Στην γραμμή της Άγκυρας ο πρόεδρος του Ποταμιού, εξέπληξε και τους πλέον ανθέλληνες με τις δηλώσεις του…
Πόσο σοβαρός μπορεί να είναι ένας πολιτικός αρχηγός, όταν με ψευδείς δηλώσεις του εκθέτει τη χώρα του;
Ποιούς σκοπούς εξυπηρετεί ο κ. Θεοδωράκης, όταν συντάσσεται πλήρως με την επιθετική τουρκική εξωτερική πολιτική στην Θράκη;
Εάν οι δηλώσεις του συγκεκριμένου πολιτικού αρχηγού αφορούσαν τις Μαλδίβες ή την Ζουαζηλάνδη θα μπορούσαν να είναι χαριτωμένες ή ακόμη και να αποτελούν δείγμα θέσεων επί της διεθνούς πολιτικής.
Όμως, δυστυχώς για τον κ. Θεοδωράκη, οι δηλώσεις του ήταν μεστές αναληθειών και έμοιαζαν περισσότερο με φουσκωμένο ποτάμι που «κατεβάζει» πολλά σκουπίδια.
Το πλέον ατυχές για τον πρώην ρεπόρτερ – δημοσιογράφο και νυν αρχηγό πολιτικού κόμματος, είναι πως τις συγκεκριμένες του δηλώσεις θα ήθελαν πολύ να τις είχαν κάνει τούρκοι αξιωματούχοι.
Όμως, ο κ. Σταύρος Θεοδωράκης, βασιζόμενος στην εμπειρία του ως ρεπόρτερ, ήταν σαφής στα όσα με υπερβολική σιγουριά δήλωσε, κατορθώνοντας να συγκεντρώσει (αρνητικά) το ενδιαφέρον της δημοσιότητας στο πρόσωπό του και το κόμμα του οποίου ο ίδιος ηγείται…
Τι δήλωσε ο Σταύρος Θεοδωράκης
«Μαζεύτηκαν κάποιοι απόστρατοι αξιωματικοί, έστειλε ο κ. Καμμένος και μια μικρή δύναμη στρατιωτών του 4ου Σώματος, έστειλε και μια μπάντα, ένα τμήμα της μπάντας του 4ου Σώματος, και πήραν το επιτάφιο από την εκκλησία που είναι έξω από το μουσουλμανικό χωριό και για πρώτη φορά έκαναν μαζί με τον επιτάφιο την περιφορά σε όλο το μουσουλμανικό χωριό. Αντιλαμβάνεστε τι μπορεί να σημαίνει αυτό για τις ισορροπίες της περιοχής; […] Ποια επίδειξη κάνεις, όταν Παρασκευή έχεις ένα ένοπλο τμήμα, έχεις μια στρατιωτική μπάντα και έχεις απόστρατους αξιωματικούς να κάνουν ουσιαστικά παρέλαση μέσα σε ένα μουσουλμανικό χωριό; Τι προσπαθείς να κάνεις; Προσπαθείς να ανάψεις ένα σπίρτο σε μια πυριτιδαποθήκη και αυτός είναι ο κίνδυνος».
Είναι σαφές ότι ο πρώην δημοσιογράφος και νυν πολιτικός και αρχηγός ενός κόμματος που δεν έχει σαφείς θέσεις σε οτιδήποτε, επιχειρεί εσκεμμένα ή μη, να δημιουργήσει μία «εθνικιστική» εικόνα στην Θράκη με την πρόφαση της περιφοράς του Επιταφίου στο χωριό Εχίνος του ν. Ξάνθης. Όλως τυχαίως, τα ίδια επιχειρήματα έχει και ο άλλος γνωστός δημοσιογράφος (λάτρης της Τουρκίας) Αμπντουλχαλίλ Ντεντέ, ο οποίος μάλιστα σε σχετικό του άρθρο είχε απορήσει με την εγκράτεια των μουσουλμάνων του Εχίνου, επειδή δεν πετάχτηκε κάποια μολότοφ κατά του Επιταφίου.
