# #

15 Απρ 2010

Νοιώθω ενοχές που επιβαρύνω με την παρουσία μου, το πολιτικό σύστημα!!


Θέλω κι άλλα μέτρα!! Αντέχω κι άλλο!!
Όλα τα αντέχω!!
ΓΟΥΣΤΑΡωωωωωω!! Ηδονίζομαι!!

Θέλω να με ελέγχουν κάθε στιγμή, κάθε λεπτό της ζωής μου..
-Το Γκουβέρνο, η ΕΕ, το ΔΝΤ και τ' άλλα τα παιδιά, να φορολογήσουν και το γέλιο μου, την αναπνοή μου, τον οργασμό μου, το είναι μου, όλα...
Γουστάρωωω!!
-Τους παραβάτες της πνευματικής και υλικής μου ζωής, είναι μάγκες, τους θέλω!!
Νοιώθω ενοχές, που δεν βρίσκω δουλειά, ενώ θέλω να εργαστώ σκληρά για να ορθοποδήσει η Πατρίς!!
Νοιώθω ενοχές που επιβαρύνω με την παρουσία μου, το πολιτικό σύστημα!!
Νοιώθω παράσιτο, αδύναμος, ΑΓΑΠΑΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ-ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τον αριθμό του λογαριασμού που κάθε μέρα τον λέει ο Πετσάλνικος! Ούτε τη φάτσα του Πετσάλνικου θυμάμαι.

-Πρέπει να θυμηθώ όμως..
Πρέπει να καταθέσω τα έξοδα της κηδείας μου στο λογαριασμό στήριξης!! Να προσφέρω κι εγώ κάτι, έστω μετά θάνατον!!

-Γι' αυτό σου λέω, θέλω κι άλλα μέτρα, πιο σκληρά!
Αντέχω ακόμα και Γουστάρωωω!!

Θα φύγω απο τη μάταιη τούτη ζωή και πλήρης..
Τουλάχιστον ο Χρυσοχοϊδης έπιασε τους τρομοκράτες, έστω τους "γιαλαντζί"!!!
Αναρτήθηκε από savas dimitriadis
απο"http://myfreebirdblogspotcom.blogspot.com"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.