# #

20 Μαρ 2012

Αγόρι μου...Πάρε μου ότι πολυτιμότερο έχω !!!

Ο Τοτός έχει πλέον μεγαλώσει και πάει στο γυμνάσιο!!!



 

Ένα μεσημέρι γυρίζει από το σχολείο, μ΄ ένα ποδήλατο.
-Τι είναι αυτό ρε κωλόπαιδο; Που το βρήκες; τον ρωτάει η μάνα του.


-Κάτσε ρε μάνα, να σου εξηγήσω...
-Λέγε λοιπόν, σε ακούω.


-Να.. εκεί που καθόμουν στη τάξη, ήρθε δίπλα στο θρανίο η Ελενίτσα, ξαφνικά ένιωσα το χέρι της να με χαϊδεύει από κάτω, τα έχασα...
...ευτυχώς χτύπησε το κουδούνι να σχολάσουμε και βγήκα από τη δύσκολη θέση..


Όπως ερχόμουν λοιπόν εδώ, η Ελενίτσα με ακολουθούσε με το ποδήλατο της και μου πρότεινε να πάμε μια βόλτα στο δάσος.


-Κι εσύ τι έκανες ρε; Τον ρωτάει μάνα του.
-Εεεε τι να έκανα... πήγα! Εκεί που καθόμασταν λοιπόν κάτω από ένα δέντρο, αρχίζει η Ελενίτσα να βγάζει τη μπλούζα της, μετά βγάζει το σουτιέν της… τα έχασα… και τότε σηκώνει τη φούστα της… ανοίγει τα πόδια της και τι μου λέει;


-Τιιιιιιι;;;;;;
-Έλα Τοτέ μου και πάρε ότι πολυτιμότερο έχω!!!!!!!!!!!!!!




σουίτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.