Του Πετρου Γκελα
Το να προωθείς κοινωνικά μηνύματα κάνοντας διαφήμιση, είναι σαν να διεκδικείς μια θέση στον παράδεισο, έχοντας πουλήσει πρώτα την ψυχή σου στον διάβολο. Αυτό έκανε τις δεκαετίες '80 και '90 ο Oliviero Toscani θίγοντας θέματα ρατσισμού και aids με το λογότυπο της BENETΤON. Σήμερα ξαναχτυπά, προσπαθώντας να ταρακουνήσει τα πουριτανικά μας ένστικτα, κυκλοφορώντας ημερολόγιο με φωτογραφίες 12 αιδοίων. Εννοείται σε κοντινό.

Το ημερολόγιο..
κυκλοφορεί με την ιταλική έκδοση του Rolling Stone (Ιανουάριος 2011) και η εταιρεία για την οποία φτιάχτηκε είναι ο συνεταιρισμός Vera Pelle, όμιλος βυρσοδεψών της..... Τοσκάνης. Οι φεμινίστριες έχουν ξεσηκωθεί ενώ ο ίδιος ο Toscani ισχυρίζεται ότι το έκανε για να αναδείξει την πραγματική πηγή της γοητείας που ασκούν οι γυναίκες. Την ομορφιά του φυσικού σε χρώμα και υφή.

Όπως και να ‘χει μου θυμίζει το ανέκδοτο, όπου ταξιτζής σε νυχτερινή βάρδια παραλαμβάνει έναν μεθυσμένο ο οποίος κάθεται δίπλα του. Μετά από λίγο παίρνει και μία κυρία η οποία κάθεται στο πίσω κάθισμα. Σε λίγο o ταξιτζής ανακαλύπτει μέσα από τον καθρέφτη ότι η κυρία δεν φοράει εσώρουχο. Ενθουσιασμένος κάνει νόημα στον διπλανό του να κοιτάξει τον καθρέφτη ο οποίος μέσα στη σούρα του ρίχνει μια γρήγορη ματιά και αναφωνεί: Ωχ ρε συ μουνί έγινα πάλι.
kimonbel