# #

6 Ιουν 2012

θα πρέπει στο παντελόνι σας να την έχετε... 17 εκατοστά !!!




Κάθομαι σε ένα Bar πολυτελείας  στην Ν. Υόρκη .* Ξαφνικά έρχεται η πιο όμορφη γυναίκα που έχω δει στη ζωή μου.* Αναρωτιέμαι πώς θα μπορούσα να μιλήσω μαζί της και φωνάζω το γκαρσόν να την κεράσει
 ένα από τα καλύτερα μπουκάλια σαμπάνιας που προσφέρει το κατάστημα.

Στην σημείωση της γράφω μαζί με το μπουκάλι, ότι είμαι γοητευμένος από την παρουσία της
και .αν θα ήθελε να το πιει μαζί μου. Αφού διάβασε το σημείωμα, μου χαμογέλασε και μου γράφει ... "Αγαπητέ Κύριε, αν πράγματι θέλετε να πιούμε αυτό το μπουκάλι μαζί πρέπει να έχετε μια Μερσεντές
στο γκαράζ σας, ο Λογαριασμός τραπέζης σας πρέπει να έχει τουλάχιστον ένα εκατομμύριο $ ,
και θα πρέπει στο παντελόνι σας,,,   να την έχετε  17 εκατοστά ,
επίσης  θέλω και διακοπές στις Καναρίους Νήσους!!!* Διάβασα  το σημείωμα της  και της γράφω πίσω με ένα χαμόγελο:***   "Αγαπητή κυρία, στο γκαράζ μου εχω μια Porsche , μιαFerrari και μια Mercedes,
σε όλους τους 8 λογαριασμούς μου υπάρχουν  από  $ 5 εκατομμύρια  στον καθένα
Επίσης  έχω ένα σπίτι για τις  διακοπές  μου στις Καναρίους Νήσους , στο Μπαλί, ένα στη Ρώμη,
ένα στο  Μόντε Κάρλο,  ένα στην  Φλόριντα και ένα μικρό στην Ελβετία .  ***

Αλλά με   ΤΙΠΟΤΑΑΑΑΑΑΑ...
στη ζωή μου και για την πιο όμορφη γυναίκα στον κόσμο,
δεν θα κόψω 6 εκατοστά από αυτό που έχω στο παντελόνι μου ....
Παρακαλώ δώστε μου το μπουκάλι  πίσω !

1 σχόλιο:

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.