# #

4 Φεβ 2011

με τόσες ξεκάθαρες θέσεις στην Ελληνικότητα της Μακεδονίας τα κάνανε ΜΑΝΤΑΡΑ, για να έχω σήμερα το Μόγγολο Γκρουέφσκυ να μου ζητάει όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.

Κατάγομαι από τον Δήμο Σερβίων- Βελβεντού Κοζάνης.
Η γιαγιά μου γεννημένη το 1885 και παντελώς αγράμματη,όταν την ρωτούσα ,ποιά είναι η καταγωγή μας μου απαντούσε
"ημείς πδούδι είμαστι ΧΑΣΚΟΙ Ελληνομακδόνες"
Χάσκος = Καθαρός=λευκός
έξω από τα λεγόμενά της, ήθελα να πω πόσες αρχαιοελληνικές λέξεις παραφθαρμένες πρόφερε, σαν επιβεβαίωση των Ελληνων Μακεδόνων, έτσι λοιπόν έλεγε:...
τα αρνίθια=όρνιθες, τα χλυάρια=κοχλυάρια, νίφκες=πλύθηκες από το αρχαίο νίπτω,νησκός=πεινασμένος από το αρχαίο νήστις(άσιτος),μιά μοιρίτσα κρέας=ενα κομμάτι κρέας απότο αρχαίο μοιράω (μοιράζω)...αυτά και πολλά άλλα για να μην κάνω κατάχρηση του χώρου.
Στο προκείμενο της επιστολής ...και γαμώ!!! τους πολιτικούς διαχειριστές που στο φλέγον θέμα, με τόσες ξεκάθαρες θέσεις στην Ελληνικότητα της Μακεδονίας τα κάνανε ΜΑΝΤΑΡΑ, για να έχω σήμερα το Μόγγολο Γκρουέφσκυ να μου ζητάει όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ...άντε και γαμώτο.
kimonbel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.