Το κήρυγμα του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ κατά του
στοματικού έρωτα και των Ρωμαιοκαθολικών δεν βρίσκει
πάντοτε ευήκοα ώτα στο ποίμνιο
Να θυμηθούμε ορισμένες διδαχές του Μητροπολίτη Πειραιά. Παραίνεσε κάποτε το χριστεπώνυμο πλήθος να αποφεύγει το fellatio. Eπικαλούμενος ιατρικές έρευνες, έγραψε ότι ο στοματικός έρωτας και η λάθος χρήση των σωματικών οργάνων προκαλούν ανίατες ασθένειες και κρύβουν κινδύνους για την ψυχική υγεία. Με το ίδιο πάθος καταφέρθηκε σε μια άλλη λάθος χρήση των σωματικών οργάνων. Είπε: «Οι ομοφυλόφιλοι έκαναν αξία ζωής τον σωλήνα αποβολής των περιττωμάτων».
Ανάμεσα στα σεξουαλικά διδάγματα ο Σεραφείμ κοινοποιεί τις θέσεις του για την παπική Εκκλησία. Θα ήταν άδικο να τον κατηγορήσουμε για κρυφοκαθολικό. Δεν είναι καθολικός ούτε θα ήθελε να είναι. Απλώς έχει εμμονή. Την εκδηλώνει ποικιλοτρόπως με πιο πρόσφατη αφορμή το συνέδριο που οργάνωσε η Αρχιεπισκοπή Αθηνών μαζί με τα καθολικά σχολεία και θέμα «Β΄ Σύνοδος Βατικανού, 50 χρόνια πίστης και ελπίδας» στο αμφιθέατρο του Λεοντείου Λυκείου Πατησίων.
Μέσα από μια σειρά στρεβλώσεων, ο μητροπολίτης εμβαθύνει με τη μέθοδο του Σοφολογιότατου, από τον Ιονέσκο: «Η γάτα μου έχει τέσσερα πόδια. Ο σκύλος έχει τέσσερα πόδια. Αρα ο σκύλος είναι γάτα». Γράφει λοιπόν ο αγιότατος για τον καθολικισμό: «Απέναντί μας έχουμε ένα γέννημα του διαβόλου, που λέγεται ευρωπαϊκός ουμανισμός. Κορύφωμα του διαβολοποιημένου ουμανισμού είναι το να θέλει κανείς να γίνη καλός διά του κακού, να γίνη Θεός διά του διαβόλου». Πρώτη αντίδραση ενός ουδέτερου παρατηρητή: Μπαρδόν;
Συνεχίζει ο άνθρωπος του Θεού, ο κήρυκας της αγάπης, ο δίκαιος πατέρας: «Oλοι οι ουμανισμοί επαναφέρουν τον άνθρωπο στην ειδωλολατρία, στον διπλό θάνατο, πνευματικό και φυσικό. Καθώς απομακρύνεται από τον Θεάνθρωπο, ο κάθε ουμανισμός μετατρέπεται σιγά σιγά σε μηδενισμό. Ετσι, στην ευρωπαϊκή Δύση ο χριστιανισμός μεταβλήθηκε βαθμιαίως σε ουμανισμό». Θα πει κανείς, δημοκρατία έχουμε, καθένας λέει ό,τι θέλει. Δεν υπάρχει, όμως, ένα όριο; Γιατί άραγε ανέχεται η Ορθόδοξη Ιερά Σύνοδος μια τέτοια παραποίηση των δεδομένων, μια παραχάραξη της Ιστορίας;
Η εμμονή του Μητροπολίτη Πειραιώς έχει μια ανάλαφρη πλευρά. Γελούν και οι τοίχοι στα καθολικά σχολεία όπου πηγαίνει διεκδικώντας απρόσκλητος να κάνει τον αγιασμό στην αρχή της χρονιάς. Γελούν και τα γονατιστήρια όταν καλεί σε αγώνα καθολικό επίσκοπο, για να δουν ποιος αγιάζει καλύτερα τα ύδατα ωσάν οι δυο τους να είναι σεφ σε τηλεοπτική εκπομπή. Το είπε στα σοβαρά. Κάλεσε τον Αρχιεπίσκοπο των εν Αθήναις καθολικών κ. Νικόλαο Φώσκολο σε μονομαχία για να αποδείξει ότι η Ορθοδοξία είναι η μοναδική αληθινή χριστιανική θρησκεία.
