# #

21 Μαρ 2012

Ποτέ δεν θα παντρευτώ!!! Κάθε φορά που ερωτεύομαι εκείνος μου λέει ότι το κορίτσι είναι αδελφή μου!!!



Μια μέρα ο Χρήστος μπαίνει μέσα στο σαλόνι του σπιτιού του και αναγγέλλει στους γονείς του ενθουσιασμένος τον γάμο του με το πιο όμορφο κορίτσι της πόλης τη Μαρία.

Ο πατέρας του τον παίρνει πιο πέρα και του λέει:

- Αγόρι μου πρέπει να σου εξομολογηθώ κάτι. 
Ξέρεις η μητέρα σου κι εγώ είμαστε χρόνια παντρεμένοι, είναι εξαιρετική, την αγαπώ και τη σέβομαι, αλλά δεν ήταν και ιδιαίτερα εκδηλωτική ερωτικά οπότε κατά καιρούς έκανα σχέσεις με άλλες.
 Σπαράζει η καρδιά μου που στο λέω, αλλά η Μαιρούλα είναι ετεροθαλής αδελφή σου και δεν γίνεται να την παντρευτείς.

Ο Χρήστος πληγώνεται, αλλά σκέφτεται ότι η ζωή συνεχίζεται.
 Μετά από μήνες αρχίζει να βγαίνει με άλλα κορίτσια και τα πράγματα πηγαίνουν ομαλά μέχρι που ένα βράδυ εισβάλει πάλι στο σαλόνι και γεμάτος χαρά λέει:




- Μαμά, μπαμπά, η Αννούλα κι εγώ παντρευόμαστε.

Πάλι ο πατέρας του τον παίρνει παράμερα και του λέει ότι η Αννούλα είναι αδελφή του και…

Ο νεαρός απελπισμένος περνά άλλη μια κρίση. Μετά από μέρες ξεσπά και λέει στη μαμά του:
- Τον μισώ τον πατέρα, μου έχει κάνει τόσο κακό! Ποτέ δεν θα παντρευτώ!!! Κάθε φορά που ερωτεύομαι εκείνος μου λέει ότι το κορίτσι είναι αδελφή μου!!!

Και η μητέρα του απαντά:
- Καλά μωρό μου μην δίνεις και μεγάλη σημασία στο τί λέει.
 Έτσι κι αλλιώς δεν είναι ο πραγματικός σου πατέρας.


 http://clopyandpaste.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.