22 Οκτ 2010
Ντροπή! Ανεβάσαμε τα ΜΑΤ στην Ακρόπολη
| Ως αρχαιολόγος 31 χρόνια στον κλάδο, ντρέπομαι που δεν έχουμε ακόμη δώσει λύση στα προβλήματα. Ως ελληνίδα, ντρέπομαι που ανεβάσαμε τα ΜΑΤ στην Ακρόπολη, έχοντας ήδη από καιρό αποκαθηλώσει τα σύμβολα και τα αυτονόητα του τόπου, κατά τη γνώμη μου όχι τυχαία… Ελπίζω, απλώς, ότι ντρέπονται και άλλοι ! Έφη Πουλάκη - Παντερμαλή 24ωρη προειδοποιητικής απεργίας την Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010 Ανακοίνωση Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων «Τα έκτροπα της 14ης Οκτωβρίου και η άσκηση αστυνομικής βίας στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης προκαλούν στους αρχαιολόγους, όπως σε κάθε σκεπτόμενο πολίτη, οργή και αγανάκτηση δεδομένου ότι συντελέστηκε μια ανάρμοστη για τις αξίες του πολιτισμού μας πράξη. Η εισβολή δυνάμεων καταστολής, ανάμνηση των ραβδούχων του τυράννου Πεισίστρατου, στον κατʼ εξοχήν χώρο της δημοκρατίας υπονομεύει την άυλη αξία και το συμβολικό περιεχόμενο της Ακρόπολης. Η άσκηση βίας δηλώνει την πολιτική επιλογή να τηρηθεί άκαμπτη στάση απέναντι στα αιτήματα των εργαζομένων, που ως άλλοι ικέτες σε μια ύστατη προσπάθεια να ακουστεί ο λόγος τους, καταφεύγουν στο υπέρτατο σύμβολο δημοκρατίας, προβαίνοντας σε μια ακραία και απευκταία, κατά την γνώμη μας, ενέργεια, όπως ο αποκλεισμός της Ακρόπολης. Εμείς οι Έλληνες αρχαιολόγοι παρακολουθούμε τα τελευταία χρόνια την συστηματική υπονόμευση της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας με στόχο την απαξίωσή της ... |
Υπαρχει ψυχη ? ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ !!!
Οι Επιστημονες υποθετουν πως ειναι η Ψυχή του Ανθρὠπου που εγκαταλειπει το σώμα. Αν αληθεύει όμως αυτό κι αν είναι η ψυχή εκείνη που «φεύγει», τότε η ψυχή δεν ειναι κατι "Αϋλο" οπως οι περισσότεροι υποστηριζουν. Πως είναι δυνατόν κάτι μη υλικό να έχει μάζα;
Η ιστορία μας ξεκινάει πριν ένα αιώνα περίπου όταν ο γιατρός Ντάνκαν Μακντάγκαλ του Haverhill της Μασσαχουσέττης πήρε ως δεδομένο ότι η ψυχή έχει υλική υπόσταση και ως εκ τούτου έχει μάζα. Συνεπώς το βάρος της ψυχής μπορούσε να μετρηθεί. Το ότι η ψυχή του ανθρώπου εγκαταλείπει το σώμα την στιγμή του θανάτου ήταν κάτι ευρέως διαδεδομένο πριν τον 20 αιώνα, αλλά το ότι η ψυχή έχει μάζα που μπορεί να μετρηθεί και μάλιστα να γίνει αντικείμενο πειράματος έγινε για πρώτη φορά από τον MacDougall το 1907.ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ :
Ο γιατρός στην προσπάθειά του να προσδιορίσει εάν κάποιες σωματικές φυσιολογικές λειτουργίες συνεχίζουν να υπάρχουν ανεξάρτητα από την θάνατο του σώματος, κατασκεύασε ένα....
Οι άνθρωποι χωρίς φίλους έχουν υψηλό δείκτη θνησιμότητας...
Είναι γνωστό ότι ένα από τα πιο σπουδαία «όπλα» μας στον αγώνα για σωματική και ψυχική υγεία είναι οι «δικοί μας άνθρωποι», οι φίλοι και η οικογένειά μας. Τώρα, αμερικανοί ερευνητές βρήκαν «πόσο ακριβώς» καλό μάς κάνει η πλούσια κοινωνική ζωή: όσοι έχουν πολλούς φίλους και τους βλέπουν συχνά ζουν κατά μέσον όρο 4 χρόνια παραπάνω από τους μοναχικούς ανθρώπους.
Επιστήμονες των Πανεπιστημίων της Γιούτα και της Βόρειας Καρολίνας έκαναν μια τεράστια συγκριτική ανάλυση: συγκέντρωσαν στοιχεία από 150 έρευνες που εξέταζαν τις πιθανότητες επιβίωσης σε σχέση με την κοινωνική ζωή, καλύπτοντας επί τρεις δεκαετίες περισσότερους από 300.000 ανθρώπους σε τέσσερις ηπείρους.
