# #

11 Αυγ 2013

η δασκάλα...."Πέστε μου κάτι που...τρώγεται"





Ρωτάει η δασκάλα στην τάξη τα παιδιά:
θέλω να μου πείτε κάτι το οποίο να τρώγεται. Σηκώνουν τα παιδιά τα χέρια και η δασκάλα σηκώνει τον Κωστάκη!
ΜΗΛΟ λέει ο Κωστάκης.
Μπράβο Κωστάκη! θα σου βάλω 10!

Σηκώνει και την Μαρία και λέει ΨΩΜΙ!
Μπράβο Μαρία θα πάρεις και εσύ 10!

Σηκώνει και τον Τοτό η δασκάλα και ο Τοτός λέει ΛΑΜΠΑ!!
Μα η λάμπα δεν τρώγεται Τοτό! Λέει η δασκάλα!
Και τότε λέει ο Τοτός:
Τι λέτε κυρία εγώ ακούω κάθε βράδυ τον μπαμπά μου να λέει στην μαμά μου:...


Γυναίκα σβήσε την λάμπα και έλα να την φας!!!!!!!!

1 σχόλιο:

  1. Αστο αγορινα ....Το ανεκδοτο ειναι 43 χρονο.... παρεα με τον 'μαυρο Νεροχυτη.'.. του "στυλιανου' , μην ..παραδινεις τα μηστικα του λαου εις το διαδυκτιον.... δεν Μορφωνεται κανεις... εχει μεταμεσονυκτιον.....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.