Με την μέθοδο του crowd-funded χρηματοδοτήθηκε μια καμπάνια με μια τεράστια πινακίδα στην Times Square, καλώντας τον κόσμο να επισκεφθεί την Ελλάδα στις διακοπές του.
Το έργο του Charis Tsevis, έχει σχεδιαστεί με σκοπό να τονίσει την.. ομορφιά στην Ελλάδα.
Το όλο εγχειρήσιμα διοργανώθηκε από μια ομάδα εθελοντών με την ονομασία "UP Greek Tourism" και τα χρήματα συγκεντρώθηκαν μέσω της πλατφόρμας LoudSauce.
Σύμφωνα με τον Kleivokiotis, που ήταν και ο αρχικός διοργανωτής της ιδέας, η εκστρατεία μάζεψε $20.000 σε 20 ημέρες, πολύ πάνω των 15.000 δολαρίων που είχε στόχο.
Περίπου το 50% των δωρεών ήρθε από την Ελλάδα, ενώ το υπόλοιπο προήλθε από την Αυστραλία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κύπρος, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Κατάρ, Ρωσία, Σιγκαπούρη, Ισπανία, Ελβετία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Η.Π.Α.
περισσότερα:
http://mashable.com/2012/03/22/greece-economy-tourism/
http://www.facebook.com/UPGreekTourism
https://twitter.com/UP_GreekTourism
http://mashable.com/2012/03/22/greece-economy-tourism/
http://www.facebook.com/UPGreekTourism
https://twitter.com/UP_GreekTourism
www.kala-nea.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.