# #

20 Απρ 2010

μια γριππη...ακομα μια Τζουλια..κατι αλλο τελος παντων για να αποχαυνωθουμε παλι....


Το ΔΝΤ έρχεται και το video με την Τζούλια το έχουμε ήδη παίξει, το ΔΝΤ έρχεται και τους τρομοκράτες τους πιάσαμε, το ΔΝΤ έρχεται και η στάχτη από το ισλανδικό ηφαίστειο ξανοίγει και το θέμα δεν "παίζει" άλλο, το ΔΝΤ έρχεται και πρέπει κάτι να βρούμε επειγόντως για ξεκάρφωμα...
Σε αυτή την εθνική ανάγκη, βάζω κι εγώ το λιθαράκι μου, προτείνοντας την λύση μιας πανδημίας!!!
Τι ποιάς πανδημίας; Οποιασδήποτε πανδημίας, πανδημία να 'ναι κι ότι να 'ναι!!!
Διάβασα κάτι σε ένα καινούργιο blog, την Μπουρνουζοπετσέτα, μια ανάρτηση που το πιάνει αλλιώτικα το θέμα (μιλάει γιαυτούς που τα τσεπώνουν με τις πανδημίες), αλλά εμένα μου την έδωσε την ιδέα και την προσφέρω αφιλοκερδώς στην Κυβέρνηση και... στα ΜΜΕ για να την εκμεταλλευτούν όπως νομίζουν...
Θα είναι η δική μου προσφορά στο "νανούρισμα" του ελληνικού λαού, που τελευταία αρχίζει να κουνιέται και να ξεβολεύεται και σα να μην τον χωράει ο καναπές...
Ώρα είναι τώρα, να 'χουμε τίποτε διαμαρτυρίες και απειθαρχίες... Όχι κύριοι, το έθνος απαιτεί υπομονή, υποταγή και υπεύθυνη αποχή από οποιοδήποτε τάραγμα των νερών...
Γιαυτό κι εγώ, με πλήρη συναίσθηση της κατάστασης, προτείνω να εφεύρουμε πανδημίες και να βρούμε και πιασάρικα ονόματα. Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
Μετά την γρίπη των πουλερικών και των πτηνών, τις τρελές αγελάδες και την γρίπη των χοίρων (γνωστή και ως ”γουρουνογρίπη”), να ασχοληθούμε με τη γρίπη των αλλαντικών, τη γρίπη της ΦΕΤΑΣ, τη γρίπη της τσιπούρας, τη γρίπη ΦΥΣΤΙΚΙ ΑΡΑΠΙΚΟ, τη γρίπη του ΓΥΡΟΥ ΑΠ’ ΟΛΑ χωρίς κρεμμύδι, τη γρίπη του αρνιού γάλακτος, τη ΜΠΕΚΡΗ ΜΕΖΕ γρίπη, τη γρίπη ΠΟΥΤΑΝΕΣΚΑ , τη γρίπη της επόμενης μέρας και τη γρίπη ΝΕΑ ΦΥΤΙΝΗ soft.
Ελπίζω να με ακούσουν οι υπεύθυνοι, αλλιώς, αν προτιμάνε τα ροζ video, ας μου το πούνε, για να ετοιμάσω λίστα με προτεινόμενους πρωταγωνιστές, γυναίκες και άντρες, για να ικανοποιηθεί το φιλοθεάμον κοινό.
Αυτή τη φορά όμως να προσέξουν να φορολογήσουν σωστά τις τσόντες, για να μείνει και τίποτε στο ταμείο...

(από ΚΕΝΤΡΙ)
http://antidimos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.