αλεπού του Ολύμπου

Αλεπού του Ολύμπου. Το email μας... aristofanismakedonia@yahoo.gr Στείλτε τις απόψεις σας,την ιστορία σας,το θυμό σας,τα χρώματά σας...

22 Νοε 2011

VIDEO-ΣΟΚ: Βουλευτής πέταξε δακρυγόνο στη Βουλή!



Απίστευτες εικόνες στο Κοινοβούλιο, προκειμένου να μη ψηφιστεί το νέο νομοσχέδιο που επικυρώνει την συμφωνία ελεύθερου εμπορίου της Ν. Κορέας με τις ΗΠΑ.
 Η ξαφνική κατάθεση του νόμου προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις της αντιπολίτευσης και οι βουλευτές δεν άργησαν να πιαστούν στα χέρια.

Και ενώ όλα έδειχναν πως επρόκειτο για μία κλασσική διαμάχη από αυτές που βλέπουμε συχνά πυκνά στα δελτία ειδήσεων, ένα βουλευτής – καμικάζι, ο βουλευτής του Δημοκρατικού Κόμματος Kim Sun-dong, έριξε δακρυγόνο στο βήμα του Κοινοβουλίου.
 Το τι ακολούθησε, μπορείτε να το δείτε στο βίντεο…


http://www.oparlapipas.com/2011/11/video_7481.html#ixzz1eTBWMW8n



στις 11:43:00 μ.μ.
Κοινή χρήση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.

‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού

ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Η φωτογραφία μου
Αριστοφανης
Oλυμπος, Μακεδονια, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ
Από το Blogger.