Οι άνθρωποι χωρίς φίλους έχουν υψηλό δείκτη θνησιμότητας
Τα πορίσματά τους είναι κατηγορηματικά....
Επιστήμονες των Πανεπιστημίων της Γιούτα και της Βόρειας Καρολίνας έκαναν μια τεράστια συγκριτική ανάλυση: συγκέντρωσαν στοιχεία από 150 έρευνες που εξέταζαν τις πιθανότητες επιβίωσης σε σχέση με την κοινωνική ζωή, καλύπτοντας επί τρεις δεκαετίες περισσότερους από 300.000 ανθρώπους σε τέσσερις ηπείρους.
Οι άνθρωποι χωρίς φίλους έχουν υψηλό δείκτη θνησιμότητας
Τα πορίσματά τους είναι κατηγορηματικά....
Έρχεται «μαύρος Νοέμβρης» για την Ελλάδα; .
Τα σύννεφα μιας νέας κρίσης με την Ελλάδα στο επίκεντρο αρχίζουν να σωρεύονται στον ορίζοντα της κυβέρνησης, της τρόικας και των αγορών, καθώς μέσα στον Νοέμβριο αναμένονται δύο καίριας σημασίας γεγονότα: το μήνυμα της κάλπης, αλλά και το μήνυμα της Eurostat εκφράζονται φόβοι ότι θα δημιουργήσουν και πάλι συνθήκες σκληρού αποκλεισμού της χώρας από τις αγορές, αναστρέφοντας την πορεία επιστροφής σε κανονικές συνθήκες δανεισμού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στα ανώτερα κυβερνητικά κλιμάκια επικρατεί έντονος προβληματισμός, αν όχι ανησυχία, καθώς:
n Η Eurostat ανέβαλε μεν, με μια κατ’ εξοχήν πολιτική απόφαση στήριξης της κυβέρνησης, την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ...
ΡΟΜΠΟΤ (ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΕΣ ΔΗΛΑΔΗ), ΤΡΑΓΟΥΔΑ, ΚΑΝΕΙ ΜΟΡΦΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΟΠΩΣ ΕΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ... Δειτε το βιντεο!
Θυμάστε την ταινία " BLADE RUNNER" ;
Στην περιοχή Tsukuba της Ιαπωνίας ερευνητές έχουν αναπτύξει ένα ρομπότ που μιμείται τις εκφράσεις του ανθρώπου...
Αυτή η ερευνητική ομάδα λοιπόν παρουσίασε το Actroid-F στο Εθνικό Ινστιτούτο Προηγμένων Βιομηχανικών Επιστημών και Τεχνολογίας στην πόλη Tsukuba, κοντά στο Τόκιο.
Το ρομπότ μπορεί να πραγματοποιεί κινήσεις με το κεφάλι. Έχει δέρμα από πυρίτιο το οποίο επιτρέπει να κάνει εκφράσεις όπως να ανοιγοκλείνει τα βλέφαρα και να κατσουφιάζει.
Οι κινήσεις του προσώπου μπορούν να ελεγχθούν απομακρυσμένα από υπολογιστή. Το ρομπότ μπορεί επίσης να παρακολουθεί τις ανθρώπινες εκφράσεις και κινήσεις, και να τις μιμείται.
Η ερευνητική ομάδα σχεδιάζει να πραγματοποιήσει περαιτέρω δοκιμές, με στόχο να χρησιμοποιήσει το εν λόγω δημιούργημα για ιατρικούς σκοπούς. Θα μπορούσε κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί ως συντροφιά σε παιδιά με ειδικές ανάγκες ή για τους ηλικιωμένους για να βοηθήσουν στην πρόληψη της άνοιας.
Το ρομπότ είναι φορητό με το μισό βάρος των προηγούμενων μοντέλων. Οι μπαταρίες του μπορούν να φορτιστούν στο σπίτι.
Ο επικεφαλής της έρευνας Yoshio Matsumoto, δήλωσε ότι η ομάδα του ελπίζει ότι το ρομπότ μπορεί να παρέχει ψυχολογική υποστήριξη σε νοσοκομεία και σε ασθενείς που νοσηλεύονται κατ ‘οίκον.
Ερχεται μάλλον η εποχή που ο άνθρωπος θα βρίσκει συντροφιά (και όχι μόνο) από ρομπότ ή έρχεται η κυριαρχία των μηχανών επί των ανθρώπων;
Τρελλό λίγο έ;
Οχι μακρυνό όμως φίλοι μου.....
http://kardimos.blogspot.com/
Στην περιοχή Tsukuba της Ιαπωνίας ερευνητές έχουν αναπτύξει ένα ρομπότ που μιμείται τις εκφράσεις του ανθρώπου...