Δηλώσεις του Ιρφάν Μεχμέτ Αλή (μουσουλμάνος Πομάκος) για τα όσα δήλωσε ο Σταύρος Θεοδωράκης
Καταδικάζω ως μουσουλμάνος τα πρόσφατα γεγονότα στην περιοχή, που θέλουν να πλήξουν τις καλές σχέσεις χριστιανών και μουσουλμάνων, θέλω να δηλώσω τα εξής:
1) Για τη φωτιά στο τζαμί της Κομοτηνής εμπιστεύομαι τις ελληνικές Αρχές και τις ανακοινώσεις τους. Αναρωτιέμαι τι στοιχεία και ποιους στόχους έχουν όσοι τις αμφισβητούν.
2) Για το άσχετο γεγονός της περιφοράς του Επιταφίου στον Εχίνο, που ορισμένοι θέλουν να το συνδυάζουν για να φτιάξουν μια δήθεν ανησυχητική εικόνα, εμείς ξέρουμε ότι το εκκλησάκι εκεί λειτουργεί από χρόνια ακόμα και το βράδυ της Ανάστασης, χωρίς ποτέ να προκαλεί κανέναν. Η περιφορά στα όρια του οικισμού, όπου είναι ο ναός, το κέντρο υγείας, η στρατιωτική υπηρεσία, η αστυνομία και το μνημείο πεσόντων, δεν καταλαβαίνω ποιος μπορεί να το δει αρνητικά. Ποιον πειράζει ο εκκλησιασμός όσων τέτοιες μέρες υπηρετούν στο χωριό το κοινό καλό και συμφέρον; Πότε άκουσαν χριστιανούς να παρεξηγούνται για μουσουλμανική προσευχή οπουδήποτε;
3) Όσο για την αναφορά στον μητροπολίτη Ξάνθης, αυτή ήταν που όργισε πιο πολύ και ντράπηκα για σας. Να κατηγορείται ονομαστικά ένας άνθρωπος που τόσα χρόνια έχει αποδείξει ότι δεν ξεχωρίζει θρήσκευμα σε όσους βοηθά. Ένας άνθρωπος χαμηλών τόνων που η πόρτα της μητρόπολης είναι πάντα ανοικτή για μας. Ποτέ δεν μας ξεχώρισε αυτος ο άνθρωπος. Ποτε δεν μας προσβαλε. Μόνο μας βοήθησε! ΝΤΡΟΠΗ να υπογράφουν τέτοια κείμενα και να ζητούν τα ρέστα!
Εγώ ζητάω έναν εισαγγελέα να τους καλέσει να απολογηθούν για όσα κάνουν σε βάρος της κοινωνικής ειρήνης γιατί αυτά μου θυμίζουν μόνο εποχές ντροπής.
Ιρφάν Μεχμέτ Αλή
1) Για τη φωτιά στο τζαμί της Κομοτηνής εμπιστεύομαι τις ελληνικές Αρχές και τις ανακοινώσεις τους. Αναρωτιέμαι τι στοιχεία και ποιους στόχους έχουν όσοι τις αμφισβητούν.
