# #

11 Μαΐ 2012

Γουστάρω που έχω την αυταπάτη πως κάτι θα αλλάξει....


Οι σημερινές δικτατορίες είναι οικουμενικές.
Άραγε ποιός είναι πιο δυνατός;
Αυτός που βαράει ή αυτός που πονάει;
Το ξύλο πάντως είτε σοσιαλιστικό είτε δεξιό είτε κομμουνιστικό είτε αυτό που λένε στις ειδήσεις στο ...MEGA κουκουλοφόρο κι αναρχικό παραμένει ξύλο.

Η μελανιά εξάλλου στην αρχή είναι μπλε και μετά γίνεται πράσινη.
Η κάθε επανάσταση δεν συνδιαλέγεται.
Απλά δείχνει πώς κάνουν διάλογο οι αδικημένοι.

Ό,τι κι αν λένε οι προσκυνητές του συστήματος εγώ γουστάρω που είμαι ταγμένος ακόμα στην ουτοπία.
Είναι ο προορισμός στο δικό μου χάρτη.
Γουστάρω που έχω την αυταπάτη πως κάτι θα αλλάξει.
Γουστάρω και δε μετανιώνω για τίποτα.
 
Τριανταφυλλίδης Παναγιώτης - Κατερίνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.