# #

8 Οκτ 2010

Θέλω να πω στο Γρηγόρη ότι τον ήπιε, γιατί μάλλον δεν ξέρει που και με ποιους έμπλεξε...

αλεπου  του  Ολυμπου......Πολυ καλοοοο... χαχαχαχα!!! Ε κοιταξτε τωρα , η αληθεια να λεγεται...η μαχη ηταν σκληρη μεν αλλα...τιμια(χι..χι..χι..χι..)Ο Τεο εκανε δηλωση υποστηριξης οπως αρμοζει σε καθε σοβαρο κομματικο στελεχος(?)Ο σοσιαλισμος και η Δημοκρατια ειναι παντα σε προτεραιοτητα, ετσι εξαλλου λεει και η ιδρυτικη του ΠΑΣΟΚ της 3ης του Σεπτεμβρη(το αλλο με τον Τοτο?)Ε...βρε  τι σφαγη  εχει να γινει στις  βουλευτικεεεεεςςς....και θα ειναι  και  συντομα...Παντως  στη  φωτογραφια Τεο  εισαι πολυ  γοητευτικος  αντρας !

Πανστρατιά και ο Τεο

Απόσπασμα δήλωσης Θεόδ. Παυλίδη (lefteria)
…θέλω να συγχαρώ τον κ. Γρηγόρη Παπαχρήστο για το γεγονός ότι αναλαμβάνει τον δύσκολο αγώνα του υποψήφιου αντιπεριφερειάρχη Πιερίας….
...Η υποψηφιότητα του κ. Παπαχρήστου, η οποία ήταν επιλογή και των τριών βουλευτών της Πιερίας, θεωρώ πως είναι μια αξιόμαχη επιλογή…
…Σημειώνω όμως ότι για εμένα είναι η απαρχή μιας πορείας με στόχευση στις επόμενες βουλευτικές εκλογές, καθώς θα διεκδικήσω ανοιχτά να είμαι υποψήφιος σε αυτές, όταν γίνουν…
 …Συντάσσομαι με την συνολική προσπάθεια που καταβάλλει το ΠΑΣΟΚ τόσο στο επίπεδο του πρώτου βαθμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, όσο και στο επίπεδο του νέου θεσμού του αιρετού Περιφερειάρχη.

ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΕΟ ΑΠΟ SAVVAVLAVIS
...Θέλω να πω στο Γρηγόρη ότι τον ήπιε, γιατί μάλλον δεν ξέρει που και με ποιους έμπλεξε. Όσο για εσάς και τους τρεις αχάριστους βουλευτές που μου γυρίσατε την πλάτη ένα έχω να σας πω.  Δεν μασάω, θα με βρείτε πάλι μπροστά σας αφού φυλαχτείτε, σας το λέω από τώρα, θα είμαι υποψήφιος Βουλευτής όποτε και αν γίνουν οι εκλογές.
Α! να μην ξεχάσω να σας πω, ότι από σήμερα προστίθεμαι και εγώ, στην πανστρατιά των τριών βουλευτών και της αεί  Παρθένου Μαρίας της Πιερίας τρέχοντας νύχτα και μέρα, για την υποψηφιότητα Μηλιώτη και φυσικά για τον ….γκρρρρ…φίλο μου Γρηγόρη.                                                           αναδημοσιευση απο τον http://slourpxion.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.