# #

28 Απρ 2012

ΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑ. ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΟΝΤΩΣ!


...μας ψεκάζουν βλακίαση. Είναι γεγονός!!!


Μετά από μια ταλαίπωρη μέρα γυρίζω σπίτι.
Στη στάση η κυρία δίπλα μου μιλάει στο κινητό.
"Μη το σκέφτεσαι. Εγώ το πιστεύω πως είναι ειλικρινής ο Βενιζέλος.

Αστειεύσαι (ποιος να αστειευτεί?Εδώ πάγωσα στη θέση μου κυρά μου).
Ουτε που ξέρουμε τι αγώνα έκανε αυτός ο άνθρωπος μέχρι σήμερα (σώπα όπου νάναι θα σημάνουν οι καμπάνες).
Εγώ το πιστεύω. Εχει καλό σκοπό. (πίστευε και μη ερεύνα) 
Τον έχουμε παρεξηγήσει. (ένας αυτός και μια η Μαρίτσα που ...ορκίζεται πως δεν ήταν κεράτωμα, πλατωνική σχέση είχε με το κουμπάρο) 
Κι αν οντως ξεκινήσει η ανάπτυξη ?  (πως λέμε πιάσε μια ανάπτυξη με απόλα?)

Εφερα άμεσα το βλέμμα του στο μυαλό μου και προσπάθησα να το συνδυάσω με τον καλό σκοπό. 

Οκ.μας ψεκάζουν βλακίαση. Είναι γεγονός. 

Στο μυαλό μου ήρθε ένας παιδικός τρόμος. Εκείνου ξέρετε. Της ντουλάπας που μπορεί να ανοίξει το βράδυ και ποιος ξέρει τι θα βγει από μέσα.

Οπου ντουλάπα, βάλε κάλπη. Και ανατριχιάζεις στο μπαμπούλα που θα βγει από μέσα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.