Αυτή η ερευνητική ομάδα λοιπόν παρουσίασε το Actroid-F στο Εθνικό Ινστιτούτο Προηγμένων Βιομηχανικών Επιστημών και Τεχνολογίας στην πόλη Tsukuba, κοντά στο Τόκιο.
Το ρομπότ μπορεί να πραγματοποιεί κινήσεις με το κεφάλι. Έχει δέρμα από πυρίτιο το οποίο επιτρέπει να κάνει εκφράσεις όπως να ανοιγοκλείνει τα βλέφαρα και να κατσουφιάζει.
Οι κινήσεις του προσώπου μπορούν να ελεγχθούν απομακρυσμένα από υπολογιστή. Το ρομπότ μπορεί επίσης να παρακολουθεί τις ανθρώπινες εκφράσεις και κινήσεις, και να τις μιμείται.
Η ερευνητική ομάδα σχεδιάζει να πραγματοποιήσει περαιτέρω δοκιμές, με στόχο να χρησιμοποιήσει το εν λόγω δημιούργημα για ιατρικούς σκοπούς. Θα μπορούσε κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί ως συντροφιά σε παιδιά με ειδικές ανάγκες ή για τους ηλικιωμένους για να βοηθήσουν στην πρόληψη της άνοιας.
Το ρομπότ είναι φορητό με το μισό βάρος των προηγούμενων μοντέλων. Οι μπαταρίες του μπορούν να φορτιστούν στο σπίτι.
Ο επικεφαλής της έρευνας Yoshio Matsumoto, δήλωσε ότι η ομάδα του ελπίζει ότι το ρομπότ μπορεί να παρέχει ψυχολογική υποστήριξη σε νοσοκομεία και σε ασθενείς που νοσηλεύονται κατ ‘οίκον.
Ερχεται μάλλον η εποχή που ο άνθρωπος θα βρίσκει συντροφιά (και όχι μόνο) από ρομπότ ή έρχεται η κυριαρχία των μηχανών επί των ανθρώπων;
Τρελλό λίγο έ;
Οχι μακρυνό όμως φίλοι μου.....
http://kardimos.blogspot.com/
Αφροδισιακές τροφές για να βελτιωσετε την σεξουαλικη σας ζωη...
Από αρχαιοτάτων χρόνων οι τροφές στις οποίες αποδόθηκαν αφροδισιακές ιδιότητες είναι πολλές, καθώς η διάθεση του ανθρώπου για καλύτερη σεξουαλική ζωή είναι δεδομένη.
Όλοι κατά καιρούς θα έχουμε ακούσει για κάποια μαγική αφροδισιακή τροφή η οποία ανεβάζει τη σεξουαλικότητα στα ύψη, η αλήθεια ωστόσο είναι ότι οι επιστημονικές μελέτες δεν επιβεβαιώνουν συνήθως τους ισχυρισμούς αυτούς.
Καταρχήν, η καλή ψυχολογία και η αυτοπεποίθηση είναι απαραίτητη για την καλή σεξουαλική απόδοση, συνεπώς η υιοθέτηση ιδανικού βάρους αποτελεί πρωταρχικό παράγοντα στην καλή σεξουαλική ζωή. Επιστημονικές μελέτες αποδεικνύουν ότι υπερβαρα άτομα που έχασαν βάρος βελτίωσαν κατά πολύ τη σεξουαλική τους ζωή.
Η άποψη ότι ένα ρομαντικό γεύμα με...
ΠΛΟΥΣΙΟ ΣΕ ΑΣΗΜΙ ΚΑΙ ΝΕΡΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ.!!!
Πλούσιο σε άργυρο και νερό είναι το έδαφος της Σελήνης, σύμφωνα με μελέτες επιστημόνων της NASA που έρχονται να ανατρέψουν την έως τώρα αντίληψη ότι το φεγγάρι είναι ένας άνυδρος και ξερός τόπος.
Οι ερευνητές του Κέντρου Ames της NASA υπό τον Άντονι Κολαπρέτε και του πανεπιστημίου Μπράουν των ΗΠΑ υπό τον πλανητικό γεωλόγο Πίτερ Σουλτς, μελέτησαν για λογαριασμό της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας περίπου 155 κιλά από σωματίδια της σεληνιακής σκόνης, που εκτοξεύτηκαν ψηλά όταν, πριν από περίπου από ένα χρόνο, το διαστημικό όχημα LCROSS της NASA έκανε σκοπίμως ελεγχόμενη πρόσκρουση στην επιφάνεια του δορυφόρου.
Μελετώντας τα δεδομένα που προέκυψαν...
Δασκάλα του Έβρου Χαρα Νικοπούλου: " είμαι ζωντανη"!
