Μια 56χρονη τετραπληγική γυναίκα άφησε την τελευταία της πνοή την Τετάρτη μέσα στο σπίτι της, στη συνοικία της Νέας Χώρας στα Χανιά. Η γυναίκα ...
τα τελευταία 15 χρόνια αντιμετώπιζε σοβαρότατα προβλήματα υγείας. Όπως κατήγγειλαν τα παιδιά της, άφησε την τελευταία της πνοή το μεσημέρι της Τετάρτης, μία ώρα μετά αφού η ΔΕΗ – λόγω χρέους – της έκοψε το ρεύμα, αν και χρειαζόταν μηχανική υποστήριξη από τρία μηχανήματα όλο το 24ωρο.Οι συγγενείς της 56χρονης κατέθεσαν το απόγευμα μήνυση κατά παντός υπευθύνου, ενώ τα ακριβή αίτια του θανάτου της αναμένεται να προσδιορίσει η νεκροψία-νεκροτομή.
-
Γιος τετραπληγικής: Η ΔΕΗ ήξερε από το 2007 ότι η μητέρα μου δε μπορεί να ζήσει χωρίς ρεύμα
«Χάσαμε τη μάνα μου για 800 ευρώ παρά το διακανονισμό που είχαμε κάνει», είπε μιλώντας στην εκπομπή «Πρωινό MEGA» ο γιος της 56χρονης τετραπληγικής γυναίκας και τόνισε ότι η μητέρα του είναι με μηχανική υποστήριξη από το 2004. «Η ΔΕΗ ήξερε από το 2007 ότι η μητέρα μου είναι με μηχανική υποστήριξη και δεν μπορεί να ζήσει χωρίς ρεύμα»,
«Το χρέος στη ΔΕΗ είναι γύρω στα 800 ευρώ και στο προηγούμενο δίμηνο με τη βοήθεια κάποιου ανθρώπου και αφού μιλήσαμε με τη ΔΕΗ στο υποκατάστημα των Χανίων, μάθαμε ότι το ποσό που πρέπει να πληρωθεί είναι 115 ευρώ, αφού τα υπόλοιπα είναι το χαράτσι», δήλωσε ο γιος της άτυχης γυναίκας, τονίζοντας ότι το εν λόγω ποσό πληρώθηκε, κατόπιν ήρθε ο επόμενος λογαριασμός που δεν ήταν ενημερωμένος με την πληρωμή. Η δε διακοπή, όπως λέει, έγινε χωρίς να ενημερωθεί κανείς.
-
Οι δικαιολογίες της ΔΕΗ
Η ΔΕΗ σε ανακοίνωσή της προσπαθεί να δικαιολογηθεί λέγοντας ότι η επιχείρηση δεν γνώριζε ότι η καταναλώτρια ανήκει στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης.
Ολόκληρη η απάντηση της ΔΕΗ για το περιστατικό έχει ως εξής:
«Σχετικά με τις σημερινές αναφορές σε διαδικτυακές σελίδες για διακοπή ηλεκτροδότησης οικίας καταναλωτή στα Χανιά Κρήτης λόγω οφειλής, κατόπιν σχετικής εντολής της ΔΕΗ ΑΕ, οφείλουμε να ενημερώσουμε για τα κάτωθι:
Ύστερα απο σχετικό έλεγχο των στοιχείων του καταναλωτή που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.
Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλώτης ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα.
Υπενθυμίζουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ευπαθών καταναλωτών, για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών απαιτείται μια απλή αίτηση, η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770».
Ύστερα απο σχετικό έλεγχο των στοιχείων του καταναλωτή που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.
Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλώτης ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα.
Υπενθυμίζουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ευπαθών καταναλωτών, για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών απαιτείται μια απλή αίτηση, η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.