17 Δεκ 2013

Συνελήφθη ο Μιχάλης Λιάπης...Το άκρον άωτον της γελοιότητας



Στη σύλληψη του πρώην υπουργού Μιχάλη Λιάπη προχώρησε η ομάδα ΔΙΑΣ το μεσημέρι της Τρίτης, καθώς παραβίασε τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Ο πρώην υπουργός συνελήφθη περίπου στις 12 το μεσημέρι στην Αρτέμιδα Αττικής μετά από παραβίαση STOP. 

Σύμφωνα με το ΑΠΕ, όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, ο συλληφθείς οδηγούσε τζιπ μεγάλου κυβισμού, χωρίς ασφαλιστήριο συμβόλαιο και δίπλωμα, ενώ το αυτοκίνητο έφερε μη νόμιμες κρατικές πινακίδες. Ειδικότερα,
όπως διευκρινίστηκε από αστυνομική πηγή, οι πινακίδες του αυτοκινήτου είχαν παραδοθεί και στη θέση τους είχαν τοποθετηθεί πλαστές.

 
Ο πρώην υπουργός οδηγήθηκε αρχικά στο ΑΤ Αγίας Παρασκευής από το οποίο έφυγε οδηγώντας ο ίδιος το τζιπ του με συνοδεία αστυνομικού.

«Έσφαλα και πρέπει να πληρώσω το τίμημα», είπε μιλώντας στους δημοσιογράφους ο Μιχάλης Λιάπης εξερχόμενος του Α.Τ. Αγίας Παρασκευής (το βίντεο είναι από το enikos.gr).






To τζιπ που οδηγούσε ο Μιχάλης Λιάπης





Το “Who is who” του Μιχάλη Λιάπη από την Βικιπαίδεια:
 
Γεννήθηκε στην Αθήνα καταγόμενος από το Μεγάλο Χωριό Ευρυτανίας. Είναι γιος του Κωνσταντίνου Λιάπη και της Αντιγόνης Καραμανλή, αδελφής του ιδρυτή της Νέας Δημοκρατίας, Κωνσταντίνου Καραμανλή.
 
Σπούδασε Νομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Νομική Σχολή στο Παρίσι. Τον καιρό της Μεταπολίτευσης πρωταγωνίστησε στην ίδρυση της ΟΝΝΕΔ. Απέκτησε την άδεια του Δικηγόρου το 1976. Από το 1977 ως το 1980 εργάστηκε ως ειδικός συνεργάτης επί θεμάτων επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων του θείου του, τότε πρωθυπουργού. Το 1980 ο θείος του εξελέγη Πρόεδρος της Δημοκρατίας και ο Μιχάλης Λιάπης τον ακολούθησε ως Διευθυντής του Ιδιαίτερου Γραφείου του, όπου παραμένει μέχρι το 1985.
 
Το 1985 εξελέγη Βουλευτής στη Β’ Περιφέρεια Αθηνών και έκτοτε επανεκλέγεται συνεχώς μέχρι και τις εκλογές του 2007. Διετέλεσε μέλος της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης της Δυτικοευρωπαϊκής Ένωσης (Πολιτική Επιτροπή και Επιτροπή Κανονισμού) και της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης (Οικονομική Επιτροπή - Επιτροπή Μετανάστευσης). Επίσης, χρημάτισε Υφυπουργός Εμπορίου της Κυβέρνησης Μητσοτάκη από το Δεκέμβριο του 1992 για 10 μήνες (ως την πτώση της). Τον Μάιο του 1997 τοποθετείται Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού και Προγράμματος της Νέας Δημοκρατίας. Επί σειρά ετών ήταν μέλος της Κοινοβουλευτικής Αντιπροσωπείας της Δυτικο-Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Συμβουλίου της Ευρώπης.
 
Από τον Μάρτιο του 2004 μέχρι και το Σεπτέμβριο του 2007 διετέλεσε Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών. Μετά τις βουλευτικές εκλογές του 2007 του ανατέθηκε η θέση του Υπουργού Πολιτισμού, την οποία διατήρησε μέχρι και τον ανασχηματισμό της 7ης Ιανουαρίου του 2009.
 
Στις 3 Σεπτεμβρίου ανακοίνωσε την απόφασή του να μην είναι υποψήφιος στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου χαρακτηρίζοντας ως "ιστορικό λάθος για τη χώρα και ατόπημα για την παράταξη" την προκήρυξη πρόωρων εκλογών.
 
Έχει συγγράψει τρία βιβλία πολιτικού περιεχομένου: «Για Μια Ριζοσπαστική Ανανέωση», «Για Ένα Νέο Ήθος» και «Για Μια Δημιουργική Ανατροπή».
 
Κριτική
 
Τον Ιούλιο του 2008 η εφημερίδα Ελευθεροτυπία ανέφερε πως ο Μιχάλης Λιάπης το 2005 ταξίδεψε στην Γερμανία με έξοδα της εταιρίας Siemens. Το ΠΑΣΟΚ ζήτησε την παραίτησή του, ο ίδιος δε αρνήθηκε ότι κάτι τέτοιο συνέβη παρουσιάζοντας παραστατικά από το ταξίδι. Συγκεκριμένα έδωσε στην δημοσιότητα τις αποδείξεις πληρωμής από τα τρία ξενοδοχεία που διέμεινε καθώς και τα αεροπορικά εισιτήρια, των οποίων η κράτηση είχε γίνει στο όνομά του. Για τα δημοσιεύματα αυτά δήλωσε πως θα κινηθεί νομικά εναντίον της εφημερίδας "Ελευθεροτυπία".
 
