# #

15 Απρ 2011

Blog Giorgos' : "Ο παράδεισος της Ελλάδας"



Αποφάσισα να ανοίξω αυτό το blog , αυτό το βράδυ. Το πιο δύσκολο βράδυ της ζωής μου. Πρέπει να ανακοινώσω τα νέα μέτρα. 

Έχω παγώσει εγώ ο ίδιος διαβάζοντάς τα και ξαναδιαβάζοντας τα πάλι. Μου έρχεται να πηδηχτώ από το παράθυρο. Αν αυτό συμβαίνει με μένα , σκέφτομαι τι θα γίνει με τους πολίτες.
Ναι, με έπιασαν οι ευαισθησίες αν αυτό ρωτάτε. Αυτό που πάω να κάνω δεν έχει προηγούμενο. Τρέμω, με έχει πιάσει πανικός. 

Μα , τι πάω να κάνω; Μήπως πρέπει να κάνω αυτό που έχει πει ο Λοβέρδος;  Να πούμε την αλήθεια; Ναι, αυτό θα κάνω, θα πω την αλήθεια για πρώτη και μάλλον τελευταία φορά.Γι αυτό άνοιξα και αυτό το blog.  Και αυτό θα κάνω. Είπαμε , θα πω την αλήθεια απόψε στο Blog Giorgo's.
Είναι η δυσκολότερη ...

νύχτα της ζωής μου. Ξημερώνει. Ευτυχώς που έχω καλούς φίλους στο εξωτερικό. Μου τηλεφωνεί κάθε ώρα ο Τζορτζ Σόρος και με ρωτάω τι κάνω και αν είμαι καλά και αν πήρα την τελική απόφαση για τα μέτρα ή αν θα ανακοινώσω  τα μέτρα, τους άξονες των μέτρων. Θέλει να ξέρει ο άνθρωπος. Δεν είναι σαν τους δικούς μου, υπουργούς και συμβούλους που ροχαλίζουν αυτή τη στιγμή. Γιατί να μην έχω έναν τέτοιο άνθρωπο κοντά μου, δίπλα μου; Αγωνιά, θέλει να μάθει. Είπαμε , θα πω την αλήθεια  απόψε στο  Blog Giorgo's.



Πολύ συγκρίνουν αυτή τη βραδιά της 15ης Απριλίου, με το ναυάγιο του Τιτανικού την ίδια ημερομηνία. Είναι άδικο να συγκρίνουν όμως αυτό με το ναυάγιο της οικονομίας μας. Στον Τιτανικό είχαν δεν είχαν 1500  νεκρούς. Αν ανακοινώσω τα μέτρα που έχω στον υπολογιστή μου, θα πάνε  αύτανδροι 10.000.000 Έλληνες, χώρια τους μετανάστες. Το τηλέφωνο χτυπάει πάλι. Είναι ο Τζορτζ. Όχι βέβαια ο υπναράς ο Παπακωνσταντίνου,πήρε και πολυμαξιλάρι και από τηλεμάρκετινγκ για να κοιμάται καλύτερα. Με ρωτάει όλο ενδιαφέρον, τι αποφάσισα. Η αλήθεια είναι ότι δεν αποφάσισα ακόμα. Είναι μια δύσκολη απόφαση για το μέλλον μου . Είπαμε , θα πω την αλήθεια απόψε στο Blog Giorgo's.


Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να έχω τόση δουλειά όταν ανέλαβα πρωθυπουργός. Είπα, θα κάνω έναν διαφορετικό τύπο πρωθυπουργού. θα ταξίδευα συχνά στο εξωτερικό, δεν θα είχα τις σκοτούρες της διακυβέρνησης , αλλά έκανα πράγματα που τα σκέφτομαι και ανατριχιάζω και γι αυτό ζητάω συγγνώμη από όλους τους πολίτες και τις πολίτριες. Το πιο μεγάλο σφάλμα ήταν το Καστελόριζο. Καταστροφικό. Δεν έπρεπε να φορώ μοβ γραβάτα. Έπρεπε να φορώ πιο ανοιχτό χρώμα. Καταστροφικό στιλιστικό και οικονομικό λάθος. Είπαμε , θα πω την αλήθεια απόψε στο Blog Giorgo's.
 
Ακόμα όμως δεν έχω αποφασίσει αν θα φορώ την μοβ γραβάτα όταν θα ανακοινώνω τα μέτρα. Α, χτυπάει πάλι το τηλέφωνο. Ο Τζορτζ ! Ακόμα και το στάιλινγκ  το δικό μου σκέφτεται . Τίποτα δεν είναι τυχαίο στη ζωή. Να φορέσω πάλι τη μοβ γραβάτα λέει, να καταλάβουν όλοι πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα. Μου λέει ότι με αυτά τα μέτρα θα πρέπει να πάρω κεφάλια για να πεισθούν οι αγορές και αυτός ο ίδιος. Αυτό θα κάνω. Πάω στην ντουλάπα να βγάλω τη μοβ γραβάτα. Χαμός θα γίνει με τα μέτρα που θα ανακοινώσω. Τι άξονες μέτρων... Τριαξονικά από μέτρα. Θα πηδηχτούν από τα παράθυρα. Αλλά γιατί να το κάνω αυτό;  Θα πω ότι η Ελλάδα είναι παράδεισος... Γιατί δεν είναι; Είπαμε , θα πω την αλήθεια απόψε στο Blog Giorgo's. Η Ελλάδα είναι παράδεισος... Ωραίο μου ακούγεται αυτό. 
Η Ελλάδα είναι παράδεισος...Είπαμε , θα πω την αλήθεια απόψε  στο Blog Giorgo's.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.