# #

23 Οκτ 2016

Χειροποίητα ποδήλατα, από την Κατερίνη


Hot Rod χειροποίητα ποδήλατα, από την Κατερίνη


Ο Μάρκος Ζούνζουρας αγαπάει τις Chopper, και κάνει θαύματα με σιδηροκατασκευές. 
Τι γίνεται όταν ένας λάτρης των μηχανών Chopper, και ειδήμων στις κατασκευές ανοξείδωτου και σιδήρου, αποφασίζει να κατασκευάσει custom ποδήλατα; 


Το αποτέλεσμα είναι όσο φανταχτερό και εντυπωσιακό ακούγεται, και σας το λέμε γκαραντί μιας που είχαμε την τύχη να δούμε από κοντά τα βραβευμένα ποδήλατα του Μάρκου,την περασμένη εβδομάδα στα πλαίσια του ΘεσσαλονικιώτικουTattoo Convention


Ο καθένας μπορεί να παραγγείλει ένα Imagine Bike, στο στυλ που του αρέσει. Το γεγονός ότι όλα τα ποδήλατα φτιάχνονται από το μηδέν μας βοηθάει να προσαρμόζουμε το ποδήλατο στις ανάγκες του κάθε πελάτη. 


Κι αν με ρωτάτε, τα χειροποίητα αυτά αριστουργήματα έκλεψαν αδιαμφισβήτητα την παράσταση από την στρατιά των Harley που ήταν παρατεταγμένες έξω από την Αποθήκη Γ του λιμανιού. 


Οι Harley, εξάλλου,
μοιάζουν πια τόσο 90s σε σχέση με την κατά πως φαίνεται νέα μανία της χώρας (και κυρίως της περιφέρειας-ναι ναι, της περιφέρειας) για handmade ιδιαίτερα ποδήλατα! 


Φυσικά, ζητήσαμε να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες από τον ταλαντούχο Κατερινιώτη δημιουργό τους. 
"Η αγάπη μου για τις μηχανές Chopper ήταν γνωστή στους οικείους μου, δεν είχα όμως σχέση με το ποδήλατο πριν τo πρώτο Imagine Bike (βλ. στην φωτ) που ξεχώρισε και έκλεψε τις εντυοώσεις στο Bike Show της Αθήνας" 


"Η αγάπη μου για τις μηχανές Chopper ήταν γνωστή στους οικείους μου, δεν είχα όμως σχέση με το ποδήλατο πριν τo πρώτο Imagine Bike (βλ. στην φωτ) που ξεχώρισε και έκλεψε τις εντυοώσεις στο Bike Show της Αθήνας"
Who is who

Ο Μάρκος Ζούνζουρας γεννήθηκε στην Στουτγάρδη της Δυτικής Γερμανίας το 1975, και μεγάλωσε στην Κατερίνη της Πιερίας όπου και ζει ακόμα σήμερα μαζί με την επί εικοσαετίας σύντροφό του. 

Είναι επαγγελματίας συγκολλητής και διατηρεί εδώ και χρόνια την εταιρεία ειδικών κατασκευών INOX Imagine.
 
Πώς όμως προέκυψε η κατασκευή ποδηλάτων στην ζωή του;

Κάποια στιγμή, και μετά από παρότρυνση του φίλου του Στέλιου Λαμπαδάριου, ο Μάρκος έφτιαξε "πειραματικά" και ξεκινώντας από το μηδέν ένα χειροποίητο ποδήλατο με σκοπό να το στείλουν στο Bike Show της Αθήνας. 
Το ποδήλατο τους (IMAGINE BIKE) σχεδιασμένο σε στυλ Chopper, έκλεψε τις εντυπώσεις στην διοργάνωση και δημιούργησε θόρυβο γύρω από τον νέο αυτόν κατασκευαστή ποδηλάτων. 

"Το δυσκολότερο κομμάτι της κατασκευής, αυτό είναι σίγουρα το στεφάνι της ρόδας, καθώς πρέπει να φτιαχτεί από το μηδέν για να πετύχω κάθε φορά το επιθυμητό πλάτος."


Η αρχή είχε γίνει. 

"Η αγάπη μου για τις μηχανές Chopper ήταν ανέκαθεν γνωστή στους οικείους μου, δεν είχα όμως άμεση σχέση με το ποδήλατο πριν την πρώτη εκείνη απόπειρα", παραδέχεται. 
Από τότε ο Μάρκος έχει κατασκευάσει άλλα επτά χειροποίητα ποδήλατα, ενώ ήδη έχει στα σκαριά αρκετά ακόμα μοντέλα. 

"Κατασκευάζω όλα τα ποδήλατα από το μηδέν. Μου αρέσει να τα σχεδιάζω και να τα φτιάχνω από την αρχή μόνος μου, να τους δίνω το δικό μου στυλ. Βλέπω την δημιουργία ενός ποδηλάτου σαν μια καινούρια κάθε φορά προσωπική πρόκληση", μου λέει. 
"Η όλη ιστορία με τα ποδήλατα ξεκίνησε αρχικά σαν χόμπι, αλλά πλέον θέλω να ασχοληθώ μ' αυτό ακόμα πιο επαγγελματικά. Μου αρέσει η ιδέα της δημιουργίας ποδηλάτων που τραβούν τα βλέμματα στον δρόμο." 

