# #

24 Μαΐ 2014

Γιατί να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ...???

  • Αν ήμουν συνταξιούχος άνω των 800 ευρώ, θα ψήφιζα Σαμαρά, διότι θα με συνέφερε και θα μου προσέφερε ασφάλεια.
  • Αν ήμουν αγρότης και προσδοκούσα μόνο σε επιδοτήσεις, θα ψήφιζα Σαμαρά, γιατί θα είχα μεγαλύτερες πιθανότητες να πάρω.
  • Αν ήμουν αξιωματικός της αστυνομίας ή.. του στρατού θα ψήφιζα Σαμαρά, γιατί θα ήξερα πως θα είχα μεγαλύτερες εξουσίες και μικρές εισοδηματικές απώλειες. Δε θα ψήφιζα Χρυσή Αυγή, γιατί θα με έμπλεκε σε απρόβλεπτες περιπέτειες.
  • Αν ήμουν μεγαλοεισοδηματίας, μιντιάρχης ή μεγαλοεπιχειρηματίας, σαφώς και θα ψήφιζα Σαμαρά, γιατί αυτός εξυπηρετεί τα συμφέροντά μου καλύτερα, με απαλλάσσει από πολλούς φόρους, μου μειώνει το εργασιακό κόστος και διατηρεί την ασφάλεια στις τράπεζες.
  • Αν ήμουν φίλος, κουμπάρος, συγγενής ή έστω διακεκριμένος χειροκροτητής κάποιου υπουργού, τότε θα ψήφιζα Σαμαρά, για να βολευτώ κι εγώ κάπου στο δημόσιο με τίποτα κυλιόμενες οχτάμηνες συμβάσεις.
.............
  • Αν όμως είμαι ιδιωτικός υπάλληλος, γιατί να τον ψηφίσω; Για τα συγχαρίκια, που μου έχει φτάσει το μισθό σε επίπεδο Βουλγαρίας και μου έχει απαγορεύσει ουσιαστικά κάθε διεκδίκηση απέναντι στον εργοδότη μου;
  • Αν είμαι δημόσιος υπάλληλος, γιατί να τον ψηφίσω; Για να τον ευχαριστήσω που μου έχει πετσοκόψει στο μισό τον μισθό μου και που ετοιμάζεται από μήνα σε μήνα να με απολύσει και να με πετάξει στους πέντε δρόμους ως τάχα "ανίκανο", χωρίς καν αξιολόγηση;
  • Αν είμαι άνεργος, γιατί να τον ψηφίσω; Για να τον ευχαριστήσω που μ' έχει κάνει να ντρέπομαι που ζω και να ζητιανεύω από τον πατέρα μου δίευρα;
  • Αν είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, γιατί να τον ψηφίσω; Γιατί, όπου σταθεί κι όπου βρεθεί, κλέφτη μ' ανεβάζει, κλέφτη με κατεβάζει; Γιατί με φορολογεί απ' το πρώτο ευρώ με 21% συν το 23% του ΦΠΑ;
  • Αν είμαι μικροιδιοκτήτης, γιατί να τον ψηφίσω; Για τα λουκέτα που βλέπω γύρω μου και όπου να 'ναι έρχονται και σε μένα, επειδή απ' τη μια στέρεψε την πελατεία μου από λεφτά κι απ' την άλλη με γονάτισε στους φόρους;
  • Αν είμαι αγρότης που προσπαθώ να ζήσω τίμια απ' τη δουλειά μου και μόνο, γιατί να τον ψηφίσω; Για να μου ακριβύνει κι άλλο το πετρέλαιο και να μην μπορώ να βάλω μπρος το τρακτέρ μου; 
  • Αν είμαι φοιτητής, γιατί να τον ψηφίσω; Για τα δίδακτρα που σύντομα θα χρειαστεί να πληρώνω; Ή επειδή θα εξομοιώσει το πτυχίο των κόπων μου με τα αγορασμένα πτυχία των κολλεγίων; Η μήπως για το μέλλον "γαλέρας" που μου επιφυλάσσει;


Αν είμαι κάτι απ' όλα αυτά, τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να ψηφίσω Σαμαρά.
Ούτε βέβαια όποιον με την παρουσία του θα του επιτρέψει (ή θα τον βοηθήσει) να συνεχίσει να κυβερνά.
Γι' αυτό λοιπόν ούτε Βενιζέλο ούτε Ποτάμι.
Ούτε βέβαια διανοούμαι να ψηφίσω Χρυσή Αυγή, γιατί τα χέρια μου δε θα τα βάψω με το αίμα αθώων συνανθρώπων μου. Δε θέλω να 'μαι ηθικός αυτουργός σε δολοφονίες. Ούτε βέβαια θέλω να αποσχιστεί η Θράκη (γιατί με ΧΑ ξεχάστε τη Θράκη) ούτε θέλω να ξεσπάσει εμφύλιος (διότι ΧΑ σημαίνει άμεσο ξέσπασμα εμφυλίου) και να αλληλοεξοντωθούμε.

Ούτε σκοπεύω να ψηφίσω ΚΚΕ, γιατί είναι το κόμμα που πολεμά μόνο το αντικυβερνητικό στρατόπεδο, ενώ το κυβερνητικό το αφήνει στο απυρόβλητο, δίνοντας την εύλογη εντύπωση πως δουλεύει γι' αυτό. Εξάλλου, ούτε θέλει να κυβερνήσει(κατά δήλωσή του) ούτε οι συνθήκες είναι ώριμες για κομμουνισμό. Άρα τι να το κάνω; Χαμένη ψήφος.

Καλώς ή κακώς, η επιλογή για όλους τους παραπάνω ανθρώπους που υποφέρουν αυτά τα χρόνια είναι ο ΣΥΡΙΖΑ.
Είναι η επιλογή για όσους βιάζονται να λάβει τέλος η εγκληματική πολιτική των εντολοδόχων των Αγορών και της Γερμανίας.
Για όσους επιθυμούν τη δημοκρατία, την ελευθερία και τη δικαιοσύνη. 
Διότι δεν αρκεί η καταψήφιση της κυβέρνησης.
Είναι απαραίτητη η υπερψήφιση της μοναδικής εναλλακτικής λύσης που υπάρχει αυτή τη στιγμή στο προσκήνιο.


Αν πάρει η ΝΔ 15%, αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πάρει πάνω από 30%, τότε θα δικαιούται το κυβερνητικό στρατόπεδο να λέει "δεν φεύγω, διότι δεν υπάρχει εναλλακτική λύση". 


Και πράγματι δε θα υπάρχει, χωρίς έναν ισχυρό και μαζικό πολιτικό σχηματισμό, να είναι σε θέση να αναλάβει την επόμενη μέρα τη διακυβέρνηση της χώρας.
Θα πρέπει λοιπόν να υπάρξει μαζική ψήφος στον ΣΥΡΙΖΑ, τέτοια ώστε να είναι και μεγάλη η διαφορά από ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, αλλά και μεγάλο το ποσοστό (πάνω από 30%), προκειμένου να εξαναγκαστεί η κυβέρνηση σε φυγή.


Σε κάθε άλλη περίπτωση, δίνουμε φιλί ζωής στο τσίρκο Σαμαρά-Βενιζέλου.
Απλά πράγματα. Διαλέγουμε και παίρνουμε.


πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.