2) Για το άσχετο γεγονός της περιφοράς του Επιταφίου στον Εχίνο, που ορισμένοι θέλουν να το συνδυάζουν για να φτιάξουν μια δήθεν ανησυχητική εικόνα, εμείς ξέρουμε ότι το εκκλησάκι εκεί λειτουργεί από χρόνια ακόμα και το βράδυ της Ανάστασης, χωρίς ποτέ να προκαλεί κανέναν. Η περιφορά στα όρια του οικισμού, όπου είναι ο ναός, το κέντρο υγείας, η στρατιωτική υπηρεσία, η αστυνομία και το μνημείο πεσόντων, δεν καταλαβαίνω ποιος μπορεί να το δει αρνητικά. Ποιον πειράζει ο εκκλησιασμός όσων τέτοιες μέρες υπηρετούν στο χωριό το κοινό καλό και συμφέρον; Πότε άκουσαν χριστιανούς να παρεξηγούνται για μουσουλμανική προσευχή οπουδήποτε;
3) Όσο για την αναφορά στον μητροπολίτη Ξάνθης, αυτή ήταν που όργισε πιο πολύ και ντράπηκα για σας. Να κατηγορείται ονομαστικά ένας άνθρωπος που τόσα χρόνια έχει αποδείξει ότι δεν ξεχωρίζει θρήσκευμα σε όσους βοηθά. Ένας άνθρωπος χαμηλών τόνων που η πόρτα της μητρόπολης είναι πάντα ανοικτή για μας. Ποτέ δεν μας ξεχώρισε αυτος ο άνθρωπος. Ποτε δεν μας προσβαλε. Μόνο μας βοήθησε! ΝΤΡΟΠΗ να υπογράφουν τέτοια κείμενα και να ζητούν τα ρέστα!
Εγώ ζητάω έναν εισαγγελέα να τους καλέσει να απολογηθούν για όσα κάνουν σε βάρος της κοινωνικής ειρήνης γιατί αυτά μου θυμίζουν μόνο εποχές ντροπής.
Ιρφάν Μεχμέτ Αλή
Τι επιδιώκει ο πρόεδρος του «Ποταμιού»;
Μετά και από αυτές τις δηλώσεις ενός πραγματικού κατοίκου της περιοχής, και μάλιστα, μουσουλμάνου, δικαίως αναρωτιόμαστε: Τι επιδιώκει ο κ. Σταύρος Θεοδωράκης, πρόεδρος του «Ποταμιού», για την Ελληνικότητα της Θράκης;
Μπορεί ο πρόεδρος του «Ποταμιού» να στηρίζεται σε πληροφορίες χριστιανών της περιοχής (μάλλον εννοεί της Ξάνθης), αλλά σαν δημοσιογράφος θα έπρεπε να ελέγξει ο ίδιος (με προσωπική του έρευνα, αφού προβάλλει την δημοσιογραφική του ιδιότητα) το γεγονός όχι μόνο στο βάθος χρόνου, αλλά και στον παρόντα χρόνο. Να ελέγξει δηλαδή τι πραγματικά συνέβη, ζητώντας πληροφορίες από τις αρχές… Εκτός και εάν ο ίδιος θεωρεί πως τα αρμόδια θεσμικά όργανα ψεύδονται και οι πληροφορίες του από συνεργάτες του ή άλλους, είναι πιό αξιόπιστες από το επίσημο ελληνικό κράτος…!
Μπορεί ο πρόεδρος του «Ποταμιού» να στηρίζεται σε πληροφορίες χριστιανών της περιοχής (μάλλον εννοεί της Ξάνθης), αλλά σαν δημοσιογράφος θα έπρεπε να ελέγξει ο ίδιος (με προσωπική του έρευνα, αφού προβάλλει την δημοσιογραφική του ιδιότητα) το γεγονός όχι μόνο στο βάθος χρόνου, αλλά και στον παρόντα χρόνο. Να ελέγξει δηλαδή τι πραγματικά συνέβη, ζητώντας πληροφορίες από τις αρχές… Εκτός και εάν ο ίδιος θεωρεί πως τα αρμόδια θεσμικά όργανα ψεύδονται και οι πληροφορίες του από συνεργάτες του ή άλλους, είναι πιό αξιόπιστες από το επίσημο ελληνικό κράτος…!
Με δική μας έρευνα γνωρίζουμε πως η περιφορά του Επιταφίου γίνεται κάθε χρόνο. Κι επειδή υπήρξαν φέτος κάποιες πληροφορίες για πιθανή εμφάνιση «εισερχομένων ακραίων στοιχείων» κατά την περιφορά του Επιταφίου, αποφασίστηκε (και ίσως κακώς) να αλλάξει η διαδρομή της περιφοράς, για να μην υπάρξουν εντάσεις.
