# #

22 Οκτ 2011

Η κορη μου εχει αναλογιες.....




Μόλις έχει τελειώσει η Κυριακάτικη λειτουργία και πέντε άντρες πίνουν καφέ στο απέναντι καφενείο συζητώντας.

Λέει ο πρώτος: Ο Γιος μου είναι παπάς και όταν εισέρχεται σε έναν χώρο τον αποκαλούν: "Πάτερ"

Ο δεύτερος λέει. Ο Γιος μου είναι Αρχιμανδρίτης και όλοι τον φωνάζουν: "Πανοσιότατε"

Ο τρίτος, γεμάτος καμάρι λέει: Ο δικός μου είναι Μητροπολίτης και τον φωνάζουν: "Παναγιότατε".

Ο δικός μου είναι Αρχιεπίσκοπος, λέει ο τέταρτος και τον αποκαλούν: "Σεβασμιότατε".

Ο δικός μου είναι Πατριάρχης, λέει ο και τον αποκαλούν "Μακαριότατο".


Οπότε πετάγεται κάποιος που άκουγε τη συζήτησή τους και λέει.

Εγώ έχω μια κόρη: Είναι ψηλή, λεπτή με αναλογίες 38D" - 24" - 34".


Όποτε μπαίνει σε μια αίθουσα όλοι κάνουν τον σταυρό τους και αναφωνούν......





"Χριστέ μου!"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.