# #

12 Οκτ 2016

Και μετά σου λένε ότι οι Έλληνες αγαπάνε τα παιδιά τους.

Οι Έλληνες, μετά τη χώρα τους, αποποιούνται και τις κληρονομιές



klironomia

Σημάδια ανάπτυξης παρουσιάζει η Ελλάδα, αφού αυξάνονται ραγδαία οι αποποιήσεις κληρονομιών.

Σύμφωνα με στοιχεία από όλα τα Ειρηνοδικεία της χώρας, την τριετία 2013-2015, έχουμε έκρηξη στις αποποιήσεις κληρονομιάς, οπότε η ανάπτυξη είχε ξεκινήσει επί κυβέρνησης Σαμαρά, οπότε δεν είναι σωστό ο Τσίπρας να το παρουσιάσει σαν αποκλειστικά δικό του επίτευγμα.

Οι αποποιήσεις κληρονομιάς αποδεικνύουν πως οι Έλληνες δεν έχουν ανάγκη από κληρονομιές,
αφού τα πάνε μια χαρά.

Παράλληλα, αποδεικνύεται πως οι Έλληνες είναι αναρχικοί και αποποιούνται τις κληρονομιές, γιατί πιστεύουν τον Προυντόν που είπε πως η ιδιοκτησία είναι κλοπή.
Το όνειρο των Ελλήνων είναι να μην έχουν περιουσία και να ζουν σε κοινόβια, μεγαλώνοντας τα παιδιά τους όλοι μαζί, τραγουδώντας χίπικα τραγούδια και ανάβοντας φωτιές στην παραλία στα Μάταλα.

Είναι εντυπωσιακό πως ένας λαός, που μέχρι πριν μερικά χρόνια κυνηγούσε τα δάνεια σαν τρελός και ζούσε με πιστωτικές κάρτες, τρίβει σήμερα τις κληρονομιές στα μούτρα των καπιταλιστών, αποδεικνύοντας πως οι Έλληνες έχουν κάνει ομαδικό άλμα συνείδησης, έχουν το μαχαίρι στα δόντια και είναι αποφασισμένοι για όλα.

Βέβαια, μαζί με τις κληρονομιές, οι Έλληνες αποποιούνται και τη χώρα τους αλλά δεν πειράζει, αφού εμείς οι προλετάριοι δεν έχουμε πατρίδα.
Από την άλλη, βλέπουμε την κακία των ηλικιωμένων Ελλήνων που αφήνουν κληρονομιές στα παιδιά τους για να τα καταστρέψουν.

Φαντάσου να τα τινάξουν οι γονείς σου και να μην χάσεις μόνο τη σύνταξή τους αλλά να σου φορέσουν και μια κληρονομιά, για να σε ξεκάνουν εντελώς.

Οι γονείς να κάνουν την έφοδο στον ουρανό -που θέλαμε να κάνουμε εμείς-, να κάνουν ηρωική έξοδο από τα Μνημόνια, και να αφήνουν εσένα με την κληρονομιά.
Και μετά σου λένε ότι οι Έλληνες αγαπάνε τα παιδιά τους.

(Πριν από τρία χρόνια, πέθανε ο πατέρας μιας φίλης μου. Είμαι βέβαιος πως ο άνθρωπος έσκασε από τη στενοχώρια που δεν μπορούσε να κάνει για την οικογένειά του αυτά που ήθελε. Επειδή είχε κάποια χρέη στην τράπεζα και τηλεφωνούσαν συνέχεια, είπα στη φίλη μου να τους δώσει το τηλέφωνο του νεκροταφείου. Το έδωσε. Δεν ξαναπήραν.)

(Αισθάνομαι πολύ δικαιωμένος μετά την χρεοκοπία της χώρας που δεν ήθελα ποτέ να έχω ιδιοκτησία. Όλοι οι φίλοι μου έχουν φρικάρει. Εγώ, που δεν έχω τίποτα, είμαι άρχοντας μπροστά τους.)

 http://pitsirikos.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.