Ο μύθος των γερμανικών αυτοκινητοδρόμων χωρίς όριο ταχύτητας και δωρεάν χρήση θα ψαλιδιστεί ακόμη περισσότερο με αυτή την πρόσφατη πολιτική απόφαση.
Μέσα σε ένα ευρωπαϊκό περιβάλλον στη σκηνή του οποίου θέλει να αποτελεί το οικονομικό πρότυπο, η Γερμανία κατευθύνεται ξεκάθαρα προς την εθνική χρήση των δρόμων. Καθώς με το συγκεκριμένο μέτρο που προτίθεται να υιοθετήσει μέσω της Άνω Βουλής του Κοινοβουλίου της, θα είναι μόνο οι ...
αλλοδαποί αυτοί που θα κληθούν να χρηματοδοτήσουν την ανάπτυξη της συγκεκριμένης υποδομής που θα χρησιμοποιούν καθημερινά οι Γερμανοί. Οι οποίοι βέβαια δεν θα βάλουν το χέρι στην τσέπη.
Πρόκειται για μια διάκριση που έχει τεθεί ήδη ως ερώτηση και έχει ερεθίσει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Μέχρι στιγμής, αυτά ήταν τα βάρη που επιβάλλονταν για το δικαίωμα διέλευσης. Αλλά αυτή τη φορά, το δωρεάν δικαίωμα για τη χρήση ενός γερμανικού δρόμου έχει να κάνει με το χρώμα του διαβατηρίου σου. Μια πολιτική εξάλλου που έχει απορριφθεί από το σύνολο του πολιτικού κόσμου, καθώς η Bundesrat ακολουθεί στο θέμα αυτό την άποψη της Bundestag.
Το θέμα δεν αφορά μόνο τους εθνικούς δρόμους, αλλά και τους δρόμους της περιφέρειας. Το 2016, οι αλλοδαποί οδηγοί θα πρέπει να καταβάλλουν πέντε, δέκα ή 15 ευρώ για ένα σήμα που θα ισχύει για δέκα ημέρες και 16-30 ευρώ για ένα σχήμα διάρκειας δύο μηνών.
Ο μηχανισμός αυτός αναμένεται να αποφέρει στα γερμανικά ταμεία 500 εκατ. ευρώ ετησίως. Η Γαλλία και οι Κάτω Xώρες έχουν ήδη εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους. Να θυμίσουμε ότι αυτός ο τύπος χρονικής χρέωσης ισχύει στην Ελβετία και στην Αυστρία, αλλά και οι ημεδαποί χρήστες αυτών των χωρών καταβάλλουν ετήσιο δικαίωμα χρήσης.
Πηγή
Μέσα σε ένα ευρωπαϊκό περιβάλλον στη σκηνή του οποίου θέλει να αποτελεί το οικονομικό πρότυπο, η Γερμανία κατευθύνεται ξεκάθαρα προς την εθνική χρήση των δρόμων. Καθώς με το συγκεκριμένο μέτρο που προτίθεται να υιοθετήσει μέσω της Άνω Βουλής του Κοινοβουλίου της, θα είναι μόνο οι ...
αλλοδαποί αυτοί που θα κληθούν να χρηματοδοτήσουν την ανάπτυξη της συγκεκριμένης υποδομής που θα χρησιμοποιούν καθημερινά οι Γερμανοί. Οι οποίοι βέβαια δεν θα βάλουν το χέρι στην τσέπη.
Πρόκειται για μια διάκριση που έχει τεθεί ήδη ως ερώτηση και έχει ερεθίσει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Μέχρι στιγμής, αυτά ήταν τα βάρη που επιβάλλονταν για το δικαίωμα διέλευσης. Αλλά αυτή τη φορά, το δωρεάν δικαίωμα για τη χρήση ενός γερμανικού δρόμου έχει να κάνει με το χρώμα του διαβατηρίου σου. Μια πολιτική εξάλλου που έχει απορριφθεί από το σύνολο του πολιτικού κόσμου, καθώς η Bundesrat ακολουθεί στο θέμα αυτό την άποψη της Bundestag.
Το θέμα δεν αφορά μόνο τους εθνικούς δρόμους, αλλά και τους δρόμους της περιφέρειας. Το 2016, οι αλλοδαποί οδηγοί θα πρέπει να καταβάλλουν πέντε, δέκα ή 15 ευρώ για ένα σήμα που θα ισχύει για δέκα ημέρες και 16-30 ευρώ για ένα σχήμα διάρκειας δύο μηνών.
Ο μηχανισμός αυτός αναμένεται να αποφέρει στα γερμανικά ταμεία 500 εκατ. ευρώ ετησίως. Η Γαλλία και οι Κάτω Xώρες έχουν ήδη εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους. Να θυμίσουμε ότι αυτός ο τύπος χρονικής χρέωσης ισχύει στην Ελβετία και στην Αυστρία, αλλά και οι ημεδαποί χρήστες αυτών των χωρών καταβάλλουν ετήσιο δικαίωμα χρήσης.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.