Μεγάλη καμπάνια ενημέρωσης της κυβέρνησης για τους εμβολιασμούς κατά του κορονοϊού, ύψους 18,5 εκατ. ευρώ θα «τρέξει» το επόμενο διάστημα στα media, σύμφωνα με απόφαση που υπέγραψε την παραμονή των Χριστουγέννων (!) ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας.
Με το απαράδεκτο προηγούμενο της ανάλογης καμπάνιας «Μένουμε σπίτι» την περασμένη άνοιξη, εγείρεται αυτομάτως το ερώτημα αν αυτή τη φορά η κατανομή του ποσού θα γίνει με αξιοκρατικά κριτήρια (επισκεψιμότητα, τηλεθέαση, κυκλοφορία κλπ) ή αν θα επικρατήσει το πνεύμα χρηματοδότησης των «ημετέρων» της κυβέρνησης, οπότε θα πρόκειται για μία νέα «λίστα Πέτσα», βάσει της οποίας μοιράστηκαν 20 εκατ. ευρώ.
Το ερώτημα θα ...
απαντηθεί το επόμενο διάστημα, όταν θα γίνουν γνωστά τα media που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα και κυρίως τα ποσά που θα διατεθούν στο καθένα.Προς το παρόν, με την απόφαση που υπέγραψε την Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας εγκρίθηκε «από άποψη σκοπιμότητας, η παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας των πολιτών, για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορωνοιού covid-19 και την προβολή μηνυμάτων και της εθνικής εκστρατείας κατά του κορωνοιού covid-19 στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης» και ορίσθηκε πως η δαπάνη θα ανέλθει συνολικά στο ποσό των 18.500.000 εκ.€.
Όπως αναφέρεται στην απόφαση: «αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, που συνίστανται ειδικότερα στην εκπόνηση σχεδίου εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, καθώς και κάθε άλλης συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την έγκαιρη υλοποίηση αυτής, για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη λήψη μέτρων για την αποτροπή διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.
To αντικείμενο καταλαμβάνει:
α) στο σχεδιασμό, οργάνωση της επικοινωνιακής στρατηγικής, της τοπόθετησης, του χρόνου προβολής και του τρόπου προβολής στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, και ειδικότερα από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, από τον έντυπο τύπο, από τα ηλεκτρονικά μέσα με χρήση ηλεκτρονικών εφαρμογών και internet, από τον περιφερειακό τύπο, από ραδιοφωνικά μέσα κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από αυτά.
β) στη διαμόρφωση του σχεδιασμού της επικοινωνιακής στρατηγικής και της τοποθέτησης στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας με την ενδεδειγμένη παραμετροποίηση που αφορά όλες τις ομάδες αποδεκτών και συγκεκριμένα τις πληθυσμιακές ομάδες που ορίζονται στο πλαίσιο της παρ. 1 του άρθρου 74 του ν.4761/2020, με κριτήρια την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα, όπου αυτός υφίσταται, ή με κριτήρια δημοφιλίας, καθώς και με αναφορά στον βαθμό ανταπόκρισης και απήχησης σε κάθε ηλικιακή ομάδα, συμπράττοντα φορέα κοκ ανωτέρω κατά τον αποτελεσματικότερο οικονομικά τρόπο»
Η επιτροπή για την εκστρατεία
Σημειώνεται πως έχει ήδη συγκροτηθεί Τριμελής Επιτροπή Οργάνωσης της Εθνικής Εκστρατείας Εμβολιασμού κατά του κορονοϊού, την οποία αποτελούν ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας Παναγιώτης Πρεζεράκος, ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας του Υπουργείου Μάριος Θεμιστοκλέους και ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Φαρμακευτικής Έρευνας και Τεχνολογίας ΑΕ (ΙΦΕΤ), Δημήτρης Πανταζής.
Έργο της επιτροπής είναι «η υλοποίηση όλων των ενδεδειγμένων δράσεων ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και προβολής της ανάγκης εμβολιασμού του πληθυσμού κατά του κορωνοϊού COVID-19, η μέριμνα για τη δημιουργία ενδεδειγμένου ενημερωτικού υλικού για τον εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού COVID-19 και την έγκαιρη διάθεσή του σε όλους τους φορείς, δημόσιους και ιδιωτικούς, με στόχο την αποτελεσματική ενημέρωση και τη μεγιστοποίηση της συμμετοχής των πολιτών στον εμβολιασμό, η επιλογή φορέων για την υλοποίηση της Εθνικής Εκστρατείας και η παρακολούθηση της καλής εκτέλεσης των παρεχομένων υπηρεσιών».
Το να επαναλάβουμε εμείς ότι σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία τα ΜΜΕ είναι υποχρεωμένα να προβάλουν δωρεάν μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου, καταντάει πλεονασμός ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.