Στην περιφορά του Επιταφίου συμμετέχει κάθε χρόνο στρατιωτικό τμήμα (όπως συμβαίνει σε όλους τους Επιταφίους, εάν στην περιοχή υπάρχει στρατιωτική παρουσία) καταδρομέων από γειτονικό στρατιωτικό φυλάκιο, ενώ υπήρχε και αστυνομική παρουσία, αφού στον Εχίνο εδρεύει Αστυνομικό Τμήμα.
Η παρουσία των αποστράτων και εφέδρων αξιωματικών ήταν απόφαση του Συνδέσμου Αποστράτων Αξιωματικών Ν. Ξάνθης, μέλη του οποίου μαζί με τις οικογένειές του παρίσταντο στην περιφορά του Επιταφίου.
Στην περιφορά του Επιταφίου συμμετέχει κάθε χρόνο στρατιωτικό τμήμα (όπως συμβαίνει σε όλους τους Επιταφίους, εάν στην περιοχή υπάρχει στρατιωτική παρουσία) καταδρομέων από γειτονικό στρατιωτικό φυλάκιο, ενώ υπήρχε και αστυνομική παρουσία, αφού στον Εχίνο εδρεύει Αστυνομικό Τμήμα.
Η παρουσία των αποστράτων και εφέδρων αξιωματικών ήταν απόφαση του Συνδέσμου Αποστράτων Αξιωματικών Ν. Ξάνθης, μέλη του οποίου μαζί με τις οικογένειές του παρίσταντο στην περιφορά του Επιταφίου.
Προφανώς, ο κ. Θεοδωράκης δεν επιθυμεί την παρουσία του Ελληνικού Στρατού και της Αστυνομίας στην περιοχή του Εχίνου, γι αυτό και χρησιμοποιώντας την υπερβολή (με ποια σκοπιμότητα άραγε;) «κατήγγειλε» έως και την στρατιωτική μπάντα (που δεν υπήρχε), ενώ δεν παρέλειψε να καταδείξει τις προσωπικές του πεποιθήσεις εν γένει για το Ελληνικό Στράτευμα και ειδικά για τους απόστρατους αξιωματικούς, τους οποίους αυθαίρετα ενέπλεξε στην πολιτική του αμπελοφιλοσοφία.
Προφανέστατα, ο κ. Θεοδωράκης δεν γνωρίζει πως όταν ακολουθία του Επιταφίου δεν είναι παρέλαση, αλλά συμμετοχή στη νεκρική ακολουθία.
Προφανέστατα, ο κ. Θεοδωράκης δεν γνωρίζει πως όταν ακολουθία του Επιταφίου δεν είναι παρέλαση, αλλά συμμετοχή στη νεκρική ακολουθία.
Όμως, η χειμαρρώδης ψευδολογία του προέδρου του «Ποταμιού» δεν σταμάτησε στο σημείο αυτό. Ο «ρεπόρτερ» Θεοδωράκης κατήγγειλε ψευδώς ότι η περιφορά του Επιταφίου έγινε σε όλο το μουσουλμανικό χωριό του Εχίνου. Η περιφορά του Επιταφίου ξεκίνησε από την εκκλησία του Αγίου Γεωργίου του χωριού (βρίσκεται στην άκρη του χωριού και δίπλα σε χείμαρρο), πέρασε μπροστά από το Αστυνομικό Τμήμα, έστριψε προς την γέφυρα και ακολούθησε τον δρόμο προς την Ξάνθη. Στην πρώτη στροφή (απόσταση περίπου 300 μέτρα από την εκκλησία), έγινε στάση και μικρή ιερατική ανάγνωση σε μνημείο πεσόντων (χριστιανών και μουσουλμάνων) του 1940 επί της (εκτός οικισμού) οδού που οδηγεί στην Ξάνθη.
