Το ’χουμε ξαναπεί: εκεί που μπερδεύονται πολλές γυναίκες τα κάνουν μαντάρα.
Το ίδιο συνέβη και στην Ανάσταση του Χριστού. Με τις φλυαρίες τους μπέρδεψαν τους Ευαγγελιστές και μαζί μ’ αυτούς κι εμάς...
Ο Ιωάννης στο Ευαγγέλιό του περιγράφει τη Μαρία τη Μαγδαληνή να φτάνει μόνη στον τάφο, να τον βρίσκει άδειο και να μεταφέρει την είδηση στον Πέτρο και στον Ιωάννη.
Ο Ματθαίος διηγείται πως μαζί με τη Μαγδαληνή ήταν και η μητέρα του Ιακώβου, η Μαρία.
Ο Λουκάς δεν ξέρει τίποτα για τη Σαλώμη, και κάνει λόγο για κάποια Ιωάννα που πήγε μαζί με κάτι άλλες γυναίκες.
Ο δε Μάρκος διαψεύδει τον Ιωάννη γράφοντας πως οι γυναίκες δεν είπαν τίποτα σε κανέναν γιατί ήταν κατατρομαγμένες...
Ας δούμε όμως τι είδαν στον τάφο τα χαζο-γύναια:
Η Μαγδαληνή του Ιωάννη είδε πρώτα δυο αγγέλους και μετά τον Ιησού που δεν την άφησε να τον αγγίξει.
Οι δυο Μαρίες του Ματθαίου είδαν έναν καθισμένο άγγελο και μετά τον Ιησού.
Οι τρεις γυναίκες του Μάρκου είδαν έναν νεκρό με λευκό σεντόνι.
Οι γυναίκες του Λουκά είδαν μόνο δυο άντρες με λαμπρά ρούχα, αλλά τον Ιησού όχι.
Πόσο δίκιο είχαν οι Ιουδαίοι που θεωρούσαν τις γυναίκες εντελώς φαντασιόπληκτες και ανώριμες και δεν τις δέχονταν ούτε ως μάρτυρες στα δικαστήρια...
Ο καημένος ο Παύλος, καμένος σαν κι εμένα απ’ τις γυναίκες, έδωσε τη σωστή λύση: πέταξε εντελώς απ’ το κάδρο τα χαζο-γύναια, και επικαλείται τη μαρτυρία μόνο αντρών!
"Ο Ιησούς εμφανίστηκε πρώτα στον Πέτρο, στη συνέχεια στους λοιπούς μαθητές, μετά σε πάνω από 500 αδελφούς, ύστερα στον Ιάκωβο και τέλος σε όλους τους αποστόλους"!
Ν’ αγιάσει το στόμα σου Παύλε μου!
Εκτός από τα υβριστικά σχόλια (μόνο εσείς έχετε προφανώς το προνόμιο να απαξιώνετε, βλέπε τίτλο)μάλλον δε δημοσιεύετε και τα σχόλια που με επιχειρήματα αντικρούουν τις δικές σας απόψεις. Κρίμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήAς μην ξεχνούμε και τόσον χαρισματικό κοράνιον (κείμενα πλήρης διαύγειας επίσης γραμμένα απο άνδρα, υπαγορευμένα απο άγγελο του Κυρίου όλο αγόρια έχουμε και εδώ) που έξηγά ότι η μαρτυρία ενός άνδρας είναι αντάξια αυτής 10 γυναικών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ.
την απόδοση τιμών στη σημαία με παιάνισμα από το εντεταλμένο άγημα του εμβατηρίου της σημαίας και εν συνεχεία του Εθνικού Ύμνου. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι το διάταγμα αυτό ποτέ δεν εφαρμόστηκε. Γιατί και για όσους πιστεύουν και για όσους αμφιβάλλουν το μήνυμα του «Θείου Πάθους» και της Ανάστασης δεν μπορεί παρά να είναι - και είναι - οικουμενικό και πανανθρώπινο. Έτσι, άλλωστε, το υπηρετεί και η επίσημη ορθόδοξη εκκλησία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά που έγιναν προχθές στον Άγιο Διονύσιο δεν είναι παρά μια κακόγουστη επίδειξη πατριωτισμού, που κινείται στα όρια της ασέβειας. Ούτε βέβαια ήταν τυχαίο ότι ο παριστάμενος Αρχιεπίσκοπος, οι ιερείς, οι ψάλτες και οι συμμετέχοντες στην Αναστάσιμη Ακολουθία, σύμφωνα με όλες τις μαρτυρίες, έμειναν εμβρόντητοι.
ΣΥΡΙΖΑ!!!!!!! για τον εθνικο υμνο κατα την διαρκεια της αναστασεως του ανυπαρκτου εβραιου
Ως αφελές γύναιο που είμαι βάσει του συγγράψαντος του πιό πάνω άρθρου θα συμφωνήσω απόλυτα με τον ανώνυμο για την δήθεν ανάσταση του ανύπαρκτου εβραίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ όλη τελετή είναι γελειωτάτη και όσον και να θέλει να μιμηθεί (διότι αυτό είναι στην ουσία) τον θάνατο και την ανάσταση του Αδωνη και του Διόνυσου μοιάζει με βλοσυρή μασκαράτα.
Α.