# #

21 Ιαν 2014

Ποια είναι η μεγαλύτερη ντροπή ;



Στα πλαίσια της γνωριμίας των παιδιών σε μια τάξη Δημοτικού, η δασκάλα ρωτάει τους μικρούς μαθητές για το που εργάζεται ο πατέρας του κάθε παιδιού…
- Ο μπαμπάς μου είναι πυροσβέστης. Σβήνει τις φωτιές και σώζει τους ανθρώπους που παγιδεύτηκαν.
- Πολύ ωραία, η σειρά σου Κωστάκη.
- Ο δικός μου ο πατέρας είναι γιατρός. Εξετάζει τους ανθρώπους και τους δίνει φάρμακα όταν είναι άρρωστοι.
- Θαυμάσια! Εσένα Δημητράκη τι δουλειά κάνει ο πατέρας σου;
- Εμένα ο μπαμπάς μου 
-λέει χαμηλόφωνα- είναι χορευτής σε ένα γκέι κλαμπ. Χορεύει στην μπάρα, οι πελάτες βάζουν χρήματα στα εσώρουχά του, και αν έχουν να τον πληρώσουν καλά, ο μπαμπάς πάει μαζί τους στο απέναντι ξενοδοχείο.
Στα πρόθυρα εγκεφαλικού, η δασκάλα στέλνει τους μαθητές στο προαύλιο του σχολείου, κρατώντας μόνο τον μικρό Δημητράκη…
- Δεν ήξερα ότι ο πατέρας σου κάνει αυτή την δουλειά, μικρέ μου…

Με συγχωρείτε κυρία,
 λέει με δάκρυα ο Δημητράκης. 
Σας είπα ψέματα…
 Ο πατέρας μου είναι οικονομικός σύμβουλος της κυβέρνησης, αλλά ντρεπόμουν να το πω…


1 σχόλιο:

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.