# #

22 Απρ 2012

Η επιστροφή του Τάκη Κωλοπούμπα: "Δώστε μου την ευκαιρία να σας αποδείξω ότι δεν έπρεπε να μου τη δώσετε" ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΑΣ !!!

Όπου Takis μπορούμε να βάλουμε...Antonis, Vagelis,Giorgakis,Giorgos( ο αυθεντικός)....Και τους αντιπροσώπους τους στην Πιερία μας...

Τάκης Κωλοτούμπας, υποψήφιος βουλευτής
«Δώστε μου την ευκαιρία
να σας αποδείξω
ότι δεν έπρεπε να μου τη δώσετε»

Καλησπέρα σας,


με λένε Τάκη Κωλοτούμπα και είμαι εδώ για να σας σώσω.

  • Η πατρίδα κινδυνεύει.
  • Οι Τούρκοι παραμονεύουν.
  • Οι ξένοι θέλουν να μας αγοράσουν τζάμπα.

Ποια είναι η λύση;
Να μπω στη Βουλή!

  • Το 2010 ταλαιπωρήθηκα με τις δημοτικές εκλογές για να επιλέξω τον σωστό συνδυασμό.
  • Στο τέλος κατάλαβα πως η Αυτοδιοίκηση είναι πολύ μικρή για εμένα.
  • Μόνο από τη Βουλή μπορώ να κάνω αυτά που πρέπει για την Πιερία μας.
  • Για αυτό και κατέθεσα αίτηση σε όλα τα κόμματα που μπορεί να μπουν στη Βουλή και αισιοδοξώ πως κάποιο με έχει συμπεριλάβει στις λίστες.
  • Είμαι βέβαιος πως δεν έχουν άλλο υποψήφιο με τα προσόντα μου.
  • Και ούτε με το ευφυές σύνθημα μου:


- Στις 6 Μαϊου... 
«Δεν θα φας άλλη τουλούμπα,
θα στηρίξεις Κωλοτούμπα»!

Με τιμή

Τάκης Κωλοτούμπας

http://politispierias.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.