έτσι τον γνωρίσαμε και έτσι τον γνωρίζουμε οι περισσότεροι.
Τζίμης Πανούσης, ένας χαρισματικός άνθρωπος της καυστικής σάτιρας, ένας σύγχρονος Αριστοφάνης των ημερών μας.
Ο Τζιμάκος ..έτσι τον λέγαμε ..έτσι τον γνωρίσαμε και έτσι τον γνωρίζουμε οι περισσότεροι. Σε πολλούς όμως δεν αρέσει, η καλύτερα δεν τον αντέχουν,λόγω της οικειότητας που έχει με την κοινωνία..και της οξυδέρκειας των λεγομένων του επάνω στο τώρα.
Αυτό είναι που τον κάνει ξεχωριστό ,ακόμη και σε αυτήν την εποχή.
Ο Τζιμάκος έχει ένα πλατύ κοινό, που απέκτησε με τα τραγούδια του και με τις κόντρες που ήρθε με το σάπιο πουριτανικό σύστημα που μας περιβάλει μέχρι σήμερα..
Ο Τζιμάκος δεν πήγε «συνειδητά» στρατό, τα έβαλε με τον μιλιταρισμό,..έκραζε όλους τους στρατόκαυλους, που ευθύνονται για τόσα ατυχήματα και αυτοκτονίες μέσα στα στρατόπεδα..
Συνειδητά επίσης κράζει τον καπιταλισμό και όλους αυτούς που κινούν τα νήματα και κερδίζουν έναν σκασμό λεφτά, ενώ άλλοι δεν έχουν να φάνε..
Με αυτούς που λέγανε "πάγωσε οι τσιμινιέρα" και μετέπειτα κατάληξαν να υποστηρίζουν μνημόνια μέσα από τα αστικά, συστημικά ΜΜΕ, κορόιδευαν και χρέωναν τον κοσμάκη, ένεκεν φιλανθρωπικών εκδηλώσεων, ενώ κέρδιζαν, μέσα από αυτό το ψέμα της δήθεν ανιδιοτέλειας...
Εκεί βρήκαν μπροστά τους το Τζιμάκο πάλι και τον τράβηξαν στα δικαστήρια, επειδή έκραζε τους απατεώνες..Πιο παλια το 1984, από τους δίσκους των Μουσικών Ταξιαρχιών λογοκρίνονταν λέξεις, που "προσέβαλαν τη δημόσια αιδώ". Με το δίσκο Δουλειές του Κεφαλιού, ξανά στα δικαστήρια για εξύβριση εθνικού συμβόλου, γιατί στο εξώφυλλο του δίσκου εικονιζόταν να ανοίγει τρύπες σε ελληνικές σημαίες. Δεν κρίθηκε ένοχος για αυτές τις κατηγορίες.
Αρχές του 2005 ο Πανούσης καταδικάστηκε ερήμην, από το πρωτοδικείο Πάτρας για εξύβριση αστυνομικού επειδή στην διάρκεια παράστασής του στην πόλη της Πάτρας, έκανε τηλεφωνική φάρσα σε αστυνομικό.
Σήμερα μέσα από τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, κατηγορείται για αντισημιτισμό και για προσβολή ιμπεριαλιστικού σύμβολου(αστέρι εβραίων) διότι το εξισώνει με την σβάστικα. Προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν βλέπω να θίγεται το συμφέρον της εργατικής τάξης των εβραίων.
Εξάλλου, για μένα ισχύει αυτό που έλεγε ο Μάρξ, ότι «οι θρησκείες είναι το όπιο του λαού» και τα σύμβολα είναι της εξουσίας και όχι του λαού
Αυτά και αλλα πολλά για την ιδεολογική καυστική σάτιρα-στάση του Τζιμάκου.
Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι, ότι ο Τζιμάκος δεν θα σταματήσει να είναι αληθινός και καυστικός, επειδή το θέλει το σύστημα η τα συστήματα..Καλή επιτυχία στο πρόγραμμα του στο τρόικα κλαμπ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.