# #

8 Οκτ 2010

Αν η μητέρα σου ήταν πόρνη και ο πατέρας σου πρεζάκιας, εσύ τι ομαδα θα ήσουνα»;



Ο δάσκαλος της 1ης Δημοτικού, σχολείου στο κέντρο του Πειραιά, ζητάει όσα από τα παιδάκια είναι Ολυμπιακοί να σηκώσουν το χέρι τους.
Το σηκώνουν όλοι, εκτός από ένα κοριτσάκι.

Ο δάσκαλος, έκπληκτος, κοιτάζει το κοριτσάκι και τη ρωτάει: «Μαιρούλα, γιατί δε σήκωσες το χέρι σου»;

«Γιατί δεν είμαι Ολυμπιακός κύριε», απαντάει αυτή.
Ο δάσκαλος, σοκαρισμένος, τη ρωτάει: «Λοιπόν, πες μου σε παρακαλώ, ποια ομάδα υποστηρίζεις»;

«Τον Παναθηναϊκό Κύριε», απαντάει αυτή ατάραχη.

Ο δάσκαλος, στα πρόθυρα «καρδιακού», δε μπορεί να πιστέψει τ' αυτιά του! «Για το Θεό Μαιρούλα, γιατί είσαι Παναθηναϊκός»;

«Γιατί και ο μπαμπάς μου και η μαμά μου είναι Παναθηναϊκοί, έτσι κι εγώ είμαι Παναθηναϊκός».

Μα καλά, λέει ο δάσκαλος εμφανώς ενοχλημένος, «αυτός δεν είναι λόγος να είσαι Παναθηναϊκός. Δεν είσαι υποχρεωμένη να είσαι πάντα ότι και οι γονείς σου. Αν η μητέρα σου ήταν πόρνη και ο πατέρας σου πρεζάκιας, εσύ τι θα ήσουνα»;

«Ε, τότε θα είμουνα σίγουρα Ολυμπιακός κύριε»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.