Σε νέες αποκαλύψεις για τις ρουσφετολογικές σχέσεις που διατηρούσαν «γαλάζιοι» βουλευτές με τις προηγούμενες διοικήσεις του ΟΑΣΘ προχώρησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, σχολιάζοντας παράλληλα την απόφαση του ΣτΕ με την οποία απορρίφθηκαν οι αιτήσεις των πρώην μετόχων του ΟΑΣΘ.
Η λίστα με τουλάχιστον 75 άτομα
Αναλυτικότερα,
ο κ. Σπίρτζης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «στο Κόκκινο» ανέφερε ότι έχει στα χέρια του λίστα με τουλάχιστον 75 άτομα για την πρόσληψη των οποίων είχαν… ενδιαφερθεί διάφοροι βουλευτές της ΝΔ.
«Υπάρχει ολόκληρη λίστα με 75 άτομα για τα οποία είχαν ενδιαφερθεί βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας. Πέντε ήταν του κ. Γκιουλέκα, ο οποίος είπε ότι νοιαζόταν για την ανεργία των συμπολιτών μας. Αυτός είναι ευγενικός τρόπος για να πεις πώς γίνεται ένα ρουσφέτι» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης.
Μάλιστα όπως διευκρίνισε «υπάρχουν τα στοιχεία διαθέσιμα και θα δημοσιοποιηθούν όλα για να τα γνωρίζει ο ελληνικός λαός».
«Δεν ξέρουν οι πολίτες της Θεσσαλονίκης τι γινόταν με τους βουλευτές της ΝΔ στον ΟΑΣΘ; Σιγά – σιγά θα αποκαλυφθούν όλα», προανήγγειλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Σημειώνεται ότι τέλη Μαρτίου το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών έδωσε στη δημοσιότητα «αποδεικτικά στοιχεία για την καταστροφική πολιτική της ΝΔ περί τακτοποίησης ημετέρων», απαντώντας στις καταγγελίες του τομεάρχη Εσωτερικών για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνου Γκιουλέκα «για κομματικές φιέστες, τακτοποίηση κομματικών φίλων με την ίδρυση του πρωθυπουργικού γραφείου, κρατικοποίηση υποβάθμιση αστικών συγκοινωνιών και συνολική αποδόμηση σε ότι υπάρχει στη Βόρεια Ελλάδα από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ».
Τέλος, ο κ. Σπίρτζης σχολιάζοντας την απόφαση του ΣτΕ με την οποία απορρίφθηκαν οι αιτήσεις των πρώην μετόχων του ΟΑΣΘ ανέφερε ότι μετά από αυτή την εξέλιξη θα επιταχυνθούν οι διαδικασίες για τη μεταβίβαση των περιουσιακών στοιχείων του Οργανισμού στο Δημόσιο ενώ όπως είπε θα δρομολογηθούν οι απαραίτητες διαδικασίες για τη βελτίωση της επιχειρησιακής ικανότητάς του.
Επίσης αναφέρθηκε στο σχεδιασμό που υπάρχει σχετικά με συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) ώστε λεωφορεία σύγχρονης τεχνολογίας να κατασκευάζονται στην ΕΛΒΟ.
Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.