# #

24 Φεβ 2011

«Είμαι 103 ετών γιατί ποτέ μου δεν έκανα σεξ!»???




Το παν στη ζωή είναι η εγκράτεια
«Είμαι 103 ετών γιατί ποτέ στη ζωή μου μέχρι σήμερα δεν έκανα σεξ, δεν κάπνισα, δεν ήπια αλκοόλ και δεν πήρα φάρμακα», λέει η Gladys Gough και συνεχίζει: «Ποτέ δεν έκανα σχέση με κάποιον άνδρα και φυσικά δεν παντρεύτηκα γιατί απλά δεν ήθελα να έχω το μυαλό μου τις δεσμεύσεις, παρόλο ...που πολλές φορές δεχόμουν πολιορκία από άνδρες».
Η ίδια υποστηρίζει ότι η αποχή από το σεξ είναι το μυστικό της μακροζωίας ενώ λέει πως δεν παραλείπει ποτέ το δείπνο της και πάντα τρώει σωστά και υγιεινά.
Μάλιστα η Gladys μέχρι και το 1996 ταξίδευε με την αγαπημένη της αδερφή Edna σε όλο τον κόσμο. «Όταν πέθανε η αδερφή μου το 1996 σε ηλικία 85 ετών σταμάτησα και τα ταξίδια», λέει στεναχωρημένη η υπεραιωνόβια κυρία η οποία τονίζει ότι το παν στη ζωή είναι η εγκράτεια!
cretalive.gr

2 σχόλια:

  1. Άσε μας ρε γιαγιάκα! Η δική μου η γιαγιά έφτασε 90φεύγα και παρόλο που δεν κάπνιζε, τα 'πινε τα ποτηράκια της (κοκκινέλι παραγωγής του παππού). Κι όσο για σεξ... είχε 6 ζωντανά παιδιά και τρεις αποβολές! Και, φαντάζομαι, πάμπολλες γιαγιάδες της ελληνικής υπαίθρου, θα πήγανε παραπάνω, με περισσότερο κρασάκι και πιο πολλά παιδιά.
    Αλλού είναι το μυστικό της μακροζωίας. Όχι στην εγκράτεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαματε γιατι χανομαστε.....Το σεξ δινει ζωη, μακακιες λενε, θελουν να μας το κοψουν κι αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.