# #

10 Μαρ 2013

Η βλακεία έχει όριο ή τελικά δεν έχει;



Τελειώνουν οι πανηλίθιοι;


H ΝΔ κατηγορεί το ΣΥΡΙΖΑ επειδή η Αυγή το 2010 είχε βάλει ολοσέλιδη διαφημιστική καταχώρηση της εταιρείας HELLAS GOLD. Με αφορμή αυτό το γεγονός, στη ΝΔ κάνουν λόγο για «αμείλικτα ερωτήματα που κινούν βαριές υποψίες». Με αφορμή το ίδιο γεγονός, Στο ΧΩΝΙ αναρωτιόμαστε: «η βλακεία έχει όριο ή τελικά δεν έχει;»

Δηλαδή οι άνθρωποι που μας κυβερνάνε έκριναν με το μυαλουδάκι τους ότι αν βάλεις μια διαφήμιση (που σε πληρώνει), ουσιαστικά προωθείς τα σχέδια και τις προθέσεις του διαφημιζόμενου....

augi1
Άρα, η εφημερίδα του εθνικού εργολάβου -για παράδειγμα- που σε καθημερινή βάση διαφημίζει ροζ γραμμές και ροζ αγγελίες ουσιαστικά προωθεί την πορνεία! Και κάποιες φορές διαφημίζει και ροζ gay γραμμές. Άρα, ουσιαστικά προωθεί την ιδέα του να γίνουμε όλοι gay επί πληρωμή. Αυτό λένε στη ΝΔ. 
Αυτή είναι η λογική αυτών που μας κυβερνάνε.
Τα ίδια και απαράλλακτα βλέπουμε και σε εφημερίδες της δεξιάς. Φυσικά διαφημίζουν ροζ γραμμές, πολλές φορές υπάρχουν και αγγελίες για την... τρανσέξουαλ πλευρά του έρωτα. Άρα, οι εκδότες της δεξιάς, που παραδοσιακά ανήκουν στο χώρο της ΝΔ, προωθούν την ιδέα του να γίνουμε όλοι gay, να έχουμε ερωτικές επαφές με τρανσέξουαλ και φυσικά να δίνουμε όλα τα χρήματά μας σε ιερόδουλες και γραμμές 090!
Έτσι σκέφτονται με το μυαλουδάκι τους οι βουλευτές της ΝΔ, που μας κυβερνούν. Τόσο έξυπνοι άνθρωποι είναι.
Επίσης, σ' όλες τις εφημερίδες που διαβάζουν, οι ίδιοι αυτοί βουλευτές έχουν δει διαφημίσεις τουΟΠΑΠ. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι εκδότες προωθούν τον τζόγο προφανώς…
Τότε γιατί δίνουν συνεντεύξεις οι ίδιοι αυτοί βουλευτές σ' αυτές τις ίδιες εφημερίδες; Προφανώς για να τις νομιμοποιήσουν και να βοηθήσουν και αυτοί από την πλευρά τους την υπόγεια προώθηση του τζόγου και της πορνείας. Σωστά;
Επίσης, αυτοί οι ίδιοι βουλευτές έχουν δει διαφημίσεις (σχεδόν σε όλες τις εφημερίδες του συστημικού τύπου) από γραφεία που σου προτείνουν να φύγεις από την Ελλάδα και να πας να δραστηριοποιηθείς στη Βουλγαρία. Προφανώς, όλες οι εφημερίδες που έχουν παίξει ανάλογες διαφημίσεις ωθούν τους πολίτες να γίνουν μετανάστες και ποντάρουν στην καταστροφή της χώρας. Προσέξτε. Αυτές τις διαφημίσεις και τα πληρωμένα δημοσιεύματα τα έχουμε δει στις δικές τους εφημερίδες. Των εργολάβων και των “ημετέρων”.
Τέλος, σύμφωνα με τους βουλευτές που μας κυβερνάνε, αν έχεις δημοσιεύσει καταγγελία για κάποιον, δεν μπορείς μετά να πάρεις ποτέ διαφήμιση από αυτόν. Θα είναι κωλοτούμπα… Άρα, για να μπορείς να επιβιώσεις ως έντυπο, με αυτά τα δεδομένα, δεν θα πρέπει να καταγγέλλεις ποτέ κανέναν. Για να μην σου χρεώνουν κωλοτούμπες λοιπόν, καλό είναι να μην λες ποτέ τίποτα.Αυτή είναι η λογική τους.
Την κρατική διαφήμιση την ελέγχουν αυτοί. Ιδιωτική… δεν υπάρχει. 