στοματικού έρωτα και των Ρωμαιοκαθολικών δεν βρίσκει
πάντοτε ευήκοα ώτα στο ποίμνιο
Τα παιδιά του Πειραιώς
Ο άγιος του Πειραιά, ο Μητροπολίτης Σεραφείμ, έχει μερικές εμμονές. Επανέρχεται τακτικά σε αυτές, δημοσιεύοντας κείμενα ανατρεπτικής αισθητικής.
Μια εμμονή αφορά το σεξ, μια άλλη την Καθολική Εκκλησία.
Τα κηρύγματα περί σωματικής επαφής ανακυκλώνονται από τα μέσα ενημέρωσης καθ' ότι θεωρούνται πικάντικα. Τα άλλα, για τους αλλόδοξους, περνούν μάλλον απαρατήρητα, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για...
Να θυμηθούμε ορισμένες διδαχές του Μητροπολίτη Πειραιά. Παραίνεσε κάποτε το χριστεπώνυμο πλήθος να αποφεύγει το fellatio. Eπικαλούμενος ιατρικές έρευνες, έγραψε ότι ο στοματικός έρωτας και η λάθος χρήση των σωματικών οργάνων προκαλούν ανίατες ασθένειες και κρύβουν κινδύνους για την ψυχική υγεία. Με το ίδιο πάθος καταφέρθηκε σε μια άλλη λάθος χρήση των σωματικών οργάνων. Είπε: «Οι ομοφυλόφιλοι έκαναν αξία ζωής τον σωλήνα αποβολής των περιττωμάτων».
Ανάμεσα στα σεξουαλικά διδάγματα ο Σεραφείμ κοινοποιεί τις θέσεις του για την παπική Εκκλησία. Θα ήταν άδικο να τον κατηγορήσουμε για κρυφοκαθολικό. Δεν είναι καθολικός ούτε θα ήθελε να είναι. Απλώς έχει εμμονή. Την εκδηλώνει ποικιλοτρόπως με πιο πρόσφατη αφορμή το συνέδριο που οργάνωσε η Αρχιεπισκοπή Αθηνών μαζί με τα καθολικά σχολεία και θέμα «Β΄ Σύνοδος Βατικανού, 50 χρόνια πίστης και ελπίδας» στο αμφιθέατρο του Λεοντείου Λυκείου Πατησίων.
Μέσα από μια σειρά στρεβλώσεων, ο μητροπολίτης εμβαθύνει με τη μέθοδο του Σοφολογιότατου, από τον Ιονέσκο: «Η γάτα μου έχει τέσσερα πόδια. Ο σκύλος έχει τέσσερα πόδια. Αρα ο σκύλος είναι γάτα». Γράφει λοιπόν ο αγιότατος για τον καθολικισμό: «Απέναντί μας έχουμε ένα γέννημα του διαβόλου, που λέγεται ευρωπαϊκός ουμανισμός. Κορύφωμα του διαβολοποιημένου ουμανισμού είναι το να θέλει κανείς να γίνη καλός διά του κακού, να γίνη Θεός διά του διαβόλου». Πρώτη αντίδραση ενός ουδέτερου παρατηρητή: Μπαρδόν;
Συνεχίζει ο άνθρωπος του Θεού, ο κήρυκας της αγάπης, ο δίκαιος πατέρας: «Oλοι οι ουμανισμοί επαναφέρουν τον άνθρωπο στην ειδωλολατρία, στον διπλό θάνατο, πνευματικό και φυσικό. Καθώς απομακρύνεται από τον Θεάνθρωπο, ο κάθε ουμανισμός μετατρέπεται σιγά σιγά σε μηδενισμό. Ετσι, στην ευρωπαϊκή Δύση ο χριστιανισμός μεταβλήθηκε βαθμιαίως σε ουμανισμό». Θα πει κανείς, δημοκρατία έχουμε, καθένας λέει ό,τι θέλει. Δεν υπάρχει, όμως, ένα όριο; Γιατί άραγε ανέχεται η Ορθόδοξη Ιερά Σύνοδος μια τέτοια παραποίηση των δεδομένων, μια παραχάραξη της Ιστορίας;
Η εμμονή του Μητροπολίτη Πειραιώς έχει μια ανάλαφρη πλευρά. Γελούν και οι τοίχοι στα καθολικά σχολεία όπου πηγαίνει διεκδικώντας απρόσκλητος να κάνει τον αγιασμό στην αρχή της χρονιάς. Γελούν και τα γονατιστήρια όταν καλεί σε αγώνα καθολικό επίσκοπο, για να δουν ποιος αγιάζει καλύτερα τα ύδατα ωσάν οι δυο τους να είναι σεφ σε τηλεοπτική εκπομπή. Το είπε στα σοβαρά. Κάλεσε τον Αρχιεπίσκοπο των εν Αθήναις καθολικών κ. Νικόλαο Φώσκολο σε μονομαχία για να αποδείξει ότι η Ορθοδοξία είναι η μοναδική αληθινή χριστιανική θρησκεία.
