# #

25 Δεκ 2011

Είμαι δημοσιογράφος και έβγαλα το σκασμό όταν δεν έπρεπε


Πέρυσι τον Μάιο αλλά και νωρίτερα η αργότερα στην χώρα μας ήρθε το ΔΝΤ.
 Αυτή η εθνική συμφορά με την βοήθεια των ΜΜΕ και των δημοσιογράφων πέρασε  για καιρό ως μηχανισμός σωτηρίας. Περίπου εθνική επιτυχία…

Είμαι δημοσιογράφος και έβγαλα το σκασμό τότε. Συκοφάντησα  κατηγόρησα έθαψα   θεωρώντας ότι είμαι με την elite που θα χωθεί σε κάποια βάρκα του τιτανικού και θα σωθεί… 
 Όμως  δεν έπρεπε.
Τώρα χάνω την δουλειά μου στο Alter στο enet.gr  στην ΕΡΤ και σε δεκάδες άλλα έντυπα σταθμούς και κανάλια  σε όλη την Ελλάδα.
Όμως είμαι δημοσιογράφος και συνεχίζω να βγάζω το σκασμό  γιατί εγώ ακόμη έχω δουλειά στο MEGA στο ΣΚΑΙ στον Αντένα στα έντυπα…
Θεωρώ ότι είμαι με την elite που θα χωθεί σε κάποια βάρκα του τιτανικού και θα σωθεί…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.