Αμέσως μετά, η ακολουθία επέστρεψε από τον ίδιο δρόμο και κατέληξε στην εκκλησία του χωριού, αποφεύγοντας να ακολουθήσει συντομότερη πορεία μέσα από μία γειτονιά (σχετικά νεόκτιστη) του Εχίνου, επειδή υπήρξαν πληροφορίες για αντιδράσεις κάποιων «εισερχομένων ένθερμων» μουσουλμάνων.
Αμέσως μετά, η ακολουθία επέστρεψε από τον ίδιο δρόμο και κατέληξε στην εκκλησία του χωριού, αποφεύγοντας να ακολουθήσει συντομότερη πορεία μέσα από μία γειτονιά (σχετικά νεόκτιστη) του Εχίνου, επειδή υπήρξαν πληροφορίες για αντιδράσεις κάποιων «εισερχομένων ένθερμων» μουσουλμάνων.
Στις εικόνες που ακολουθούν καταγράφεται η πορεία της πομπής του Επιταφίου στον χάρτη.
Και στους δύο χάρτες καταγράφεται με μπλε χρώμα η πορεία του Επιταφίου, ενώ με κόκκινο χρώμα η πορεία επιστροφής που δεν έγινε για να μην «ερεθιστούν» κάποιοι φανατικοί «εισερχόμενοι μουσουλμάνοι»…
Ο κ. Θεοδωράκης, καλό θα είναι (ακολουθώντας την δημοσιογραφική του παιδεία) να ερευνά ο ίδιος τα όσα του μεταφέρονται ή να σκέφτεται πολλές φορές αυτά που δηλώνει πριν να τα δηλώσει. Σαν πολιτικός μπορεί να ψεύδεται ασύστολα (χαρακτηριστικό γνώρισμα των πολιτικών και της πολιτικής στην Ελλάδα), όμως σαν δημοσιογράφος οφείλει να ερευνά, να διασταυρώνει και, επιπλέον, να «ζυγίζει» τις ό,ποιες πληροφορίες, και να προχωρά σε δηλώσεις με ιδιαίτερη σοβαρότητα, όταν αυτές μπορούν να βλάψουν τα εθνικά συμφέροντα ή να γίνουν αντικείμενο εκμετάλλευσης από εγχώριους και εξωγενείς παράγοντες με σκοπό να αμαυρώσουν την εικόνα της χώρας ή προκειμένου να διασαλευθεί η ειρήνη και η ασφάλεια των Ελλήνων πολιτών.
Εμείς, από την πλευρά μας δεν μπορούμε να κατανοήσουμε την σκοπιμότητα στα ψεύδη του κ. Θεοδωράκη. Εάν τα όσα κατήγγειλε – δήλωσε ο πρόεδρος του «Ποταμιού» είναι προϊόν πολιτικής ανωριμότητας, τότε καλό θα ήταν τόσο ο ίδιος όσο και οι σύμβουλοί του να περιορίσουν τις δηλώσεις τους, έως ότου (εάν ποτέ) ωριμάσουν πολιτικά. Εάν, όμως, οι δηλώσεις αυτές είναι αποτέλεσμα κακής εσωκομματικής πληροφόρησης, καλό θα είναι ο κ. Θεοδωράκης να «πάρει κεφάλια» μέσα στο κόμμα του, που σύμφωνα με όσα ο ίδιος δήλωσε, ενστερνίζεται σε απόλυτο βαθμό τις θέσεις του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής και της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής, ενώ ταυτόχρονα λειτουργεί ως πυροκροτητής και «δυναμιτίζει» συγκεκριμένους κύκλους φανατικών – εθνικιστών τουρκοφρόνων (π.χ. Γκρίζοι Λύκοι) που δρουν μέσα στην Ελληνική Θράκη.
