# #

2 Μαΐ 2015

Μιράντα Ξαφά: "Εγώ έχω πάρει όλα τα λεφτά μου από την Ελλάδα" - Έδωσε το καλό παράδειγμα και κάνει και ...κριτική!!!!!



Μιράντα Ξαφά: "Εγώ έχω πάρει όλα τα λεφτά μου από την Ελλάδα" - Τέτοιοι άνθρωποι μιλάνε για το καλό της χώρας!
Κριτική στην κυβέρνηση άσκησε η Μιράντα Ξαφά, επικεφαλής της E.F. Consulting και πρώην στέλεχος του ΔΝΤ, αποκαλύπτοντας, παράλληλα ότι έχει πάρει όλα τα λεφτά της από τις ελληνικές τράπεζες.
 
Το πρώην στέλεχος του ΔΝΤ, μιλώντας σε εκδήλωση του London School of Economics, την οποία διοργάνωσαν το Ελληνικό Παρατηρητήριο του LSE και ο Σύνδεσμος Ελλήνων Τραπεζιτών Ηνωμένου Βασιλείου, παραδέχθηκε ότι...
έχει τραβήξει όλα τα λεφτά της από το ελληνικό τραπεζικό σύστημα.
Θα χει πολλά λεφτά η ...κοπελα!!!
Και εσύ ψηφοφόρε??
Ψήφισέ την ....Και το κόμμα της....
Κι έτσι..Θα ρθει η Ανάπτυξη...!!!!

3 σχόλια:

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.