# #

13 Οκτ 2018

Δήμος Δίου-Ολύμπου...Νέα υποψηφιότητα για το πολύ σοβαρό Αξίωμα του Δημάρχου

Αποτέλεσμα εικόνας για υποψηφιοτητες για το Δήμο Διου-ολύμπου

Φίλες και Φίλοι, 

Δημότισσες και Δημότες του Δήμου Δίου-Ολύμπου,

Με σεβασμό και ευθύνη προς όλους σας, δηλώνω την απόφασή μου να διεκδικήσω το αξίωμα του δημάρχου Δίου-Ολύμπου, στις εκλογές του Μαΐου του 2019.

Στη δωδεκαετή παρουσία μου στα Δημοτικά πράγματα του τόπου μας, είτε κατά την περίοδο Καποδίστρια, είτε κατά την περίοδο Καλλικράτη, στρατεύτηκα με ανθρώπους που πίστεψα, εκλέχτηκα ανελλιπώς, ανάμεσα στους πρώτους για τρεις θητείες και υπηρέτησα σε κάθε περίπτωση, το Δήμο.

Το Δήμο μας, θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι και να υπηρετώ και στο εξής. 

Με μεγάλη μου χαρά και κάθε ατομικό μου κοινωνικά τίμημα.
Φιλοδοξώ, από τη θέση του Δημάρχου αυτή τη φορά. 

Φιλοδοξώ και παράλληλα ...
εργάζομαι ακούραστα για το λόγο αυτό.
Εργάζομαι και κυρίως Συνεργάζομαι, καθώς η διοίκηση του Δήμου προϋποθέτει την ομαδική δουλειά. Σε κάθε στάδιο και σε κάθε επίπεδο.

Γνωρίζω τις δυνατότητές μου, γνωρίζω και τις αδυναμίες μου. 
Γνωρίζω επίσης πολύ καλά, τα ζητήματα του τόπου μας αλλά και τους τρόπους για να καλυτερέψουμε την καθημερινότητά μας.
 
Τους τρόπους για να σχεδιάσουμε και να φτιάξουμε τελικά, έναν υποδειγματικό δήμο.
Όπως αντιλαμβάνεται κάποιος εύκολα, γνωρίζω καλά και τους περισσότερους από τους ανθρώπους με τους οποίους μαζί θα κάνουμε πράξη, τα κοινά μας σχέδια για το δήμο.

Στο επόμενο χρονικό διάστημα μέχρι τις εκλογές του Μαΐου 2019, θα έχουμε τη δυνατότητα να παρουσιάσουμε το σχέδιο μας για τη νέα Δημοτική περίοδο, τους ανθρώπους που θα πλαισιώσουν την προσπάθειά μας, τα πρόσωπα που θα συμμετέχουν στα ψηφοδέλτιά μας.

Θα έχουμε κυρίως την ευκαιρία, με βάση τις εξελίξεις και το προεκλογικό περιβάλλον που διαμορφώνεται στο Δήμο μας, να κουβεντιάσουμε, να διαφωνήσουμε, να επαναπροσδιορίσουμε μαζί και να συνεργαστούμε για να πετύχουμε καινούργια πράγματα, για τη νέα αυτοδιοίκηση του τόπου μας.


Φίλες και Φίλοι,
Η απόφασή μου να διεκδικήσω το αξίωμα του Δημάρχου στις ερχόμενες εκλογές και το οικονομικό κόστος που αυτό συνεπάγεται, χρηματοδοτείται αποκλειστικά και μόνον από δύο πηγές. 
Την οικογένεια μου και τους συνυποψηφίους μου.

Τους Ευχαριστώ, για την υποστήριξη και τη δύναμη που μου δίνουν, σε κάθε μου βήμα. 
Τους Ευχαριστώ, καθώς μας απαλλάσσουν από στηρίγματα και βαρίδια κάθε είδους.

Αποτέλεσμα εικόνας για υποψηφιοτητες για το Δήμο Διου-ολύμπου
 
Με τιμή
Αθανάσιος Γ. Καλαϊτζής
Εκπαιδευτικός
Δημοτικός Σύμβουλος Δίου-Ολύμπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.