# #

4 Φεβ 2011

Ειμαι νεος...ειμαι νεος...ειμαι νεος....



-Παρακαλω..
-Ναι για την αγγελια
-Ποσων χρονων ειστε;
-59
-Λυπαμαι κυριε μου εισαστε μεγαλος για τη συγκεκριμενη θεση...
-Μα.....
-Λυπαμαι κυριε
-Μα εμενα μου ειπε ο υπουργος οτι ειμαι τζοβενο,.....
οτι ειναι αδικο σε ενα παλληκαρακι σαν κι εμενα ακομα και να μου περναει απο το μυαλο οτι θα ειμαι απομαχος της εργασιας ακομα και σε δεκα-δεκαπεντε χρονια
Μου ειπε ακομη οτι εγω και οι αλλοι νεαροι της ηλικιας μου θα σωσουν το συνταξιοδοτικο!
.Και γω επειδη οτι λεει ο υπουργος το λαμβανω σοβαρα υπ οψιν μου ετρεξα στις ντουλαπες μου κατεβασα οτι πιο μοντερνο για την νεαρη  ηλικια μου και ναμαι ετοιμοπολεμος για εργασια για γκομενες για νεανικες περιπετειες.
Πηρα και το φιλο μου το μπαρμπα-βαγγελη ετων 64 που νομιζε οτι ειναι ηλικιωμενος,γιατι δεν ειχε ακουσει τον υπουργο μας.
Τον ενημερωσα, πεταξε απο πανω του το μπαρμπας και ναμαστε "πρωτη μουρη στο καβουρι". 
Ετοιμοι να σωσουμε τα "ταμεια".
Ενοιωσα δε ακομα καλυτερα οταν ο υπουργος μου ειπε οτι εχει φροντισει για τους νεους 50-70
Ας ειναι καλα ο ανθρωπος.
Και σεις τωρα μου λετε...μα καλα δεν βλεπετε τηλεοραση;
Δεν εχετε δει τους μεγαλυτερους δημοσιογραφους να συμφωνουν για το νεαρο της ηλικιας μου; Ανοιξτε τα ματια σας να δειτε...ειμαι νεος...ειμαι νεος...ειμαι νεος το ακουτε;
-Πανιβλακα.......
-Καλα επεσα πανω σε ανημερωτη. Δεν πειραζει ομως εγω ειμαι νεος και εχω ολη τη ζωη μπροστα μου.
Λοιπον.....
-Παρακαλω....
- Ναι για την αγγελια.......
http://anarhogatoulis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.