# #

10 Οκτ 2011

Είμαι πλέον έτοιμος να πατήσω τη σκανδάλη.


Είμαι πλέον έτοιμος να πατήσω τη σκανδάλη. Το είδος του όπλου ψάχνω να βρω.

     Όχι βέβαια εναντίον μου. 


      
Ξεκίνησα με την σύζυγο μου από τα φοιτητικά μας χρόνια ένα μακροχρόνιο αγώνα , εργαζόμενοι και ως φοιτητές,  στο Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Αθηνών.

 Πτυχιούχοι το 1991 χωρίς να χάσουμε κανένα εξάμηνο. 

        25 χρονών ξεκινήσαμε την οικογένεια μας, 26 χρονών κάναμε το πρώτο μας παιδί, 29 το δεύτερο μας και στα 31 το έτος 2000 κάναμε το τρίτο μας παιδί.

 Το 2002 αγοράσαμε με δάνειο φυσικά το σπίτι μας, το 2003 αγοράσαμε με δάνειο φυσικά ένα μικρό αυτοκίνητο, το 2005 διορίσθηκε μέσω ΑΣΕΠ η γυναίκα μου στη Ρόδο, εγώ στην Αθήνα με τρία παιδιά, το 2006 επέλεξα και εγώ να δουλέψω ως εκπαιδευτικός για να μπορώ να βρίσκομαι πιο κοντά στην οικογένεια μου, μετά τα 12ωρα στον ιδιωτικό τομέα (με πολύ καλές όμως αμοιβές) για 15 συνεχόμενα έτη, κάνοντας χρήση της διάταξης για τους τρίτεκνους.

Το 2008 αγόρασα ένα δεύτερο οικογενειακό αυτοκίνητο diesel 2000cc  stasion skoda octavia κάνοντας  χρήση της δυνατότητας αγοράς αφορολόγητου με έκπτωση 5.500,00 €, το 2009 διορίστηκα μόνιμα στην Αρκαδία και το 2010 αναγκάσθηκα να υπηρετήσω την οργανική μου στο ολοήμερο νηπιαγωγείο τριών (3) μαθητών, ναι καλά διαβάσατε, κατά παράβαση κάθε διάταξης για τη λειτουργία των ολοήμερων και ναι, δεν υπήρχαν ειδικές συνθήκες που να δικαιολογούν την λειτουργία του, ήταν όμως και είναι φυσικά ακόμα το χωριό καταγωγής του κ. ΚΟΥΛΑΪΔΗ  Γ.Γ. του υπουργείου μας και πως θα μπορούσε να μην έχει ολοήμερο νηπιαγωγείο.

Οδηγήθηκα λοιπόν στην χρεοκοπία την σχολική περίοδο 2010-2011 δια την ικανοποίηση ενός καπρίτσιου της κ. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, γιατί μόνο αυτή την εξήγηση μπορώ να δώσω για την πίεση της υποχρεωτικής υπηρέτησης της οργανικής άμεσα, χωρίς κανένα άλλο περιθώριο επιλογής. 

 Και φθάσαμε στο σήμερα... Ευτυχώς πήρα μετάθεση για ΑΤΤΙΚΗ. Όχι όμως στη Β ΑΘΗΝΑΣ, τόπο κατοικίας και συνυπηρέτησης συζύγου, αλλά στη Γ ΑΘΗΝΑΣ.

 Οι αναπληρωτές πάντως για την Β ΑΘΗΝΑΣ είναι μέχρι τώρα αρκετοί και τα κενά ακόμη πολλά.

 Το καλοκαίρι δεν άνοιξε η Β ΑΘΗΝΑΣ ( όπως και  άλλες περιοχές)  γιατί δεν μπορούσαν να  εντοπίσουν τα κενά οι  γραμματείς και φαρισαίοι του υπουργείου.

 Αναγκάσθηκα να πουλήσω το ένα αυτοκίνητο, ψάχνω αλλά δεν βρίσκω να πουλήσω και το δεύτερο, το μεγάλο, για να καλύψω τρέχουσες ανάγκες  και δεν μπορούμε να βγούμε από το σπίτι μας. Δεν μπορούμε να βλέπουμε τους γνωστούς και φίλους.

Για να μην γίνομαι κι άλλο κουραστικός είναι μια οικογενειακή ιστορία όπως και πολλών άλλων συναδέλφων.

 ΕΓΩ επέλεξα να κάνω την οικογένεια μου πολύ πριν το 2006 και τις ευεργετικές  διατάξεις για τους τρίτεκνους.

Οι κυβερνώντες κονταροχτυπιόταν με τη Ν.Δ.  για το ποιος θα δώσει τα περισσότερα προς άγρα ψήφων. 

Τότε βλέπετε είχαμε και έντονο πρόβλημα υπογεννητικότητας και πιθανής εξάλειψης του έθνους. Τώρα;......

 Προσπάθησα να εξασφαλίσω  στην οικογένεια μου τα εντελώς απαραίτητα. Τίποτα παραπάνω. Και τα κατάφερα μαζί με τη συζυγό μου.

 Δεν θα αφήσω κανέναν να μου τα στερήσει. Δεν εντάχθηκα σε κανέναν κομματικό μηχανισμό για να εξασφαλίσω δουλειά.

  Πίστεψα και πιστεύω στο ΨΩΜΙ - ΠΑΙΔΕΙΑ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

Δεν μπορώ να ανεχθώ την εξαθλίωση.

 Δεν συμμετείχα στις αποφάσεις κομματικών διορισμών, τοποθετήσεων και αποσπάσεων.

 Δεν συμμετείχα στην  ίδρυση οργανικών θέσεων  για να βολεύονται κάποιοι του κόμματος.

 Δεν συμμετείχα στις αποφάσεις για τις περικοπές των μισθών μας και της ζωής μας.

 Δεν συμμετείχα  στη δημιουργία  ενός εκπαιδευτικού συστήματος  που πρέπει αναγκαστικά να κάνουν φροντιστήριο τα παιδιά μου για να έχουν κάποια ελπίδα.

 Δεν έδωσα σε κανέναν τέτοιο δικαίωμα. Αυτά που είχα ήταν όλα δικά μου και τα θέλω όλα πίσω.

Αν δεν μου τα δώσουν είμαι έτοιμος να πατήσω τη σκανδάλη. Τώρα, το  όπλο ψάχνω να βρω.

 
“Μια από τις τιμωρίες που δεν καταδέχεσαι να ασχοληθείς με την
πολιτική, είναι ότι καταλήγεις να σε κυβερνούν οι κατώτεροί σου.”   
ΠΛΑΤΩΝΑΣ  
   
Για αυτούς που μέχρι τώρα λέγανε δεν βαριέσαι.

“Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο, από την ίση μεταχείριση με τους άλλους , των άνισων.”
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ  
 
Για τους κυβερνώντες.

''Είναι βαριά και επικίνδυνη η φωνή του λαού όταν κυριεύεται από την οργή ..."        
ΑΙΣΧΥΛΟΣ  
 
Για τους  εδώ και τους Ευρωπαίους κυβερνώντες.
 
Τασίκας Γεώργιος Νηπιαγωγός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.