# #

14 Σεπ 2010

Τι είπε ο ημίθεος.....

Η ΛΕΣΧΗ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ.  
                                                                                                                                                                 Το άτομο με κοίταξε και μου είπε..

Το όνειρό μου είναι να παντρευτώ μια διαιτολόγο.
Τα γρανάζια του εγκεφάλου μου άρχισαν να κινούνται με ιλιγγιώδη ταχύτητα σχεδόν τρελαμένα.
Μ΄έπιασε αδιάβαστη ο τύπος, σκέφτηκα. Υπάρχει κάτι νέο που κυκλοφορεί κι εγώ είμαι απέξω.
Γιατί? η άνευ φαντασίας ερώτησή μου έπεσε αμήχανα στο νέου τύπου πλάσμα που συνέχιζε να με κοιτάει βυθισμένο σ΄ενα συνειρμό που δεν μπορούσα να συλλάβω.
Μπήκε στο κόπο να μου απαντήσει.
Γιατί θα είχα κάποιον μέσα στο σπίτι 24 ώρες το 24ωρο να μου λέει τι να φάω για να μην παχύνω.
Τα γρανάζια μπλόκαραν.
Τι είπε ο ημίθεος, σκέφτηκα.
Η αμέσως επόμενη δήλωσή του με έκανε να τον προβιβάσω ...
από ημίθεο σε θεό!
Και δεν είναι μόνο αυτό. Θα είχα μια γυναίκα που θα ήμουν σίγουρος πως δεν θα παχύνει η ίδια και επίσης θα ήμουν σίγουρος ότι δεν θα είχαμε παχύσαρκα παιδιά!
Κοιτάζω καλύτερα το ανθρωπάκι που μόλις είχε ξεστομίσει κάτι που έκανε τα πειράματα ευγονικής των ναζί παιδιάστικες προσπάθειες.
Οι σπουδές μου πάνω στη συνομοσιολογία , τέσσερα πτυχία έχω στην εν λόγω ειδικότητα, με έκαναν να δω αμέσως την αλήθεια.
Υπάρχει κάποια λέσχη που σχεδιάζει την εξάλειψη των παχουλών από το πρόσωπο της γης.
Δεν μπορεί αυτό το ανεγκέφαλο ανθρωπάκι που δουλεύει 14 ώρες την ημέρα στο τμήμα μάρκετινγκ της πολυεθνικής αλφα, να κάνει αυτές τις σκέψεις από μόνος του. Είναι αδύνατον. Λίγο καιρό πριν μιλούσαμε για το μνημόνιο και μου είπε πως ήταν ευλογία για το τόπο.
Το πλάσμα είναι περίπου 5-5 κιλά κάτω από το κανονικό του βάρος. Κάτι ξέρει.
Υπάρχει η λέσχη της τέλειας εμφάνισης. Το είχα ψυλλιαστεί αλλά τώρα είμαι σίγουρη.
Κι αν κάποιος έχει μερικά κιλά παραπάνω τι πειράζει, ξεστόμισα κι αισθάνθηκα σαν αναρχοκουμούνι που φτύνει στα μούτρα ένα μπάτσο την ώρα που του λέει, μίλα ρε κατακάθι.
Σημαίνει πως δεν είναι αξιόπιστος απάντησε με στόμφο.
Ένα ρίγος με διαπέρασε.
Για όλα τα παιδιά που θα υποβάλλουν βιογραφικό για δουλειά στην εταιρεία, και θα πέσουν στα χέρια του.
Ένα ρίγος για το τι ακριβώς θεωρεί αξιόπιστο.
Απομακρύνθηκα προσπαθώντας να καλύψω με το πουκάμισό μου τα οπίσθια που κάπως προεξείχαν. Σκέφτηκα πως η προσεχής μου απόλυση μπορεί να γράφει σαν αιτιολογία
Είχε κώλο...
Και κώλωσα ! ! !




http://vasiliskos2.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.