Στην ηλεκτρονική σελίδα zougla.gr -που εδώ και λίγες ημέρες φιλοξενείι blog για να γράφουν "ελεύθερα την γνώμη τους οι αναγνώστες"-, ανέβηκε την Τρίτη Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010 στις 13.35 η "είδηση" ότι πέθανε ξαφνικά η ηρωική δασκάλα του Έβρου, Χαρά Νικοπούλου, η οποία είχε έρθει σε ανοικτή σύγκρουση με το Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής.
Στην "είδηση" αναφέρεται "την κηδεία της αναλαμβάνει με προσωπικά του έξοδα ο Κωστας Χαρδαβέλλας και λοιπά φασιστοειδή"!
Η ανάρτηση παρά το χυδαίο και ψευδές περιεχόμενό της παρέμεινε κανονικά στο blog για δύο 24ωρα, χωρίς κανείς να ασχοληθεί με αυτήν, προφανώς στο όνομα μιας "δημοκρατίας" που αντιλαμβάνονται μόνο οι συνεργάτες του site!
Η κ. Νικοπούλου επικοινώνησε πριν από λίγο αναστατωμένη με τον Κώστα Χαρδαβέλλα, λέγοντας του ότι είναι ζωντανή, ότι η είδηση αυτή αποτελεί μια αθλιότητα, αλλά κυρίως ότι προσπαθεί να καθησυχάσει φίλους, συγγενείς και μικρούς μαθητές της στο δημοτικό σχολείο, που διδάσκει στη συμπρωτεύουσα, που την θεωρούν νεκρή!
Ο Κώστας Χαρδαβέλλας, έκανε μόνο το ακόλουθο σχόλιο προς κάθε κατεύθυνση που εμπλέκεται με την αθλιότητα αυτή: "Κρίμα!!"
http://www.pyles.tv
Στην "είδηση" αναφέρεται "την κηδεία της αναλαμβάνει με προσωπικά του έξοδα ο Κωστας Χαρδαβέλλας και λοιπά φασιστοειδή"!
Η ανάρτηση παρά το χυδαίο και ψευδές περιεχόμενό της παρέμεινε κανονικά στο blog για δύο 24ωρα, χωρίς κανείς να ασχοληθεί με αυτήν, προφανώς στο όνομα μιας "δημοκρατίας" που αντιλαμβάνονται μόνο οι συνεργάτες του site!
Η κ. Νικοπούλου επικοινώνησε πριν από λίγο αναστατωμένη με τον Κώστα Χαρδαβέλλα, λέγοντας του ότι είναι ζωντανή, ότι η είδηση αυτή αποτελεί μια αθλιότητα, αλλά κυρίως ότι προσπαθεί να καθησυχάσει φίλους, συγγενείς και μικρούς μαθητές της στο δημοτικό σχολείο, που διδάσκει στη συμπρωτεύουσα, που την θεωρούν νεκρή!
Ο Κώστας Χαρδαβέλλας, έκανε μόνο το ακόλουθο σχόλιο προς κάθε κατεύθυνση που εμπλέκεται με την αθλιότητα αυτή: "Κρίμα!!"
http://www.pyles.tv
Χωρις κανενα απολυτως σχολιο απο την αλεπου...Πολεμος οπως βλεπετε και μονοι σας , δυστυχως χρησιμοποιωντας μια ΔΑΣΚΑΛΑ, με κεφαλαια γραμματα
Κύριοι συνδικαλιστές την προδοσία πολλοί ετίμησαν, τους προδότες ΟΥΔΕΙΣ!
Η Ελλάδα βρίσκεται στη δίνη ενός άτυπου οικονομικού πολέμου. Τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας εκχωρούνται, η ύφεση ξεπερνά το 6%, αντιασφαλιστικοί και αντεργατικοί νόμοι δημιουργούν ένα ζοφερό κλίμα για το μέλλον των συντάξεων και της μισθωτής εργασίας. Η ανεργία γίνεται ανεξέλεγκτη, η αξιοπρέπεια και η υπερηφάνεια του ελληνικού λαού βρίσκεται στο ναδίρ.Οι Έλληνες βλέπουν να χάνονται μέσα σε λίγους μήνες δικαιώματα που κατακτήθηκαν με αγώνες χρόνων, θυσία στο βωμό ενός χρεωκοπημένου συστήματος. Οι προβλέψεις για τη λήψη νέων ανάλγητων μέτρων επιβεβαιώνονται καθημερινά ενώ το αστυνομικό κράτος γιγαντώνεται...
Φυσική δράση κατά της κυτταρίτιδας...
