ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΥΖΗ
ΣΤΟΝ ΜΙΧΑΗΛ ΑΓΓΕΛΟ
Η Θεωρία τής Εξέλιξης, που ανάγεται στην αρχαία ελληνική φιλοσοφική σκέψη, επανέκαμψε μετά το χριστιανικό μεσαίωνα χάρη στο..
έργο τού Δαρβίνου και άσκησε μεγάλη επίδραση σε πολλούς τομείς τής Επιστήμης.
Εντελώς αντίθετη προς τον «δημιουργισμό» τής Βίβλου, προκάλεσε σφοδρές εκκλησιαστικές αντιδράσεις.
Στην σε μεσαιωνικά πελάγη αρμενίζουσα Ρωμιοσύνη, τής οποίας η δια τής υποχρεωτικής κρατικής παιδείας ανάπτυξη τής εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης έχει κατοχυρωθεί και συνταγματικά (άρθρο 16, παρ. 2), η προπαγάνδα απλώνεται σε ολόκληρο το σχολικό φάσμα κι όχι μόνο στα βιβλία των Θρησκευτικών και τής Ιστορίας.
Το βιβλίο τής Βιολογίας τής Α΄Λυκείου είναι μια ακόμα χαρακτηριστική περίπτωση. Θέμα του είναι το ανθρώπινο σώμα (ιστοί, όργανα, συστήματα οργάνων κ.ά.) κι όχι θεολογικά ζητήματα.
Με την δημιουργία τού Αδάμ όμως στο εξώφυλλο και τίποτε να μην μάθει ή να μην θυμάται ο μαθητής μετά από μερικά χρόνια, θα τού έχει αποτυπωθεί, ότι ο άνθρωπος δημιουργήθηκε από τον Γιαχβέ.
Τί μπορεί να περιμένει κάποιος από μια τέτοια κοινωνία, όπως η σημερινή χρεωκοπημένη τουρκορωμέικη κοινωνία μας, τής οποίας οι εγκέφαλοι των νέων μελών της -επίσημα και με το νόμο- καίγονται από την τρυφερή ακόμα παιδική τους ηλικία;
Ασφαλώς και τίποτε...
πηγη
ΣΤΟΝ ΜΙΧΑΗΛ ΑΓΓΕΛΟ
Συνοδοιπόρος
τού Νικ. Γύζη, που ζωγράφισε το λεγόμενο κρυφό σχολειό (που ποτέ όμως,
δεν υπήρξε), τού Θ. Βρυζάκη, που ζωγράφισε την ύψωση τού λαβάρου τού ’21 στην Αγία Λαύρα (που ποτέ όμως, δεν έγινε) κ.λπ. καλλιτεχνών, που ζωγράφισαν πλήθος ψευδών και μύθων (που έκτοτε γέμισαν βιβλία, σχολικές αίθουσες, δημόσιες υπηρεσίες, στρατιωτικές μονάδες κ.λπ. μετουσιώνοντας καλλιτεχνικές παραστάσεις σε δήθεν ιστορικές αλήθειες), στέκει σήμερα, ο Μιχαήλ Άγγελος. Η «δημιουργία τού Αδάμ» από τον Γιαχβέ, «κοσμεί» το εξώφυλλο τής Βιολογίας τής Α΄Γενικού Λυκείου. |
Η Θεωρία τής Εξέλιξης, που ανάγεται στην αρχαία ελληνική φιλοσοφική σκέψη, επανέκαμψε μετά το χριστιανικό μεσαίωνα χάρη στο..
έργο τού Δαρβίνου και άσκησε μεγάλη επίδραση σε πολλούς τομείς τής Επιστήμης.
Εντελώς αντίθετη προς τον «δημιουργισμό» τής Βίβλου, προκάλεσε σφοδρές εκκλησιαστικές αντιδράσεις.
Στην σε μεσαιωνικά πελάγη αρμενίζουσα Ρωμιοσύνη, τής οποίας η δια τής υποχρεωτικής κρατικής παιδείας ανάπτυξη τής εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης έχει κατοχυρωθεί και συνταγματικά (άρθρο 16, παρ. 2), η προπαγάνδα απλώνεται σε ολόκληρο το σχολικό φάσμα κι όχι μόνο στα βιβλία των Θρησκευτικών και τής Ιστορίας.
Το βιβλίο τής Βιολογίας τής Α΄Λυκείου είναι μια ακόμα χαρακτηριστική περίπτωση. Θέμα του είναι το ανθρώπινο σώμα (ιστοί, όργανα, συστήματα οργάνων κ.ά.) κι όχι θεολογικά ζητήματα.
Με την δημιουργία τού Αδάμ όμως στο εξώφυλλο και τίποτε να μην μάθει ή να μην θυμάται ο μαθητής μετά από μερικά χρόνια, θα τού έχει αποτυπωθεί, ότι ο άνθρωπος δημιουργήθηκε από τον Γιαχβέ.
Τί μπορεί να περιμένει κάποιος από μια τέτοια κοινωνία, όπως η σημερινή χρεωκοπημένη τουρκορωμέικη κοινωνία μας, τής οποίας οι εγκέφαλοι των νέων μελών της -επίσημα και με το νόμο- καίγονται από την τρυφερή ακόμα παιδική τους ηλικία;
Ασφαλώς και τίποτε...
πηγη
ΟΛΑ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ,ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ?ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΟΝΟ ΤΗ ΡΕΑ Ή ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΙΡΙΟ?ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΩΣ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ,ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΟ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ,ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΠΛΕΞ ΘΑ ΗΞΕΡΕΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΟΙ,ΠΟΙΟΙ ΡΩΜΗΟΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΤΥΠΟΥ ΔΑΡΒΙΝΟΥ (ΕΔΩ ΟΙ ΕΒΡΑΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ).ΠΟΙΑ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΝΕΥΤΩΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΣ,ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΑΠΛΑ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΤΟΥΣ.vesinios
ΑπάντησηΔιαγραφή