"Κατασκευάζω όλα τα ποδήλατα από το μηδέν. Είναι όλα 100% χειροποίητα, ακόμα και οι ζάντες. Βλέπω την δημιουργία ενός ποδηλάτου σαν μια καινούρια κάθε φορά προσωπική πρόκληση" 

"Το δυσκολότερο κομμάτι της κατασκευής, αυτό είναι σίγουρα το στεφάνι της ρόδας, καθώς πρέπει να φτιαχτεί από το μηδέν για να πετύχω κάθε φορά το επιθυμητό πλάτος." 
Και ποιο είναι το δυσκολότερο κομμάτι της δημιουργίας αυτών των ιδιαίτερων κατασκευών;
Όλα τα Imagine Bikes είναι 100% χειροποίητα. Και οι ζάντες ακόμα. Κι αυτό είναι σημαντικό, μιας που κανένας σχεδόν δεν κατασκευάζει τις δικές του ζάντες σήμερα. Όλοι τις αποκτούν από το εμπόριο.

"Ο χρόνος που χρειάζεται για να φτιαχτεί ένα τέτοιο ποδήλατο είναι περίπου δυο εβδομάδες, και το κόστος της κατασκευής ξεκινά από τα 900 ευρώ και διαμορφώνεται ανάλογα με τις απαιτήσεις του ενδιαφερομένου."

Αν έπρεπε να ξεχωρίσω το δυσκολότερο κομμάτι της κατασκευής, αυτό είναι σίγουρα το στεφάνι της ρόδας, καθώς πρέπει να φτιαχτεί από το μηδέν για να πετύχω κάθε φορά το επιθυμητό πλάτος. 
"Ο χρόνος που χρειάζεται για να φτιαχτεί ένα τέτοιο ποδήλατο είναι περίπου δυο εβδομάδες, και το κόστος της κατασκευής ξεκινά από τα 900 ευρώ και διαμορφώνεται ανάλογα με τις απαιτήσεις του ενδιαφερομένου." 

Σήμερα μπορεί ο καθένας να σου παραγγείλει ένα custom ποδήλατο; 
Τι είδους άνθρωποι ενδιαφέρονται συνήθως για ένα τέτοιο ποδήλατο;

Αρέσουν σε όλες τις ηλικίες! Και σε μεγαλύτερους και σε πολύ μικρότερους, κι αυτό είναι κάτι που ομολογώ ότι δεν το περίμενα. 

Φυσικά ο καθένας μπορεί να παραγγείλει ένα Imagine Bike, στο στυλ που του αρέσει. Το γεγονός ότι όλα τα ποδήλατα φτιάχνονται από το μηδέν μας βοηθάει να προσαρμόζουμε το ποδήλατο στις ανάγκες του κάθε πελάτη. 

"Για μία τόσο μικρή πόλη, η ποδηλασία στηρίζεται πάρα πολύ στην Κατερίνη. Οι Κατερινιώτες αγαπούν το ποδήλατο, το εκτιμούν και το σέβονται.." 
Πόσο χρόνο σου παίρνει για να φτιάξεις ένα ποδήλατο σαν αυτά που βλέπουμε, και πόσο κοστίζουν – αν επιτρέπεται;

Ο χρόνος που χρειάζεται δεν ξεπερνά τις δύο εβδομάδες και το κόστος της κατασκευής ξεκινά από τα 900 ευρώ, και διαμορφώνεται ανάλογα με τις εκάστοτε απαιτήσεις του ενδιαφερομένου. Και όλα αυτά τα ποδήλατα που βλέπετε οδηγούνται κανονικά – σε όρθια θέση- και είναι ξεκούραστα για όλους παρά το περίεργο τους σχέδιο. 


Image

Το πιο ιδιαίτερο ποδήλατο που έχεις φτιάξει;

Το πορτοκαλί, σίγουρα, που θυμίζει πιο έντονα απ' όλα τα υπόλοιπα μοτοσυκλέτα. 
Ζεις κα εργάζεσαι στην Κατερίνη. Ποια είναι σχέση του κόσμου εκεί με το ποδήλατο; 
Για μία τόσο μικρή πόλη, η ποδηλασία στηρίζεται πάρα πολύ στην Κατερίνη. 
Οι Κατερινιώτες αγαπούν το ποδήλατο, το εκτιμούν και το σέβονται.. 

"Η όλη ιστορία με τα ποδήλατα ξεκίνησε αρχικά σαν χόμπι, αλλά πλέον θέλω να ασχοληθώ μ' αυτό ακόμα πιο επαγγελματικά. Μου αρέσει η ιδέα της δημιουργίας ποδηλάτων που τραβούν τα βλέμματα στον δρόμο." 

"Η όλη ιστορία με τα ποδήλατα ξεκίνησε αρχικά σαν χόμπι, αλλά πλέον θέλω να ασχοληθώ μ' αυτό ακόμα πιο επαγγελματικά. Μου αρέσει η ιδέα της δημιουργίας ποδηλάτων που τραβούν τα βλέμματα στον δρόμο."


Δεν σκέφτηκες ποτέ ότι θα είχαν πιθανόν μικρή απήχηση σε μία τόσο μικρή πόλη αυτές οι τόσο ιδιαίτερες, εκκεντρικές σχεδόν, κατασκευές;

Ναι, το έχω σκεφτεί. Είναι δύσκολο να αγαπηθούν από πολύ κόσμο τα ποδήλατα αυτά στην επαρχία. Γι' αυτό πήγα και στην Έκθεση της Θεσσαλονίκης. 

Η απήχηση ήταν πραγματικά μεγάλη και ο ενθουσιασμός του κόσμου πολύς. Πήρα την κατάλληλη ώθηση να συνεχίσω, και τα καλύτερα (ποδήλατα) έρχονται! 


Imagine Bikes 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.