Την εξαφάνισε η τρόικα.
Η διαφημιστική πίτα, που κάποτε έκανε τζίρους εκατοντάδων εκατομμυρίων ετησίως, σήμερα μοιάζει με συνοικιακή πίτα με γύρο. Τέτοια μείωση… Τέτοια καταστροφή… Και αυτοί τι λένε τώρα…
Για να είσαι συνεπής με αυτά που λες, εσύ αντι-συστημικέ τύπε, δεν θα πρέπει να παίρνεις κρατική διαφήμιση. Σου λένε… «δεν μπορείς να χτυπάς το κράτος και να ζητάς διαφήμιση από αυτό». Άρα,την κρατική διαφήμιση να την παίρνουν μόνο οι δικοί τους. Οι ημέτεροι. Οι νταβατζήδες.
Ιδιωτική διαφήμιση επίσης δεν μπορείς να πάρεις. «Αφού τους καταγγέλλεις, δεν μπορείς μετά να παίρνεις τα χρήματά τους». 
Άρα, και την ιδιωτική διαφήμιση να τη μοιράζονται οι ίδιοι κρατικοδίαιτοι. Όλη η διαφήμιση δηλαδή θα πρέπει σώνει και καλά να πηγαίνει στους ίδιους, που συνεχώς θα μεγαλώνουν... και καθόλου στους άλλους, που συνεχώς θα μικραίνουν μέχρι να κλείσουν. Αυτή είναι η απόλυτη λογική τους.
Ε, λοιπόν η δική μας λογική είναι τελείως διαφορετική.
Δεν κρίνεσαι από τις διαφημίσεις που βάζεις. Κρίνεσαι από αυτά που γράφεις.
Κρίνεσαι από το αν -παρά τη διαφήμιση που έβαλες- δεν διστάσεις να γράψεις την αλήθεια, ακόμη και αν αφορά στον πελάτη σου.
Κρίνεσαι από το αν κάνεις ή αρνείσαι να κάνεις εκπτώσεις στο ρεπορτάζ.
Είναι άλλο το δημοσιογραφικό τμήμα και άλλο το εμπορικό τμήμα σε μια εφημερίδα. Αν αρχίσουν να μπερδεύονται μεταξύ τους και να ενεργούν κατόπιν κοινής συνεννόησης... τότε υπάρχει το πρόβλημα. Όσο παραμένουν δύο ξεχωριστά τμήματα, άσχετα μεταξύ τους, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Όμως είναι εύκολο και φθηνό (κατά τη γνωστή πρακτική της ΝΔ) να παρουσιάζονται όλα μονόπλευρα, μονοδιάστατα και φυσικά θολά...
Η παλιοπαρέα Κεδίκογου – Άδωνις – Βορίδης, που φαίνεται ότι πλέον κάνει κουμάντο στο επικοινωνιακό κομμάτι της ΝΔ, με σκέψη επιπέδου Γ δημοτικού, θα πρέπει να καταλάβει ότι αυτά που ήξερε… τελείωσαν.
Ναι, αυτοί νομίζουν ακόμη ότι οι αντίπαλοί τους θα πρέπει αιώνια να είναι κάτι πάμφτωχοι, περιθωριακοί, άπλυτοι, με λογική γκρουπούσκουλου, που δεν θα έχουν κανένα τρόπο διείσδυσης σε μεγάλες μάζες του λαού, παρά μόνο θα αρθρογραφούν σε περιθωριακά έντυπα. Εξασφάλισαν ότι όλες οι τηλεοράσεις είναι δικές τους. Εξασφάλισαν και τις μεγάλες εφημερίδες και εξασφάλισαν ότι και καμία άλλη εφημερίδα δεν θα μεγαλώσει ποτέ αρκετά ώστε να ενημερώσει και να ξυπνήσει τον κόσμο…. που με επιτυχία κοίμισαν.
Ναι, αυτοί νομίζουν ότι οι αντίπαλοί τους πάντοτε θα το παίζουν ελιτιστές και ποτέ δεν θα υιοθετήσουν εμπορική λογική και άρα ποτέ δεν θα μπορέσουν να «μιλήσουν» στον πολύ κόσμο... Άρα, δεν κινδυνεύει το σύστημά τους. Έτσι νομίζουν.
Το ΧΩΝΙ τους απαντά: Κούνια που τους κούναγε. (είναι μια φράση που τη χρησιμοποιούσαμε στη Γ Δημοτικού. Θα την καταλάβουν σίγουρα).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.