Για τα αυτοκίνητα σας μιλώ. Είναι δυνατόν μόνο με αναλώσιμα να έχει κανείς οικονομία 50% ? Και όμως είναι δυνατόν. Είναι κάτι που χρησιμοποιώ από το 1980 περίπου. Η αρχή λειτουργίας είναι απλή, αρκεί να γνωρίζει κανείς το πώς δουλεύουν οι μηχανές εσωτερικής καύσεως. Έτσι σκέφθηκα τον συνδυασμό, που μέχρι τώρα έχω χρησιμοποιήσει πάντα με επιτυχία σε αυτοκίνητα φίλων και δικά μου.
Αρκεί να αυξήσει κανείς την ογκομετρική απόδοση. Έχουμε και λέμε, ξεκινάμε. Επειδή χρησιμοποιώ συγκεκριμένα υλικά, είμαι αναγκασμένος να τα κατονομάσω χωρίς να κάνω φυσικά διαφήμιση.
Θέλετε απόδειξη ? Εκτός από του ότι θα το νοιώσει η τσέπη σας, εάν έχετε υπολογιστή ταξιδίου μπορείτε εύκολα να το διαπιστώσετε ! Πώς θα το κάνουμε ? Με τέσσερα απλά στάδια....
Εννοείτε ότι τα ποσοστό 50% οικονομίας που δίνω, ισχύει σε συνέργεια με την εφαρμογή ολόκληρου του πακέτου !
1ο στάδιο.
Αλλάζεται το λάδι στο Κάρτερ της μηχανής με το Motul 8100, μπορείτε να το κρατήσετε άνετα για 10.000 χιλιόμετρα. Φυσικά αλλάζετε και το φίλτρο λαδιού !
2ο στάδιο
Κατά την αλλαγή των λαδιών λέτε στον μηχανικό να βάλει 250ml λιγότερο. Κατόπιν προσθέτετε 2 κουτάκια MoS2 Διθειούχο Μολυβδαίνιο της Liqui Moly 125ml το καθένα, αφού τα ανακινήσετε πολύ καλά. Προσοχή μην πέσει επάνω στο δέρμα σας η στα ρούχα σας.
Ο συνδυασμός του λαδιού και του πρόσθετου λαδιού, αυξάνει την συμπίεση χωρίς να «κατεβάσετε» καπάκι κοντά στην μια ατμόσφαιρα. Τι σημαίνει αυτό ? Ότι αυξάνετε την ογκομετρική απόδοση του κινητήρα. Και αύξηση ισχύος, ανάλογα με την κατασκευή από 5-7% !!! Παρά την αύξηση της συμπιέσεως κατά μια ατμόσφαιρα, δεν παρουσιάζονται φαινόμενα κρουστικής προαναφλέξεως, τα γνωστά πυράκια !
Τα δύο στάδια αυτά 1Ο και 2Ο μαζί σας δίνουν μείωση καταναλώσεως 30%.
3ο στάδιο
Αλλάζετε τα μπουζί του αυτοκινήτου σας με αντιστοίχου θερμικής κλίμακας της SlitFire ειδικά τα τριπλό-πλάτινα. Απαγορέψτε στον μηχανικό να ρυθμίσει τα διάκενα. Κρατάνε για 150.000 χιλιόμετρα.
Εδώ έχει παιχθεί ένα παιχνίδι, η εταιρεία κατηγορήθηκε ότι έκανε ψεύτικους ισχυρισμούς για την οικονομία που προσφέρει στην καύση. Αυτό μείωσε κάθετα τις πωλήσεις της. Στις πρώτες συσκευασίες έδειχνε σε σκίτσο της την πραγματικότητα. Κάτι που αργότερα το αφαίρεσε. Έδειχνε αντί τον κλασσικό σπινθήρα, κάτι σαν κόκκο ρυζιού.
Δηλαδή απλά ένα «σπυρί» από ψυχρό πλάσμα. Αυτό θα σήμαινε αντί για ένα μέτωπο φλογός από τον ένα σπινθήρα , πρακτικά άπειρα μέτωπα. Άλλωστε αντιλαμβάνεστε ότι μόλις τα βάλετε, ο ήχος της εξατμίσεως μπασάρει σημαντικά. Σε ορισμένα μεσαίου – μεγάλου κυβισμού Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα , ο ήχος θυμίζει κάπως τους Αμερικανικούς δεινόσαυρους των πάλαι ποτέ 7.000 κυβικών. Και κάτι άλλο, αφού ο υπολογιστής «συνηθίσει» τα μπουζί, το ρελαντί πέφτει κατά μέσο όρο 100 – 200 στροφές !
Το στάδιο αυτό σας δίνει οικονομία 15%.
4ο στάδιο
Αλλάζετε το κοινό χάρτινο φίλτρο με ένα φίλτρο ΚΝ. Τα κοινά φίλτρα όσο αυξάνουν οι στροφές του κινητήρα «πνίγονται» γιατί κλείνουν οι πόροι τους. Αυτό το φίλτρο δεν πνίγεται και το έχετε εφ όρου ζωής του αυτοκινήτου, αρκεί να το συντηρείτε σύμφωνα με τις οδηγίες κάθε 10-15.000 χιλιόμετρα. Αν δεν μπορείτε εσείς, ο μηχανικός σας.
Το στάδιο αυτό σας δίνει οικονομία 15%.
Εννοείτε, ΞΑΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, ότι τα ποσοστά οικονομίας που δίνω, ισχύουν σε συνέργεια με την εφαρμογή ολόκληρου του πακέτου !
Επίσης την πρώτη φορά που θα κάνετε αυτές τις αλλαγές, για να έχετε το πλήρες αποτέλεσμα, χρειάζεται να διανύσετε 500 χιλιόμετρα.
Τα ποσοστά διαφέρουν συν πλην 5% από το μοντέλο του αυτοκινήτου, και νοούνται με τον ίδιο τρόπο οδηγήσεως που έχετε.
Επίσης παρόλο που είναι πιο ακριβά από τα συνηθισμένα αναλώσιμα που χρησιμοποιείτε, το χιλιομετρικό κόστος κατεβαίνει σημαντικά, εάν κάνετε τους υπολογισμούς !
Άντε και καλή επιτυχία σε όσους το δοκιμάσουν.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.