Mπορούμε να κάνουμε κάτι για να προλάβουμε ή και να αντιμετωπίσουμε την κυτταρίτιδα, γνωρίζοντας ότι απασχολεί -κάποια στιγμή στη ζωή τους- 7 στις 8 γυναίκες; Η σύγχρονη αισθητική και κοσμετολογία δημιουργούν συνεχώς νέα «όπλα» για να μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε το δύσκολο αυτό πρόβλημα.Τίποτα όμως δεν θα καταφέρουμε αν δεν προσέχουμε τι βάζουμε στο πιάτο μας.Έρχεται εύκολα, φεύγει δύσκολα
Η κυτταρίτιδα είναι ίσως το πιο πολυσυζητημένο σύγχρονο πρόβλημα ομορφιάς, τόσο επειδή απασχολεί πολλές γυναίκες (περίπου το 85%) όσο και επειδή αντιμετωπίζεται δύσκολα. Οφείλεται στην εναπόθεση νερού και λίπους στον υποδόριο ιστό, που καταστρέφουν τους συνδετικούς ιστούς, με αποτέλεσμα να δημιουργούν τη χαρακτηριστική όψη και υφή «φλούδας πορτοκαλιού» στο δέρμα.
Οι συνήθεις ύποπτοι
Αν και η επιστήμη απέχει πολύ ακόμη από το να μας πει τα πάντα για την κυτταρίτιδα, σε γενικές γραμμές θεωρείται ότι στην εμφάνισή της παίζουν ρόλο η κληρονομικότητα, η μειωμένη φυσική δραστηριότητα, η κακή τοπική αιμάτωση, ορισμένες ορμονικές αλλαγές ή διαταραχές (π.χ. εγκυμοσύνη, εμμηνόπαυση), η παχυσαρκία (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν εμφανίζεται σε λεπτές γυναίκες), το κάπνισμα, το αλκοόλ κ.ά.
«Φάτε» την κυτταριτιδα!
Ιδού ένα ισορροπημένο μενού...
«Μέχρις εδώ. Όχι άλλες θυσίες!». Το βροντοφώναξε με οίστρο στους έξω, για να το ακούσουν οι μέσα.
Ηρωι(νι)κές δηλώσεις...
Τον Αύγουστο οι μύγες είναι παχιές. Κατά τη διάρκεια των προεκλογικών περιόδων επίσης και ανεξαρτήτως εποχής, οι μύγες και οι πρωθυπουργοί κάνουν κ.΄λο και χ.΄ζουν μεγαλοφώνως τον κόσμο όλο. Πρόκειται για μια μετάλλαξη που λαμβάνει χώρα στο πλαίσιο των ψηφολαγνικών ασκήσεων θάρρους και συνήθως πληρώνεται, λίγο αργότερα, ακριβά, με Baygon- σπρεντ, με επιτόκια- μυγοσκοτώστρες ή ακόμα χειρότερα, με κείνο το δανειακό τζζζζ – ρέκβιεμ που υποδηλώνει την καύση της μύγας στο εσωτερικό των φωτεινών μυγο- παγίδων.
Σπουδαιολογώντας την πιθανότητα να καψαλιστεί ο πωπός του στο εσωτερικό της κάλπης (μυγοπαγίδα είν’ κι αυτή) και γυρνώντας, ως εκ τούτου, επιδεικτικά την πλάτη στη δυνατότητα που έχουν οι εντομοαπωθητικοί εκπρόσωποι της τρόικας να τον περιλάβουν και να τον περιποιηθούν με κάποιον από τους παραπάνω τρόπους μυγοκτονίας (αμέσως μετά τις εκλογές)…
Ποπαυ....ψηφιστε με για Δημαρχο!!!.... Τι σας θυμιζει? ...Τι σας θυμιζει?
Η ξεφτιλα της ελληνικης πολιτικης σκηνης ειναι για γελια και για κλαματα....Εγω παντως το δηλωνω. Ψηφιζω τον original Ποπαυ
Ρόδι:.......... να πώς θα πέσει η κοιλιά !
Από παλαιότερες έρευνες είχαμε μάθει ότι ό χυμός του ροδιού (δηλαδή ο χυμός που μπορείτε να βγάλετε μόνο χρησιμοποιώντας αποχυμωτή ή αγοράζοντάς τον έτοιμο) αναστέλλει την εκδήλωση ή τη μετάσταση καρκινικών όγκων και ανεβάζει την ερωτική επιθυμία. Τώρα, νεότερη έρευνα δείχνει ότι μειώνει και την κοιλιά.Η σχετική έρευνα κράτησε ένα μήνα. Στη διάρκειά της, οι εθελοντές έπιναν 2 ποτήρια χυμό ροδιού την ημέρα (500 ml). Διαπιστώθηκε ότι, ανεξαρτήτως του αν έκαναν δίαιτα ή όχι, όσοι έπιναν το χυμό είχαν την τάση να αναπτύσσουν λιγότερα λιποκύτταρα στην περιοχή της κοιλιάς. Επίσης, είχαν χαμηλότερη αρτηριακή πίεση - κάτι σημαντικό για την υγεία της καρδιάς και παθήσεις άλλων οργάνων. Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου που μελέτησαν το ρόδι πιστεύουν ότι ο χυμός του μειώνει ένα συγκεκριμένο λιπαρό οξύ που είναι γνωστό ως NEFA. Το λιπαρό αυτό οξύ δεν είναι από τα «καλά», όπως των ψαριών, αλλά από εκείνα που συνδέονται με το τοπικό κοιλιακό λίπος, με την καρδιοπάθεια και με αυξημένες πιθανότητες για εκδήλωση διαβήτη τύπου ΙΙ (των ενηλίκων).
