείπια τής αρχαίας Ελλάδας.



  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.