Τώρα, εάν ο κ. Θεοδωράκης αντιμετωπίζει ως πρόκληση την παρουσία επί ελληνικού εδάφους του Ελληνικού Στρατού, της Αστυνομίας και των θεσμικών οργάνων της Ελληνικής Πολιτείας, τότε αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει να συζητηθεί εκτενώς και ο ίδιος θα πρέπει να προχωρήσει σε αποσαφήνιση (χωρίς εκθέσεις ιδεών) προκειμένου να ξεκαθαρίσει για το πως εννοεί την ελληνική επικράτεια, αλλά και για το εάν ο ίδιος αντιμετωπίζει την Θράκη ως τμήμα της Ελλάδας…
Τώρα, εάν ο κ. Θεοδωράκης αντιμετωπίζει ως πρόκληση την παρουσία επί ελληνικού εδάφους του Ελληνικού Στρατού, της Αστυνομίας και των θεσμικών οργάνων της Ελληνικής Πολιτείας, τότε αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει να συζητηθεί εκτενώς και ο ίδιος θα πρέπει να προχωρήσει σε αποσαφήνιση (χωρίς εκθέσεις ιδεών) προκειμένου να ξεκαθαρίσει για το πως εννοεί την ελληνική επικράτεια, αλλά και για το εάν ο ίδιος αντιμετωπίζει την Θράκη ως τμήμα της Ελλάδας…
Τις θέσεις – δηλώσεις αυτές, έχουμε μάθει να τις «εισπράττουμε» από συγκεκριμένα «κανάλια» της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής. Άραγε, ο κ. Θεοδωράκης τοποθετεί εαυτόν σε αυτά τα «κανάλια»; Και αν ναι, για ποιόν λόγο;
Μετά από όλα αυτά, καλό θα είναι ο κ. Θεοδωράκης να γνωρίζει πως θα φέρει ακέραιη την ευθύνη για οποιαδήποτε συμπεριφορά και δηλώσεις τουρκοφρόνων της Ελληνικής Θράκης, αλλά και για εκμετάλλευση των δηλώσεών του από την επίσημη εξωτερική πολιτική της Τουρκίας.
Από την πλευρά μας, συστήνουμε στον κ. Θεοδωράκη να μιλάει μόνο για όσα γνωρίζει. Για όσα δεν γνωρίζει καλό θα είναι να σωπαίνει. Έτσι, καλό θα κάνει στο πολιτικό αλλά και στο δημοσιογραφικό του προφίλ, ενώ με την σιωπή του είναι βέβαιο πως δεν θα προξενήσει καμία ζημιά στη χώρα.
Από την πλευρά μας, συστήνουμε στον κ. Θεοδωράκη να μιλάει μόνο για όσα γνωρίζει. Για όσα δεν γνωρίζει καλό θα είναι να σωπαίνει. Έτσι, καλό θα κάνει στο πολιτικό αλλά και στο δημοσιογραφικό του προφίλ, ενώ με την σιωπή του είναι βέβαιο πως δεν θα προξενήσει καμία ζημιά στη χώρα.
Τέλος, και αφήνουμε το ερώτημα προς απάντηση από τον λαλίστατο κ. Θεοδωράκη, μπορεί ο πρόεδρος του «Ποταμιού» να αναλογιστεί τι ακριβώς θα σημάνει η αδειοδότηση άσκησης εκτέλεσης θρησκευτικών καθηκόντων στην Ελληνική Επικράτεια, με βάση το ποσοστό – πλειοψηφία των ανά περιοχή θρησκευομένων; Και, με βάση το σκεπτικό αυτό, ο κ. Θεοδωράκης πιστεύει πως σε κάποια χωριά της Ελληνικής Θράκης θα πρέπει να σταματήσει η θρησκευτική λατρεία της Ορθόδοξης Ελληνικής Εκκλησίας; Μήπως επειδή κάποιοι -εξωχώρια καλοπληρωμένοι- ενοχλούνται πολύ, να γκρεμίζαμε και τις χριστιανικές εκκλησίες κ. Θεοδωράκη;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.