Ισχυρό πλήγμα στην VW και κατ επέκταση στην γερμανική οικονομία έχει επιφέρει το σκάνδαλο εξαπάτησης σχετικά με τις εκπομπές ρύπων οι οποίες αγγίζουν τις Porsche, Audi, Opel, Mercedes-Benz και την BMW!
Ήδη οι παραιτήσεις όπως του CEO της VW, Μartin Winterkorn, προμηνύουν ότι οτο σκάνδαλο θα λάβει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις ενώ ο Οργανισμός Μεταφοράς και Περιβάλλοντος, ένα Ευρωπαϊκός Οργανισμός, δείχνει ήδη τις... Audi, BMW και Mercedez-Benz.
Χαρακτηριστικό είναι ότι ο επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της Audi Ulrich Hackenberg και ο αρχιμηχανικός της Porsche’s Wolfgang Hatz δύο κορυφαίες προσωπικότητες του ομίλου VW απολύθηκαν!
Σύμφωνα με την γερμανική εφημερίδα Auto Bild, οι μηχανές diesel της ΒΜW επίσης υπερέβαιναν σημαντικά τα ρυθμιστικά όρια λειτουργίας ενώ το CNBC αναφέρει ότι η BMW X3 2LT diesel εκπέμπει 11 φορές περισσότερο μονοξείδιο του αζώτου από το τωρινό ρυθμιστικό όριο που έχει βάλει η Ε.Ε.
Την προηγούμενη βδομάδα το σκάνδαλο που ξέσπασε μετά την απάτη στα τεστ εκπομπών ρύπων με τη βοήθεια ενός αλγόριθμου που τοποθετήθηκε σε σχεδόν 500.000 αφορά τους δίλιτρους "clean diesel" ΤDI των μοντέλων Jetta, Jetta SportWagen, Golf, νέο Golf SportWagen, Passat, Beetle, Audi A3, από το μοντέλο του 2009.
Το σκάνδαλο περιλαμβάνει τα μοντέλα των 140 ίππων, και τα νεότερα των 150 ίππων του 2015!
Ο Independent αποκαλύπτει ότι οι μηχανές EA189 τις οποίες αφορά το σκάνδαλο έχουν τοποθετηθεί σε μοντέλα της Skoda, Seat που πουλιούνται στη Βρετανία όπως και στα μοντέλα VW Jetta, Beetle, Golf, Passat, Audi A3.
Στο στόχαστρο της αμερικανικής EPA, η οποία έχει ανακαλέσει 500.000 αυτοκίνητα στις ΗΠΑ, υπάρχουν σκέψεις για επέκταση της έρευνας σε μια γκάμα πολυτελών μοντέλων της VW όπως η Porsche Cayenne SUV, Audi Q5, A6, A7, A8.
Ο Οργανισμός Μεταφοράς και Περιβάλλοντος παρατήρησε σημαντικές διαφορές ανάμεσα στις πραγματικές εκπομπές ρύπων και στα αποτελέσματα των ευρωπαϊκών εργαστηριακών ελέγχων:
Ένα Audi A8 που είχε περάσει τα τεστ στην Ευρώπη παρήγαγε μονοξείδιο του αζώτου 21,9 φορές πάνω από το επιτρεπτό όριο, ένα BMW X3 diesel αντίστοιχα βρέθηκε να εκπέμπει 9,9 φορές πάνω από το επιτρεπτό όριο και ένα Opel Zafira Tourer 9,5 φορές πάνω από το επιτρεπτό όριο!
Όπως γίνεται αντιληπτό, το σκάνδαλο της VW έχει ταράξει τα oικονομικά «θεμέλια» της Γερμανίας ενώ οι αναλυτές προειδοποιούν ότι αυτή η κρίση στην μπορεί να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη απειλή για την ισχυρότερη οικονομία της Ευρώπης.
«Ξαφνικά, η Volkswagen έχει γίνει μεγαλύτερος κίνδυνος για τη γερμανική οικονομία ακόμη και από την ελληνική κρίση», δήλωσε στο Reuters ο επικεφαλής οικονομολόγος της ING, Κάρστεν Μπρζέσκι.
Αν οι πωλήσεις της βυθιστούν στη Βόρεια Αμερική τους επόμενους μήνες, αυτό δεν θα έχει αντίκτυπο μόνο στην εταιρεία, αλλά και στη γερμανική οικονομία στο σύνολό της», πρόσθεσε ο ίδιος.
«Αν πέσουν οι πωλήσεις, αυτό θα επηρεάσει και τους προμηθευτές και μαζί με αυτούς ολόκληρη την οικονομία», ανέφερε ο Μάρτιν Γκόρνινγκ, του thnk tank DIW, με έδρα το Βερολίνο.