Τον Δεκέμβρη του 2008 και τον Μάη του 2010 οι Γάλλοι έλεγαν «Να γίνει της Ελλάδας». Τώρα εμείς βροντοφωνάζουμε: ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ!
«Oλα να γίνουν... χθες» …για τον κόσμο της εργασίας!
Αυτή είναι η κατευθυντήρια γραμμή της κυρίαρχης πολιτικής. Τρόικα, Ε.Ε., Κυβέρνηση (και συνοδοιπόροι Ν.Δ και ΛΑΟΣ), ΣΕΒ, όλοι, πατώντας πάνω στην ευκαιρία της οικονομικής κρίσης και στην αδυναμία του δημοκρατικού και αριστερού κινήματος των εργαζομένων και της νεολαίας, θέλουν να ξαναγυρίσουν το ρολόι των εργασιακών σχέσεων, του μισθού και της σύνταξης στις αρχές του 20ου αιώνα. Ας μην υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι αυτή η επίθεση στην ίδια την ζωή των εργαζομένων και της νεολαίας θα έχει τέλος αν δεν ορθωθεί πύργος ατίθασος εναντίον τους. Βρισκόμαστε στη μέση της καταιγίδας, έχουμε γίνει ήδη μούσκεμα και συνεχίζουμε να προσπαθούμε με ομπρέλες να αντιμετωπίσουμε τον τυφώνα που έρχεται. Ναι έρχεται τυφώνας.
Η επιδείνωση της οικονομικής κρίσης και η νέα εκμετάλλευσή της από αυτούς που τη δημιούργησαν θα λιπάνει το έδαφος για την επίτευξη του νέου στόχου της ιεράς συμμαχίας: άρση μονιμότητας στο δημόσιο, κινέζικος μισθός, σύνταξη – φιλοφώρημα, καμιά σύνταξη στη γενιά των 25άρηδων - 35άρηδων που όταν βρίσκει δουλειά αυτή είναι μισή.
Για κοιτάξτε τι συμβαίνει ήδη:...
Για κοιτάξτε τι συμβαίνει ήδη:...
Συνεχιζεται η αντιδραση του λαου της Γαλλιας....
Νέο κύκλο κινητοποιήσεων ετοιμάζουν τα γαλλικά συνδικάτα, καθώς η Γερουσία αναμένεται να εγκρίνει σήμερα το νόμο για τη μεταρρύθμιση στο συνταξιοδοτικό σύστημα.
"Η κυβέρνηση φέρει την πλήρη ευθύνη για τις περαιτέρω κινητοποιήσεις δεδομένου ότι δεν μας ακούει και συνεχίζει τις προκλήσεις", ανέφεραν τα συνδικάτα σε κοινή ανακοίνωσή τους, μετά από μία ημέρα διαβουλεύσεων στο Παρίσι.
Η κυβέρνηση από την άλλη πλευρά εμμένει στην ανάγκη μεταρρύθμισης του συνταξιοδοτικού και ο νόμος αναμένεται ότι θα εγκριθεί από τη γερουσία σήμερα το βράδυ.
Πέρα από τα προβλήματα στον τομέα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ο Γάλλος πρόεδρος έχει να αντιμετωπίσει επίσης τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα διϋλιστήρια και τα μπλόκα στις αποθήκες καυσίμων, που έχουν προκαλέσει προβλήματα στον ανεφοδιασμό της αγοράς με καύσιμα.
Σήμερα τα ξημερώματα επενέβη η αστυνομία και ήρε τον αποκλεισμό ενός διϋλιστηρίου της Total έξω από το Παρίσι, όπως έγινε γνωστό από συνδικαλιστές.
Οι συνδικαλιστές έχουν επίσης την υποστήριξη των νέων, που διαδήλωσαν χθες κατά χιλιάδες στο Παρίσι και σε άλλες γαλλικές πόλεις.
Οι διαδηλώσεις ήταν ειρηνικές, εκτός από σποραδικά επεισόδια που έγιναν στη Λιόν και τη Ναντέ
απο την Ελευθεροτυπια
2010 - Η χρονιά της Τίγρης...
| | ||
|
Αδωνις ο "γοητευτικος".....Τα αθλια μπλογκ....
