# #

17 Δεκ 2013

Αν ακουσετε για καποια ''τρελη''.... εγω ημουν και νιωθω πολυ καλα με αυτο



Αν ακουσετε για καποια ''τρελη'' που σε λεωφορειο της γραμμης 130 (Πειραιας - Ν. Σμυρνη) τα εχωσε σε ελεγκτες αν και η ιδια ειχε επικυρωμενο εισιτηριο εγω ημουν και νιωθω πολυ καλα με αυτο (παρα την ταραχη και την ταχυπαλμια). 

Γκριματσα αηδιας οταν εδινα το εισιτηριο και βλεμμα εκπληκτο απο τον νεαρο ελεγκτη...
''καντε μια αξιοπρεπη δουλεια, αυτη δεν ειναι αξιοπρεπης'', 
''τι θελετε, κυρια μου? εσεις εχετε εισιτηριο!'', 
''ναι, γιατι μπορω να πληρωνω, αλλοι δεν εχουν ουτε να φανε κι εσεις τα κορακια τους ριχνετε προστιμο για να μη χασει ο Σαμαρας το 1,40!''
''προσεχετε πως μιλατε!'',
 
''εχουμε ελευθερια της εκφρασης και θα μιλαω οπως θελω, καντε μου μηνυση αν δεν σας αρεσουν αυτα που λεω!'','
'θα σας κανω!'' 
(και η κορυφωση) ''ειστε δολοφονοι! παλικαρι 18 χρονων πεθανε εξαιτιας σας!'', 
''θα επρεπε να φοβαστε με αυτα που λετε!''
''εσεις να φοβαστε, θα σας βρουμε!''....
και μετα κατεβηκα.
Τα σκορπια ''μπραβο, κοριτσι μου'' και κυριως η γιαγια με τα βρωμικα ρουχα στο μπροστινο καθισμα που δεν ειχε εισιτηριο και που γυρισε και με χαιδεψε στο προσωπο ψελλιζοντας ''σε ευχαριστω'' με εκαναν ευτυχισμενη!



Nicoletta Kitsou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.