Οι Γερμανοί ξανάρχονται και το σκοτάδι επιστρέφει στην Ευρώπη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κλέψεις ένα καρβέλι ψωμί, θα σε ταλαιπωρήσει απίστευτα η γερμανική Δικαιοσύνη. Αν σκοτώσεις έναν άνθρωπο, θα πας φυλακή για όλη σου τη ζωή στη Γερμανία. Αν όμως σκοτώσεις έναν ολόκληρο λαό ή σακατέψεις μια κοινωνική τάξη (π.χ. στην Ελλάδα), προσφέροντας κέρδη στο γερμανικό σύστημα, θα έχεις διαφορετική αντιμετώπιση. Θα αξιολογηθείς με βάση το κέρδος που απέφερε στη Γερμανία η πράξη σου αυτή. Όσο πιο μεγάλο το κέρδος, τόσο πιο μεγάλη η μυωπία των Γερμανών. Αν από τα πειράματά πάνω σου επωφελήθηκε η γερμανική φαρμακοβιομηχανία, αν από τα υποβρύχια που γέρνουν επωφελήθηκε η πολεμική της βιομηχανία, η μυωπία αυξάνεται. Αν από τις διαφθορές τύπου Siemens-Χριστοφοράκου επεκτάθηκαν τα γερμανικά συμφέροντα στην Ελλάδα, η μυωπία μπορεί να μετατραπεί ακόμη και σε ολική τύφλωση.
Η Γερμανία έχει αποδείξει μέσα στον χρόνο πως δεν έχει καμία ηθική αναστολή να αποδεχθεί σαν κέρδος το οποιοδήποτε αποτέλεσμα προκύψει ακόμα και μέσα από την πιο μεγάλη εγκληματική πράξη. Λειτουργώντας υποκριτικά, ακόμα και όταν φαίνεται ότι καταδικάζει τους εγκληματίες, στην πραγματικότητα τους προστατεύει και τους φιλοξενεί. Ακόμα κι αυτούς, οι οποίοι εγκλημάτησαν εις βάρος του ίδιου του γερμανικού λαού. Κέρδος να υπάρχει και από εκεί και πέρα δεν τους νοιάζει. Οι άνθρωποι είναι απίθανοι. Ούτε καν τα ονόματα των εταιρειών τους δεν άλλαξαν. Εταιρείες όπως η Siemens, IG Farben, Daimler Benz, Volkswagen, Krupp ή Messerschmitt όχι απλά δεν διαλύθηκαν, αλλά χρηματοδοτήθηκαν εκ νέου, για να συνεχίσουν να υπάρχουν. Οι ιδιοκτήτες τους όχι μόνον δεν τιμωρήθηκαν, αλλά ανταμείφθηκαν με προνομιακά δάνεια και επιδοτήσεις. Γιατί να τιμωρηθούν οι βιομήχανοι; Η Γερμανία, εξαιτίας της επιλογής της να μην τιμωρεί όλους αυτούς τους κοινωνικούς εγκληματίες, ήταν θέμα χρόνου να δημιουργήσει προβλήματα και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Σήμερα, που η Γερμανία, λόγω οικονομίας, ασκεί και πάλι ιμπεριαλισμό, προστατεύει τους Γερμανούς αλλά και τους αλλοεθνείς συνεργάτες της όταν αυτοί εγκληματούν. Απλά τώρα δεν έχει να κάνει με στρατιωτικούς φονιάδες και τοπικούς δωσίλογους, αλλά με μάνατζερ γερμανικών επιχειρήσεων και τοπικά διεφθαρμένα στελέχη. Τώρα στην Νέα Τάξη Πραγμάτων η Γερμανία δεν εγκαταλείπει τις συνήθειες της, όπως δεν εγκαταλείπει και τους συνεργάτες της. Δεν εγκαταλείπει τους Γερμανούς, οι οποίοι της φέρνουν κέρδος, και βέβαια δεν εγκαταλείπει και τους αλλοεθνείς συνενόχους τους. Αυτή η συνήθεια της Γερμανίας είναι που την διατηρεί πάντα δυνάμει εγκληματία. Πάντα δυνάμει απειλή όχι μόνον για την Ευρώπη, αλλά και για τον υπόλοιπο κόσμο.
Οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν πως, όταν υπερβείς τα όρια και φτάσεις στην Ύβρη, δεν υπάρχει γυρισμός. Θα τιμωρηθείς και μάλιστα σκληρά. Πίστευαν στη Νέμεση και απέφευγαν την Ύβρη.
Θ.