και βεβαια κανεις απο τους παρευρισκομενους "δημοκρατες" δεν αντεδρασε...Οι "δημοσιογραφισκοι" και οι "πολιτικοι" που θα λυσουν τα προβληματα της Αττικης...Η λεξη "αθλιος" δεν ειναι εκφραση φασιστικη οταν απευθυνεται μαλιστα σε αποντες? Του αρεσει φαινεται να επιβεβαιωνεται...
Νέοι πονοκέφαλοι για τo Πεντάγωνο από τη Wikileaks...Βαρβατο σκανδαλο σε βαρος του ιρακινου λαου!!!
Η ιστοσελίδα Wikileaks, διάσημη για τις κατά καιρούς αποκαλύψεις που κάνει αλλά και για τον πονοκέφαλο που προκαλεί στους αξιωματούχους των ΗΠΑ, ετοιμάζεται να χτυπήσει και πάλι. Σύμφωνα με πληροφορίες, η επόμενη αποκάλυψη της, αφορά στη μεγαλύτερη διαρροή όλων των εποχών, και έχει να κάνει με 400.000 έγγραφες αναφορές της περιόδου 2004-2009, σχετικά με τον πόλεμο στο Ιράκ. Η εν λόγω διαρροή, είναι πολύ πιθανό να ανασχηματίσει προς το χειρότερο τις ήδη τεταμένες σχέσεις της Αμερικής με τον ιρακινό λαό. Μερικά από αυτά που πρόκειται να διαρρεύσουν είναι:-Οι παρόδιες βόμβες (Roadside bombs): Το Ιράκ αποτέλεσε πεδίο δοκιμών για αυτού του είδους τα όπλα, τους αυτοσχέδιους εκρηκτικούς μηχανισμούς, η τεχνολογία των οποίων φημολογείται πως οδηγεί στο Ιράν. Τα έγγραφα που θα βγουν στη δημοσιότητα, φαίνεται να υποστηρίζουν αυτή την άποψη.
-Τα χαμένα όπλα: Το 2007, ο αμερικανικός στρατός έχασε περίπου 200.000 τουφέκια ΑΚ-47 και εξίσου μεγάλο αριθμό πιστολιών, τα οποία προορίζονταν για χρήση από τις ιρακινές δυνάμεις ασφαλείας και τον ιρακινό στρατό. Όπως λέγεται, τα έγγραφα θα ρίξουν φως στο πως ακριβώς τα όπλα αυτά «χάθηκαν».
-Εθνοκάθαρση στη Βαγδάτη: Πόσα γνώριζαν οι αμερικανικές στρατιωτικές αρχές στο Ιράκ για τις περιβόητες «ομάδες θανάτου» που στοχοποίησαν άοπλους πολίτες και ανάγκασαν ένα εκατομμύριο ανθρώπους να γίνουν πρόσφυγες στη περίοδο 2006-2007; Τα έγγραφα που θα δημοσιευτούν στη Wikileaks, αναμένεται να κάνουν τη ζωή του στρατηγού George Casey, ιδιαίτερα δύσκολη. Πρόκειται για τον ανώτατο διοικητή των αμερικανικών δυνάμεων στο Ιράκ τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
antinews.gr / Wired
Η κυβέρνηση αναγνωρίζει το προβοκατόρικο "ουράνιο τόξο" ??? ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ !

Η συνάντηση προ λίγων ημερών, εκπροσώπων των εξωμοτών της φιλοσκοπιανής οργάνωσης Ευρωπαϊκής Ελεύθερης Συμμαχίας-Ουράνιο Τόξο με την Ολομέλεια της ΕΕΔΑ (Εθνική Επιτροπή των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου) στην Αθήνα, μιλά από μόνη της.
Η ταύτιση και συνεργασία των θιασωτών του ατομισμού και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων με φορείς αντεθνικών επιδιώξεων, που λειτουργούν μέσα στην εθνική μας επικράτεια ως Δούρειοι Ίπποι, είναι πλέον εξόφθαλμη. Όπως λένε και οι ίδιοι του Ουρανίου Τόξου, με τη γνωστή προδοτική διάλεκτο, «πρόκειται για την πρώτη επίσημη συνάντηση του κόμματος της Μακεδονικής μειονότητας στην Ελλάδα με θεσμικό όργανο του ελληνικού κράτους, καθώς η Επιτροπή έχει συμβουλευτικό ρόλο στον εκάστοτε Πρωθυπουργό-Κυβέρνηση, καταγράφει και επισημαίνει ζητήματα μειονοτικών ομάδων, αλλά και μεμονωμένων Ελλήνων πολιτών σε σχέση με τα ανθρώπινα δικαιώματα. Κύριος σκοπός της είναι η ενίσχυση - διεύρυνση της δημοκρατίας στη χώρα μας, ενώ στην Ολομέλεια της συμμετέχουν εκπρόσωποι των Κοινοβουλευτικών κομμάτων, των αρμοδίων Υπουργείων της κυβέρνησης, καθώς επίσης εκπρόσωποι φορέων και προσωπικότητες».
