# #

24 Σεπ 2012

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΚΑΙ... ΤΟΥΛΑ



Ανοιχτή επιστολή
μιάς πατριώτισσας οπής πρωκτού
προς τον πρωθυπουργό τής Ρωμιοσύνης,
για τα νέα μέτρα






Αξιότιμε κύριε πρωθυπουργέ,

Συγνώμη, που δεν παραθέτω το όνομά μου, αλλά ειλικρινά σάς λέω, πως δεν έχω. Έχει όμως ο ιδιοκτήτης τού πρωκτού, που με φιλοξενεί. Αυτός λέγεται Πάριος Γαλέτας, αν αυτό σας ενδιαφέρει. Ναι, σωστά καταλάβατε. Είμαι η κωλοτρυπίδα τού κ. Πάριου Γαλέτα.

Όπως γνωρίζετε, ο κ. Γαλέτας είναι ένας μικρο-μεσαίος ελεύθερος επαγγελματίας από αυτούς δηλαδή, που χαρατσώνετε επανειλημμένως άνευ οίκτου, αλλά κυρίως άνευ λόγου. Θα μπορούσατε για παράδειγμα να ξεφορτωθείτε κάποια από τα καλόπαιδα, που σας ψηφίζουν και «εργάζονται» (τρόπος τού λέγειν, πλάκα κάνω, αφού δεν εργάζονται) στο δημόσιο.

Ο ιδιοκτήτης τού πρωκτού, που ανήκω, μού έχει κάνει τη ζωή ποδήλατο. Συνεχώς μπαινοβγαίνει κόσμος μέσα κι έξω από μένα, κάθε φορά, που επιβάλλετε νέα μέτρα κι όχι μόνο χαλαρώνω υπερβολικά και πέφτω σε λήθαργο με αποτέλεσμα πολλά ευγενή, αλλά και αγενή ...

αέρια να εξέρχονται και να με ξυπνάνε κάνοντας υπερβολικό θόρυβο (ηχορύπανση), αλλά επειδή είναι και προϊόντα τού μεθανίου, βρωμοκοπάει ο τόπος και η Greenpeace προειδοποιεί, πως αν το πρόβλημα συνεχιστεί, σύντομα θα αντιμετωπίσουμε τεράστιους περιβαλλοντολογικούς κινδύνους.

Τα τριχοειδή μου αγγεία σπανέψανε, γιατί έχασαν τις τρίχες τους, διαρκώς τσακώνομαι με τα έντερα και καλά με το μικρό, αλλά με το μεγάλο, που είναι και παχύ, έχω θέμα, γιατί θυμώνει πολύ με όλες αυτές τις περικοπές που κάνετε. Τις προάλλες, άκουσε κάποιον να λέει, πως αυτή η χώρα είναι γεμάτη σκατά και το παχύ βάλθηκε να το αποδείξει. Το τι πέρασα δε λέγεται. Πλημμυρίσαμε από ευκοίλια. Ούτε ο τυφώνας Κατρίνα να ήτανε. Για να βγάλω τη βρώμα από πάνω μου, είδα και έπαθα. Βλέπετε λοιπόν, τι μού κάνετε κύριε πρωθυπουργέ μου;

 





Αν κι έχω δοκιμάσει τα πάντα,
η κατάστασή μου
εξακολουθεί να παραμένει σοβαρή
με τα μέτρα, που επιβάλλετε.

Επειδή είσαστε ένα νέο καλαματιανό παλληκάρι (έχω μια φίλη, που ποτέ δεν θα ξεχάσει το πρώτο της ραντεβού με ένα παιδί από τα μέρη σας), σάς παρακαλώ να δείτε το θέμα μου λίγο προσεκτικά.

Επειδή έχω ατονήσει τελευταία κι επικρατεί ένας χαλασμός με τον πρωκτό τού ιδιοκτήτη μου, σάς παρακαλώ θερμά να πάψετε, έστω και για λίγο να μού  γαμάτε τον αδόξαστο, μπας και μπορέσω λιγάκι να ηρεμήσω και ξανασφύξουν οι μύες μου. Κατανοώ, πως υπάρχει μεγάλη ανάγκη να σωθεί η χώρα και γνωρίζω καλά, πως ως πατριώτισσα οπή πρωκτού οφείλω να πράξω το καθήκον μου.






Μια προνομιούχος ξαδέλφη μου,
που εργάζεται στο δημόσιο
κι εξακολουθεί να παίρνει δώρα
κι επιδόματα εορτών,
όπως φαίνεται κι από τη φωτογραφία.

Ψάξτε όμως και για κανέναν άλλο κώλο. Πιστεύω, πως οι πρωκτοί τού δημοσίου είναι καταλληλότεροι από εμένα μιας και χρόνια αναπαύονται σε καρέκλες και είναι πολύ πιο ανθεκτικές και ξεκούραστες από μένα.


Σας ευχαριστώ εκ των προκτέρων,

Οπή πρωκτού τού Π.Γ
(μπορείτε να με φωνάζετε και Τούλα - από το Πρωκτούλα)



ΥΓ.
Μήπως θα μπορούσατε να μου βρείτε μια δουλειά γραφείου
στην ΠΡΩΚΤΕΡ & ΓΚΑΜΠΟΛ;


http://www.freeinquiry.gr/pro.php?id=2797

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.