Με επιστολή πρότεινε το εξής δημόσιο πείραμα: να αντλήσουν νερό από την ίδια βρύση και να κάνουν αγιασμό. Εθεσε όρο: «Χωρίς βεβαίως ο εκλαμπρότατος κ. Φώσκολος να προσθέση αλάτι, εις το υπ' αυτού αγιαζόμενο νερό». Κατόπιν οι δύο αγιασμοί να σφραγισθούν σε ασφαλές μέρος και μετά την πάροδο ενός μήνα να ανοιχθούν για να διαπιστωθεί ότι ο αγιασμός της Ορθόδοξης Εκκλησίας θα «ευωδιάζει άσηπος» ενώ της Ρωμαιοκαθολικής (χωρίς αλάτι) «θα όζη φρικωδώς».
Πόσο καιρό, όμως, θα διαρκέσουν οι γέλωτες; Υποτίθεται ότι σε υψηλό επίπεδο, υψηλότατο, γίνεται προσπάθεια για την προσέγγιση των δύο Εκκλησιών. Δεν συμβάλλει στον διάλογο ένας εκπρόσωπος της Ορθόδοξης Εκκλησίας ο οποίος ακούει για καθολικούς και μιλά για «διαβολοκεντρισμό».
Καταλαβαίνουμε ότι ένας λαλίστατος ιερέας είναι δύσκολο να σταματήσει να εκφέρει γνώμη. Κάποιος, όμως, θα έπρεπε να του πει ότι εκτίθεται εκφέροντας γνώμη για τα πάντα. Δεν μπορεί να έχει εμπεριστατωμένη άποψη για όλα. Ας επιλέξει μια θεματική. Ας γράφει ασταμάτητα για το στοματικό σεξ. Τα άλλα, τα θεολογικά, ας τα αφήσει για όσους τα κατέχουν.
Πόσο καιρό, όμως, θα διαρκέσουν οι γέλωτες; Υποτίθεται ότι σε υψηλό επίπεδο, υψηλότατο, γίνεται προσπάθεια για την προσέγγιση των δύο Εκκλησιών. Δεν συμβάλλει στον διάλογο ένας εκπρόσωπος της Ορθόδοξης Εκκλησίας ο οποίος ακούει για καθολικούς και μιλά για «διαβολοκεντρισμό».
Καταλαβαίνουμε ότι ένας λαλίστατος ιερέας είναι δύσκολο να σταματήσει να εκφέρει γνώμη. Κάποιος, όμως, θα έπρεπε να του πει ότι εκτίθεται εκφέροντας γνώμη για τα πάντα. Δεν μπορεί να έχει εμπεριστατωμένη άποψη για όλα. Ας επιλέξει μια θεματική. Ας γράφει ασταμάτητα για το στοματικό σεξ. Τα άλλα, τα θεολογικά, ας τα αφήσει για όσους τα κατέχουν.
της Λώρης Κέζα, BHmagazino, 10/11/2013
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.