Το προσφυγικό καμουφλάρισμα Φυσικά, όλα τίθενται σε «ανθρωπιστική» διάσταση...Όπως λένε οι ίδιοι, «παρουσιάσθηκε από πλευράς κόμματος, μεταξύ άλλων, το πρόβλημα της διάκρισης των "Μακεδόνων πολιτικών προσφύγων" του εμφυλίου όπου εφαρμόζεται νομοθετική διάταξη ρατσιστικού χαρακτήρα και ουσιαστικά απαγορεύεται η αποκατάσταση-επιστροφή στην Ελλάδα χιλιάδων Μακεδόνων που βιώνουν την πολιτική προσφυγιά δεκαετίες». Φυσικά, ούτε λόγος για τα φρικτά εγκλήματα όλων αυτών των «προσφύγων» στη διάρκεια του συμμοριτοπόλεμου, την απόπειρα εδαφικού ακρωτηριασμού της εθνικής μας επικράτειας, την ταύτιση με ακραίες ιδεολογίες, τα εγκλήματα των οποίων καταδικάστηκαν από σύσσωμη την ευρωπαϊκή οικογένεια.
Γεωπολιτική μηχανική Οι φιλοσκοπιανοί, αφού μίλησαν για την «ανάγκη εισαγωγής της σύγχρονης Μακεδονικής γλώσσας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα στις περιοχές που ομιλείται» («κολλάει» η ρητορική τους με την ευρύτερη προσπάθεια γεωπολιτικού κατακερματισμού της Χερσονήσου του Αίμου...), έκαναν λόγο για «εποικοδομητική συζήτηση» και «την απαρχή ενός διαλόγου ανάμεσα σε μέλη της εθνικής μακεδονικής μειονότητας στην Ελλάδα και σε έναν αρμόδιο θεσμικό φορέα».
Μάλιστα, μιλούν και για «έλλειμμα δημοκρατίας» στη χώρα μας... Το θέμα είναι ποιος έδωσε την εντολή να πραγματοποιηθεί η συνάντηση κρατικών λειτουργών με άτομα που μεθοδεύουν τον εδαφικό ακρωτηριασμό της πατρίδας μας.
Eλ.Κόσμος
http://elliniki-stratigiki.blogspot.com
Πανικός στη Τουρκία από ήττα σε ηλεκτρονικό παίγνιο στρατηγικής...«H Τουρκία υπό κατάληψη της Ελλάδος»
«H Τουρκία υπό κατάληψη της Ελλάδος» είναι ο τίτλος της ηλεκτρονικής έκδοσης της Milliyet, που αναφέρεται στο διαδικτυακό παιχνίδι διπλωματίας eRepublik. Το συγκεκριμένο παιχνίδι που κυκλοφορεί από το 2008, παίζεται από παίχτες απ’όλο τον κόσμο και σύμφωνα με εκτιμήσεις ο αριθμός των χρηστών ξεπερνάει τους 430.000. Η τουρκική εφημερίδα στην ιστοσελίδα της αναφέρει ότι στο συγκεκριμένο παιχνίδι οι Έλληνες παίχτες είχαν μεγάλες επιτυχίες και κατάφεραν μαζί με τους συμμάχους τους από τις ΗΠΑ, τον Καναδά, το Ισραήλ την Κίνα και την Ισπανία να θέσουν υπό έλεγχο την συμμαχία της Τουρκίας. Στο δημοσίευμα αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι σε λίγες ημέρες μπορεί να «πέσει» και το μέτωπο της Κύπρου και να βρίσκεται στα χέρια της συμμαχίας που βρίσκονται και οι Έλληνες. “Yπάρχει μεγάλη μάχη ανάμεσα στους Έλληνες και τους Τούρκους παίχτες. Όμως επειδή οι Έλληνες χρήστες είναι περισσότεροι, οι Τούρκοι ενδέχεται να χάσουν και την Κύπρο» γράφει η Milliyet.
Με τη δημοσίευση της είδησης έχουν κινητοποιηθεί εκατοντάδες Τούρκοι χρήστες του internet για να εγγραφούν στο παιχνίδι και να «σώσουν» τη χώρα τους.
Όσοι ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο παιχνίδι στρατηγικής μπορούν να κάνουν την εγγραφή τους στο www.erepublik.com.
http://www.strategyreport.gr
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)












