# #

16 Μαρ 2012

Ταξιδέψτε.....Πεθύμησα ένα σύννεφο !


Με το που ανοίγει η μουσική …
σου έρχεται ένα χαρούμενο ρυθμικό μπουκέτο στα αυτιά
…λικνίζεσαι ευχάριστα , θες να χορέψεις , …θες να σιγοτραγουδήσεις ,
… να αφεθείς στα μουσικά κύματα … , να ταξιδέψεις …να πας εκεί που πας όταν κλείνεις τα μάτια , …νερά κρυστάλλινα , καθάρια εικόνα θαλασσινή , δίχως ούτε ένα συγνεφάκι , να βλέπεις ξάστερους βυθούς και με το πρόσωπο μπροστά στο ταξίδι να νιώθεις τον αέρα της θάλασσας … να τον διασχίζεις …
(μέχρι που να προσέξεις τον στοίχο !!!)





Πεθύμησα ένα σύννεφο

Μουσική: Γιώργος Ανδρέου
Στίχοι: Γιώργος Ανδρέου

Τι σε μέλλει εσένα σκόρπια μου ψυχή
που εγώ τον πόνο μου έκανα νησί
να σπέρνει ο ήλιος πάνω μου φωτιά
και τ' άστρα μοναξιά
Πεθύμησα ένα σύννεφο
βροχή να πιω κι ουρανό

Θάλασσα ζωή χρόνια περιμένω
πλοίο κουρσεμένο σ' άγονη γραμμή
θάλασσα ζωή με πανιά σχισμένα
και κουπιά σπασμένα πάρε με μαζί

Τι σε μέλλει εσένα άδεια μου καρδιά
κι αν αγαπώ παράξενα παιδιά
που κρύβουν στο φιλί τους προσευχή
της μάνας τους ευχή
Πεθύμησα ένα σύννεφο
βροχή να πιω κι ουρανό

Θάλασσα ζωή χρόνια περιμένω
πλοίο κουρσεμένο σ' άγονη γραμμή
θάλασσα ζωή με πανιά σχισμένα
και κουπιά σπασμένα πάρε με μαζί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.