# #

6 Ιαν 2011

Σεξουαλικη παρενοχληση σε μεγαλο Νοσοκομειο της Θρακης

Θέλω να σας περιγράψω μια κατάσταση που υπάρχει στο μεγαλύτερο νοσοκομείο της θράκης με πάνω από 1000 εργαζόμενους. Είμαι νέα σχετικά νοσηλεύτρια και εργάζομαι σε μια κλινική αρκετά δύσκολη σε κάθε  βάρδια. Ξεκίνησα με διάθεση και μαζί με τις συναδέλφους μου διατηρούσαμε μια επικοινωνία και παρέα μέσα και έξω από το νοσοκομείο. Από την αρχή ακόμα ένιωθα το επίμονο βλέμα ενός συναδέλφου από άλλο τμήμα που συνήθως τον έβλεπα να βολτάρει στους διαδρόμους .

Είπα για την συμπεριφορά του στις φίλες μου και μου είπαν κι αυτές, ότι αντιμετώπιζαν το ίδιο πρόβλημα.
Στις νυχτερινές βάρδιες ξεπετάγεται από σκοτεινούς θαλάμους και ...ακολουθεί με πρόστυχο τρόπο όποια συναντήσει, ενοχλεί με μηνύματα και τηλεφωνήματα σε ακατάλληλες  ώρες όσες έκαναν το λάθος να του δωσουν τον αριθμό. Λέει στους γιατρούς για τις σεξουαλικές του δραστηριότητες μέσα στο νοσοκομείο! Νιώθω άσχημα και πολλές φορές το βράδυ φοβάμαι. Είπαμε να καταγγείλουμε τη συμπεριφορά του.

Οι παλιότερες μας ενημέρωσαν ότι έχει ψηλές γνωριμίες μέσα στο νοσοκομείο που φτάνουν μέχρι τη διοίκηση. Ότι πολλές πέρασαν από το ντιβάνι του, μέχρι και σύζυγος μεγαλογιατρου. Δε θέλω να περάσω από το ντιβάνι του. Αλλά και δεν ξέρω τι να κάνω. Είναι μόνιμος και ότι και να κάνουμε πιθανότερο είναι να εκτεθούμε εμείς παρα αυτός. Και το σπουδαιότερο το άφησα για το τέλος. Είναι Αραβας, Ιορδανός, Αιγύπτιος ή κάτι τέτοιο.

Πως διορίστηκε δεν ξέρω ούτε με αφορά. Όμως η πατρίδα μου του έδωσε δουλειά σε δημόσιο νοσοκομείο και  αυτός όχι μονο λουφάρει αλλά και θέλει με το ζορι να μας π.. όλες! 
Πρώτη φόρα γράφω στο διαδίκτυο. Οι φίλες μου μάλιστα μου λένε ότι όχι μόνο δε θα αλλάξει η κατάσταση αλλά και θα τον κάνω πιο μαγκα.
Δεν ξέρω τι θα γίνει ούτε με νοιάζει.
Αλλά για την μου ψυχική υγεία και για τη διάθεση να δουλέψω χωρίς να νιώθω την σκιά του είμαι διατιθειμενη να κάνω καταγγελειες οπού με φωτίσει ο θεός.

Troktiko2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.