κατέχοντες στοιχειωδῶς γνώσεις ἱστορίας, κάφροι, ῥατσιστὲς (κατσαρίδες γιὰ κάποιους ἀγαπημένους τοῦ ὁμίλου), ἑλληναρᾶδες, ἐθνικιστὲς, φασίστες, ἀνεγκέφαλοι… Καὶ πολλὰ ἄλλα χαριτωμένα καὶ ….ἀνιστόρητα!
Λοιπὸν, ἐγὼ ἀρνοῦμαι τοὺς χαρακτηρισμοὺς,τὰ κοσμητικὰ ἐπίθετα, τὴν «ὁμαδοποίησι», τὸν ἔλεγχο καὶ τὴν ἀλλαγὴ συνειδήσεως.
Ἀρνοῦμαι νὰ «ξαναγοράσω» καὶ νὰ «ξαναχρησιμοποιήσω» προϊόντα Ἀλαφούζου καὶ (ἀντ)ΕΘΝΙΚΗς τραπέζης!!!
Τὰ κόβω διὰ παντὸς ἀπὸ τὴν ζωὴ μου!
Θὰ τροφοδοτῶ ἐγὼ, μὲ τὸ δικὸ μου χρῆμα καὶ τὸν δικὸ μου κόπο, τὴν δικὴ τους προσπάθεια καταργήσεώς μου; Ἔως ἐδῶ!!! Τέλος!
Τοὺς ΚΟΒΩ! Καὶ προτείνω σὲ ὅσους ἀκόμη σκέπτονται, νὰ τοὺς κόψουν ἐπίσης!!!
Ἐμεὶς εἴμαστε οἱ πολλοὶ! Στὸ δικὸ μας χρῆμα βασίζονται γιὰ νὰ ὑπάρχουν καὶ νὰ δροῦν ὡς κατασκευαστὲς νέων συνειδήσεων!
Δὲν γίνομαι πλέον ὄργανο στὰ χέρια τοῦ κάθε Ἀλαφούζου καὶ τῆς κάθε ἀντΕΘΝΙΚΗς τραπέζης!
Λέω ΟΧΙ!!!!!
Καὶ ΚΟΒΩ!!! Ἀλλάζω σταθμό, τηλεόρασι καὶ τράπεζα!
Τοὐλάχιστον ἔως τῆς στιγμῆς ἐκείνης ποὺ θὰ μὲ ξανασεβαστῇ ὡς καταναλωτὴ καὶ πελάτη!
Φιλονόη.
Υ.Γ. Προτάσεις εὐπρόσδεκτες.


Αγαπητη Φιλονοη
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνω και προσαυξανω > να τους κοψουμε δια παντος! εχει και αλλου τραπεζες και εφημεριδες.
ζητω την αδεια σου να δημοσιευσω το αρθρο σου στο μπλογκ μου
Ελευθερα.....
ΑπάντησηΔιαγραφή