# #

4 Ιουν 2011

Ο ήρωας του σερβικού Έθνους στρατηγός Ράτκο Μλάντιτς στην Ιερά Εξέταση της Χάγης



«Είμαι ο στρατηγός Ράτκο Μλάντιτς. Υπερασπίστηκα το λαό μου, και τη χώρα μου... και τώρα υπερασπίζομαι τον εαυτό μου. Θέλω μόνο να πω ότι θέλω να ζήσω για ...να δω τον εαυτό μου ελεύθερο».


Αυτή την δήλωση έκανε ο σερβος στρατηγός ενώπιον του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου και δήλωσε επίσης ότι είναι ένας «πολύ άρρωστος άνθρωπος» και ότι δεν έχει διαβάσει τίποτε από το υλικό που τού επιδόθηκε μετά την άφιξή του στο κέντρο κράτησης του Σεβένινγκεν του δικαστηρίου της Χάγης, περιλαμβανομένου του κατηγορητηρίου.

πηγη

2 σχόλια:

  1. Διαχρονικά όλα τα έθνη είχαν τους εφιάλτες τους, δεν θα αποτελούσε εξαίρεση η Σεβία ,όπου αντί πινακίου φακής,παραδώσανε τον Ράτκο Μλάντις στα μεγάλα αφεντικά ,δεν θάταν υπερβολή να τον παρομοιάσω με τον δικό μας Θ. Κολοκοτρώνη, κρίμα στο Σέρβικο λαό που δέχτηκε αυτήν την ατιμία να τη διαπράξουν οι κυβερνώντες τους.
    Κουράγιο στρατηγέ στις πιό δύσκολες ώρες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eτσι ακριβως ειναι ...Με μαυρα γραμματα εχει ηδη γραφει στη ιστορια της Σερβιας η παραδοση του Μλαντιτς. Θα το καταλαβουν οι Σερβοι αλλα πολυ αργοτερα, οπως παντα γινεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.