# #

20 Δεκ 2012

20-12-2012: ΑΝΤΕ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ!...






























....


"Άμα δεις τα παιδιά
πες τους μόνο ένα γεια
από κάποιον που ήτανε μόνος...
Είχε κάτι να πει
μα σ' αυτή τη σιωπή
δεν υπήρξε γι' αυτόν λίγος χρόνος..."

















Δεν ξέρω τίποτα.
Ήτανε μια φορά μάτια μου
κι έναν καιρό
κάτι "Μάγια"...
Εγώ πάλι που δεν ξέρω τι μου γίνεται
δεν ήξερα τι ήτανε αυτό!
Ο φίλος μου όμως  ο "Αντίχριστος"
που είναι σοφός και του έχω τυφλή εμπιστοσύνη,
είπε πως: "να δεις που θα είναι
"η Μάγια η Μέλισσα"!
Μιλάμε, τρελάθηκα από τη χαρά μου!
Ξέρεις, τη λατρεύω!
Το είπα όμως αυτό σε κάτι "γνωστικούς"
κι είπανε: "πας καλά; άνοιξε και κανά βιβλίο και ξεστραβώσου! 
Το "Μάγια" ήτανε κάτι σοφοί του παρελθόντος,
ο φίλος σου ο "Αντίχριστος" λέει ότι του κατέβει!"
Καλά, μπερδεύτηκα τελείως κι είπα να το ψάξω...εγκυκλοπαιδικώς.
Κι ανακαλύπτω με τρόμο που λες πως αυτοί, οι "Μάγια" καλέ,
προέβλεψαν το τέλος του κόσμου
που θα συμβεί στις 21-12-2012!!!

Τι έκανε λέει; Μα καλά, πόσο έχουμε σήμερα ρε αδέρφια;
20;;;
Δηλαδή πεθαίνω, σβήνω, χάνομαι;;;
Ο Χριστός κι η Μάνα Του!
Γρήγορα καλέ! Έχω δουλειές, τρεχάματα, υποχρεώσεις!

Απλήρωτα φώτα-νερά-τηλέφωνα, απλήρωτο χαράτσι,
απλήρωτο μανάβη-μπακάλη-χασάπη-κουρέα,
απλήρωτη εφορία-φόρο εισοδήματος-τέλη κυκλοφορίας.

Χρωστάω μιλάμε...τη μάνα μου και τον πατέρα μου,
χρωστάω το...παιδί, το σπίτι, το αυτοκίνητο, το οικόπεδο,
το σκύλο, τη γάτα, τα σπουργίτια που πέρασαν το πρωί έξω από το παράθυρο
(ας πρόσεχαν κι αυτά!).

Χρωστάω τον Ήλιο και το Φεγγάρι,
το Χιόνι και τη Βροχή, την Άνοιξη και το Χειμώνα,
τα Σύννεφα και το Χαλάζι,
τον Αέρα που ανέπνευσα έτσι, στα κουτουρού, δίχως να ζητήσω ΑΔΕΙΑ από κανέναν!
Χρωστάω μέχρι και "τα χιλιόμετρα που έκανα αγάπη μου για σένα"!...

Κι ύστερα "κάθησα και σκέφτηκα"
πως, να' ναι καλά αυτοί οι φίλοι μου οι "Μάγια",
"ήρθαν σαν την Άνοιξη και μου' φεραν αυτό που καρτερούσα"!...

Κι έτσι τελειώνουν εδώ και τώρα τα βάσανα μου όλα!
Κι ένα μόνο σας χρωστάω:

ΑΝΤΕ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ!

ΡΕΜΑΛΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ!

ΑΣΕ ΠΟΥ ΟΙ ΜΑΓΙΑ ΕΙΠΑΝ
ΠΩΣ ΚΙ "ΕΣΕΙΣ" ΑΚΟΜΑ,
ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΘΑ ΕΡΘΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ!


{Ε, ΟΧΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ!
ΚΙ ΕΚΕΙ, ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΘΑ ΣΑΣ ΤΡΩΩ;!}

Κι όχι τίποτα άλλο δηλαδή, αλλά ο...Μητσοτάκης θα λείπει ξέρεις από κοντά μας...
Διότι τελικά, η Γη μόνο εκείνον θα αντέξει πάνω της, 
όλοι οι άλλοι θα συνεχίσουμε στους...γνωστούς μας ρυθμούς
σ' άλλη "Γη" σ' άλλα μέρη...

Μωρέ, κάτι ήξερα εγώ κι είχα...ριζώσει στον καναπέ μου και ξυνόμουν!
Κορόιδο ήμουν να με έτρωγε τζάμπα κι άδικα "η επανάσταση",
αφού όλα τελικά είναι ατμός;... 







Άσε που το...καλύτερο το φύλαξα για το τέλος:



"ΕΧΩ ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ
ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΝΑ ΚΑΝΩ
ΣΗΜΕΡΑ, ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΩ
ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΤΙΣ
ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ...ΑΥΡΙΟ!!!!"










"ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.