Το όνομά του ενεπλάκη και στην υπόθεση της Siemens, για την οποία συστάθηκε εξεταστική επιτροπή από την Βουλή. Στις 16 Ιουλίου 2010 κατέθεσε στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής. Στις 23 Ιανουαρίου 2011 εκδόθηκε το πόρισμα της επιτροπής, το οποίο περιελάμβανε τις απόψεις της πλειοψηφίας, των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ δηλαδή. Σύμφωνα με αυτό προτεινόταν η διερεύνηση περαιτέρω ευθυνών του καθώς κατά το πόρισμα ως υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών παραβίασε το καθήκον ελέγχου που είχε κατά την νομοθεσία. Συγκεκριμένα του καταλογίζεται ότι δεν προχώρησε στον έλεγχο για το αν τηρούνται οι νόμιμες διαδικασίες κατά την προμήθεια υλικών από τη Siemens και την ανάληψη τεχνικής υποστήριξης από αυτήν για λογαριασμό του ΟΤΕ παρά την ύπαρξη πληθώρας στοιχείων για κακοδιαχείριση του Οργανισμού. Σχετικά με τους χειρισμούς του όσον αφορά τον ΟΤΕ κατά το πόρισμα του καταλογίστηκε ευθύνη για ζημιά στον ΟΣΕ καθώς επί υπουργίας του μισθώθηκαν από τα Ελληνικά Ναυπηγεία οκτώ αυτοκινητάμαξες προαστιακού τύπου για οκτώ μήνες με τίμημα 850.000 € τον μήνα, την συντήρηση των οποίων ανέλαβε η Siemens Hellas με κόστος 250.000 € τον μήνα. Αυτοί οι συρμοί είχαν αγορασθεί από τα Ελληνικά Ναυπηγεία στις 16.12.2006 αντί τιμήματος 10.000.000 € και πωλήθηκαν το φθινόπωρο του 2008 στη MAN 10.000.000 €. Κατά την εξεταστική επιτροπή η παράθεση των παραπάνω αριθμών αποδείκνυε την ζημιά του ΟΣΕ. Στο ίδιο πόρισμα ελεγχόταν για την υπογραφή της σύμβασης για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, για την προμήθεια του συστήματος επικοινωνίας GSM-R καθώς και για τους χειρισμούς του σχετικά με το έργο φορητών ηλεκτρονικών ξεναγών που θα προμήθευε η Siemens τα ελληνικά μουσεία την περίοδο που διετέλεσε υπουργός Πολιτισμού.
 
Στις 14 Μαρτίου 2012 η Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας, με έγγραφό της προς την Βουλή κατέθεσε αίτημα διερεύνησης ποινικών ευθυνών του πρώην υπουργού Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη σχετικά με τα καταγγελλόμενα σκάνδαλα στον ΟΣΕ την περίοδο 2004 - 2007.
 
Σχετικά με το πόρισμα της εξεταστικής επιτροπής της Βουλής ο Μιχάλης Λιάπης προχώρησε σε δηλώσεις αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι επρόκειτο για σκάνδαλο του ΠΑΣΟΚ που επιχειρήθηκε να μετακυληθεί στη Νέα Δημοκρατία. Για την θητεία του ως υπουργός Μεταφορών δήλωσε[ ότι «ουδεμία υπογραφή έβαλε τόσο για τον ΟΣΕ όσο και για τον ΟΤΕ», ότι ως υπουργός δεν είχε αρμοδιότητα ελέγχου των πράξεων της διοίκησης του ΟΤΕ καθώς και το ότι οι διαγωνισμοί στον ΟΣΕ πραγματοποιήθηκαν βάσει του Κοινοτικού και Εθνικού Δικαίου και ότι ελέγχθηκε κατ’ επανάληψη η νομιμότητα των πράξεών του, από όλα τα συντεταγμένα όργανα της Πολιτείας, αλλά και των Βρυξελλών. Επίσης τόνισε ότι επί θητείας του στο υπουργείο πολιτισμού καταγγέλθηκε σύμβαση της Siemens με αποτέλεσμα η εταιρεία «να υποχρεωθεί να επιστρέψει όλες τις ποινικές ρήτρες» καθώς επίσης και πως «κατατέθηκε αγωγή εναντίον της για περαιτέρω αποζημιώσεις υπέρ του ελληνικού Δημοσίου».
 
Στις 4 Μαΐου 2011 ήρθε στη δημοσιότητα η φορολογική δήλωση του Μιχάλη Λιάπη, στην οποία φαινόταν ότι κατά τη διάρκεια του 2008 ελάμβανε επίδομα κοινωνικής αλληλεγγύης (ΕΚΑΣ). Ο ίδιος δήλωσε πως πρόκειται περί τυπογραφικού λάθους
 
Στις 6 Ιουλίου 2012 ασκήθηκε ποινική δίωξη εις βάρος υψηλόβαθμων στελεχών του ΟΣΕ από την εισαγγελέα Πόπη Παπανδρέου. Οι κατηγορίες αφορούσαν τη περίοδο 2004-2007 για κακοδιαχείρηση και μη νομικές διαδικασίες απ'τη πλευρά των κατηγορουμένων καθώς και πολιτικές ποινικές ευθύνες για τη περίοδο που ο Μιχάλης Λιάπης διετέλεσε υπουργός μεταφορών.
 
Στις 17 Δεκεμβρίου 2013 ο Μιχάλης Λιάπης συνελήφθη από την ελληνική αστυνομία ενώ οδηγούσε το Ι.Χ. του και παραβίασε πινακίδα STOP. Οι αρχές διαπίστωσαν ότι το όχημα ήταν ανασφάλιστο και οι πινακίδες πλαστές, ενώ ο πρώην υπουργός δεν έφερε στη κατοχή του δίπλωμα οδήγησης.

http://www.topontiki.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.